return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
klassiska ringsignaler till mobben??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
lonne
Antiloop är rätt duktiga. Personligen gillar jag deras klassiker

I Love You och Purpose In Life
Amnezia
gaah cafe del mar fanns ju men sög..typ 2 sek var dne ju...damn måste finnas längre versioner...lr det finns men var.....

crap:whip: :whip:
dj_hysterix
quote:
Originally posted by lonne
Antiloop är rätt duktiga. Personligen gillar jag deras klassiker

I Love You och Purpose In Life

Deras Purpose In Life e ju helt underbar ! :D
En riktig "Rave"-klassiker :p :crazy:
ShyTrance
jag har system-f - exhale, system-f - dance valley theme 2001, system-f - out of blue, richi m - lovely lily, antiloop - in my mind, Sash! - adelante, sash! - ecuador de e dom jag har i min mobil :) fast jag använder bara exhale o dance valley theme typ.. :P
Aendy
Min mobil har polyfoniska signaler... finns inga bra sådana... man kan tydligen tillverka själv från midifiler.
Dj_Activated
just nu har jag Kamaya Painters - Far From Over, innan hade jag Yahel - Voyage :)
Ravesquad
Ja har och har alltid haft Alice Deejay - Better off alone, den passar på mig:o
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
hmmm....börjar misstänka att dom har ätit upp dne på vägen....dom slynglarna....NAE...PÅ BENSINMACKEN TANKAR MAN BILAR :p

exakt... dem måste ätit upp den.. får vänta på Glories tårta då som hon lovade komma hit med
Treo
Har Planet Funk - Chase the sun hämtad från club nokia, var tyvärr den enda som var bra typ..

-Treo-
Glorie
dbl du fatta helt fel :D du skulle ha tårtan redo... när ja kom förbi me paket juuu ;) inte brukar gästerna ha med sig tårta heller :p

dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl du fatta helt fel :D du skulle ha tårtan redo... när ja kom förbi me paket juuu ;) inte brukar gästerna ha med sig tårta heller :p

du e tjej så du måste ju kunna baka ;)
jag e kille, kan inte baka och någon måste ju göra tårtan så därför får du göra den...... fast får jag paket så kanske jag kan slänga ihop nått lite snabbt... typ använda bröd som tårtbottnar och så har vi säkert lite sylt och grädde nånstans.. tror vi har chips hemma som man kan sätta som dekoration.
Glorie
hahahhahahah :D okej

ja får väl äta din tårta me bröd å sylt då :p hohohoho
(hoppas du har hund så ja får ge den under bordet då) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement