return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
סתם מתוך התעניינות
View this Thread in Original format
GreenBerret
מישהו ממכם היה ב "קונצרטבע" שהיה בים המלח לפני כמה שבועות נראה לי?
הייתי שם עם שני חברים סתם חשבתי לשאול אולי גם מישהו מכאן
:]
MoSH_MaN
שלום.....
DJ-Kreing^^
איפה זה היה?
במלונות?
:conf:
Vman
מרקו וי נתן שם בראש?
Sniper
באמת שלום מי אתה ביכלל??
תציג תעצמך במיט דה קראו
NyKoN
חחח
זה אור..
הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה
ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
זה אור..
הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה
ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות


טוב לדעת
Scorchio
אורררררררררררררררררררררררררר
יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אלעד תכבד אותו
זה האדם שמסר לידי את הכתובת של
POW
בזמנו
Sniper
פשששש
פנאני:]]
nesher
תגיד לי
אתה
GreenBerret מ
cs?
BTK?

NyKoN
ארמ
בעיקרון זה הוא
Segev
GB from cs :D
ya sus aifo ata lama parashta? ;o
a newbim ishtaltu al cs
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement