return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
סתם מתוך התעניינות (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
עלק!
[btk]GreenBarret
אני עוד זטכר אותו מהימים שאני הייתי משחק
CS

וזה היה לפני הרבההההההההההההההההההההההההההההה זמן
הייתי באותו שבט עם
soundwave
לא זוכר איך קראו לנו

אני הייתי
A_small_bunny_with_a_huge_dick
והיה לי ספריי כזה של בובה של ארנב עם זין עומד
עד היום אנשים זוכרים אותי :p
DjChook
חחחחחחחח מה עשיתם מיזה טרד זכרונות ?!

אני המלךךךך, (בהקשר לרותם
DjNumShum
באננה גם אני שיחקתי CS
מה היו השמות שלכם שם?
אני קראו לי "Lama?"

הייתי טופ גאן אמיתי

CS עדיין חי?
MoSH_MaN
איכס

CS

פשוט משחק מגעיל



עוד מעט יוצא התופסת למואה

עם 12 שלבים חדשים

זה ה-משחק!
warpedd_
שוקקקקקקק


אעלק זה גרינברט מביטיקיי

איזה נוסטלגיה
שחקתי מלא בכיתה ט שעוד היה לי זמן

עבר לי בראש השם אבל אני חושב לעצמי
מהההה אין מצב שזה אותו אחד

איזה קטע
גם את סאונדוויב אני זוכר
ואולי גם את אקס
elad11
חבר שלי פה אמר שהוא זוכר גם את
Green Berret
ואת סאונדוויב
ושאל אם זוכרים אותו:
[West7]LUDMILA??
warpedd_
אני זוכר את הקלאן הזה
לא זוכר את האיש ספציפית

חחחח איזה קטע להזכר פתאום
Scorchio
חחחחחחחחחח
אני הייתי
FidoDido

:)

וגיא יא אפס היית בקלאן המעפן הזה
Mc

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הצטרפתי ל
FTS
ומשם הפסקתי לשחק כבר.

ורונן לקלאן שלכם קראו
AoH

ואני זוכר אותך ואת הלוגו שלך זה היה שיא המצחיק.

אגב אני עדיין בקשר עם אנשים מ
West7

TheDogtor
דני קוראים לו אחד האנשים השרוטים שאני מכיר וגם עם
Holymen
ו
BigEyeGuy

אני בקשר טוב.
DjNumShum
אני הייתי ב MC
היייתי ה LEADER!!!!!!!!!!!!
אבל לא קוראים לי גיא :rolleyes:
DjNumShum
ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום :)

Djsamorai
אם אתם מדברים על

Counter-Strike

אז אני התחלתי לשחק בזה לא מיזמן
Scorchio
quote:
Originally posted by DjNumShum
ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום :)



לא נראה לי היה לנו מאטש נגדכם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement