|
סתם מתוך התעניינות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
עלק!
[btk]GreenBarret
אני עוד זטכר אותו מהימים שאני הייתי משחק
CS
וזה היה לפני הרבההההההההההההההההההההההההההההה זמן
הייתי באותו שבט עם
soundwave
לא זוכר איך קראו לנו
אני הייתי
A_small_bunny_with_a_huge_dick
והיה לי ספריי כזה של בובה של ארנב עם זין עומד
עד היום אנשים זוכרים אותי :p |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחח מה עשיתם מיזה טרד זכרונות ?!
אני המלךךךך, (בהקשר לרותם |
|
|
| DjNumShum |
באננה גם אני שיחקתי CS
מה היו השמות שלכם שם?
אני קראו לי "Lama?"
הייתי טופ גאן אמיתי
CS עדיין חי? |
|
|
| MoSH_MaN |
איכס
CS
פשוט משחק מגעיל
עוד מעט יוצא התופסת למואה
עם 12 שלבים חדשים
זה ה-משחק! |
|
|
| warpedd_ |
שוקקקקקקק
אעלק זה גרינברט מביטיקיי
איזה נוסטלגיה
שחקתי מלא בכיתה ט שעוד היה לי זמן
עבר לי בראש השם אבל אני חושב לעצמי
מהההה אין מצב שזה אותו אחד
איזה קטע
גם את סאונדוויב אני זוכר
ואולי גם את אקס |
|
|
| elad11 |
חבר שלי פה אמר שהוא זוכר גם את
Green Berret
ואת סאונדוויב
ושאל אם זוכרים אותו:
[West7]LUDMILA?? |
|
|
| warpedd_ |
אני זוכר את הקלאן הזה
לא זוכר את האיש ספציפית
חחחח איזה קטע להזכר פתאום |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחח
אני הייתי
FidoDido
:)
וגיא יא אפס היית בקלאן המעפן הזה
Mc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הצטרפתי ל
FTS
ומשם הפסקתי לשחק כבר.
ורונן לקלאן שלכם קראו
AoH
ואני זוכר אותך ואת הלוגו שלך זה היה שיא המצחיק.
אגב אני עדיין בקשר עם אנשים מ
West7
TheDogtor
דני קוראים לו אחד האנשים השרוטים שאני מכיר וגם עם
Holymen
ו
BigEyeGuy
אני בקשר טוב. |
|
|
| DjNumShum |
אני הייתי ב MC
היייתי ה LEADER!!!!!!!!!!!!
אבל לא קוראים לי גיא :rolleyes: |
|
|
| DjNumShum |
| ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום :) |
|
|
| Djsamorai |
אם אתם מדברים על
Counter-Strike
אז אני התחלתי לשחק בזה לא מיזמן |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום :) |
לא נראה לי היה לנו מאטש נגדכם |
|
|
|
|