|
סתם מתוך התעניינות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
FidoDido
אחד ההה שחקנים של CS והקלאן שהוא היה בו גם חבל על הזמן ;)
אחח איזה ימים של CS היום יש רק ניובים :mad: |
|
|
| DjChook |
מישהו שמע על
Fanta
או
^Fanta
ב
CS ? |
|
|
| Segev |
| כן ראיתי אותו כמה פעמים מה איתו? |
|
|
| DjChook |
אני פשוט יודע שהוא טוב, הוא משחק כבר איזה שנה וחצי
והוא מהכיתה שלי זה למה רשמתי עליו
הוא ניסה אתמול ללמד אותי לשחק
זה מסובך מאד,
לא נראה לי יהיה לי כח להתחיל להשקיע בזה |
|
|
| Sniper |
על איזה מישחק אתם ביכלל מדברים
??
מה זה לעזזל
cs
?
מה עושים שםם |
|
|
| MoSH_MaN |
Counter Strike
משחק יריות של פרימטיבים
עם הגרפיקה המשובחת ביותר |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Counter Strike
משחק יריות של פרימטיבים
עם הגרפיקה המשובחת ביותר |
דיייי
אני זוכר פה את כל השמות
למרות שאף אחד לא זוכר אותי
=[
לא שיחקתי הרבה באותה תקופה
אבל
[S-13]Oriz OWNZ YOU ALL......
:crazy: :crazy: :crazy: :haha: :happy2: :tongue2 :tongue3 :crazy: :haha: :tongue2 :toocool: |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by nesher
דיייי
אני זוכר פה את כל השמות
למרות שאף אחד לא זוכר אותי
=[
לא שיחקתי הרבה באותה תקופה
אבל
[S-13]Oriz OWNZ YOU ALL......
:crazy: :crazy: :crazy: :haha: :happy2: :tongue2 :tongue3 :crazy: :haha: :tongue2 :toocool: |
וואלה
s13 יא מנאיק
איזה ימים
desperado וכל החברים שלכם
חחחחח
BTW
אחי אתה נמצא במקרה ב
ILF RADIO?? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nesher
דיייי
אני זוכר פה את כל השמות
למרות שאף אחד לא זוכר אותי
=[
לא שיחקתי הרבה באותה תקופה
אבל
[S-13]Oriz OWNZ YOU ALL......
:crazy: :crazy: :crazy: :haha: :happy2: :tongue2 :tongue3 :crazy: :haha: :tongue2 :toocool: |
אחי, בטח שאני זוכר אותך
ועוד לפני שכולם עברו לקאונטר הייתי משחק עם סופרפלו ומורפיוס (נו פיר בזמנו) מהשבט שלך טרייבס... וואי, היו זמנים :( |
|
|
| DjNumShum |
באננה כמה אנשים יש כאן מ COUNTERSTRIKE
תארגנו איזה סרבר ונביא אותה ב MATCH |
|
|
| Segev |
רוצים נפתח קלאן לצחוקים ניקרא לו Ta אבל לא קלאן רציני למה יש לי קלאן והוא דיי נחשב :(
עם אתם רוצים אז יש לי סרבר אני יכול לסגור אותו בשבלנו |
|
|
|
|