|
סתם מתוך התעניינות
|
View this Thread in Original format
| GreenBerret |
מישהו ממכם היה ב "קונצרטבע" שהיה בים המלח לפני כמה שבועות נראה לי?
הייתי שם עם שני חברים סתם חשבתי לשאול אולי גם מישהו מכאן
:] |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איפה זה היה?
במלונות?
:conf: |
|
|
| Vman |
| מרקו וי נתן שם בראש? |
|
|
| Sniper |
באמת שלום מי אתה ביכלל??
תציג תעצמך במיט דה קראו |
|
|
| NyKoN |
חחח
זה אור..
הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה
ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחח
זה אור..
הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה
ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות |
טוב לדעת |
|
|
| Scorchio |
אורררררררררררררררררררררררררר
יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אלעד תכבד אותו
זה האדם שמסר לידי את הכתובת של
POW
בזמנו |
|
|
| nesher |
תגיד לי
אתה
GreenBerret מ
cs?
BTK? |
|
|
| Segev |
GB from cs :D
ya sus aifo ata lama parashta? ;o
a newbim ishtaltu al cs |
|
|
|
|