|
Je mag een feest geven... Wat wordt je line-up?
|
View this Thread in Original format
| JunKX |
Zag deze topic ook op partyflock... Is misschien ook wel leuk voor hier.
Tis de bedoeling dat je een eigen feest bedenkt + locatie, ect. Niet te gek, dus geen 35 namen, het moet redelijk blijven.
Location : Amsterdam RAI.
Time : 22.00 - 7.00
Price: 35 Euro.
Stage 1: Techno.
Carl Cox.
Sven Vath.
Luke Slater.
Pascal FEOS.
Stage 2: Trance.
Scot Bond.
Ferry Corsten.
Tiesto.
Judge Jules.
Stage 3: Club.
Roog.
Olav Basoski.
Ronald Molendijk.
DJ JEAN. (<== ja is link hier maar toch ;) )
Geen idee of het qua prijs uit komt maar goed. Lekker lange setjes, en genoeg ruimte om te moven van de ene naar de andere zaal. Ben in de Rai geweest met Shockers en ik vond het de beste locatie tot nu toe. (moet nog naar de HMH op 30-11 dus misschien veranderd dit nog)
Laat eens weten wat jij zou willen zien op je eigen feest! |
|
|
| magrec |
Locatie: geen flauw idee maar niet meer dan 3000 mensen.
3 zalen.
Weinig geld besteden aan aankleding (lekker minimaal)
Wel goede belichting. Er moet een mogelijkheid zijn om rustig te kunnen chillen.
van 21:00 tot 8:00
21:00-23:00 James Zabiela [heerlijke opbouwend breakbeat set]
23:00-02:00 Sander kleinenberg [die verder gaat waar james is gestopt]
02:00-06:00 sasha en digweed b2b
06:00-08:00 steve lawler [lekkere rauwe tribal tech-house op het einde]
zaal 2:
23:00 - 07:00 danny tenaglia 8 hours solo
zaal 3:
Verschillende chill dj's en live acts.
boards of canada (niet te realiseren maar toch)
kruder & dorfmeister
thievery corporation
jazzanova |
|
|
| DanceTrend |
Heb geen tijden erbij enzo maar zo zou mijn perfecte feestje eruit zien :)
Techno:
- Ricky Effe live
- Mauro Picotto
Trance:
- Ferry Corsten
- Armin van Buuren
Hardtrance:
- Dumonde
- Cosmic Gate
Proggressive:
- Sander Kleinenberg
- Sasha & Digweed |
|
|
| AlFerox |
haha coole topic man!!
hmm.. wel moeilijk, zou zoveel namen wel neer willen zetten eigenlijk.
locatie: gewoon een of andere ouwe loods ergens.
prijs: 10 euro ofzo (niet echt haalbaar, maar gaat om het idee :D )
tijd: 22.00 - totdat de mensen geen zin meer hebben
Zaal 1 (1500 mensen)
22.00 - 00.00 Surgeon
00.00 - 02.00 James Ruskin
02.00 - 04.00 Ben Sims & Oscar Mulero op 4 decks
04.00 - 06.00 Cristian Varela
06.00 - 07.30 Christian Wünsch (Live)
07.30 - ??.?? Pounding Grooves
Zaal 2 (500 mensen)
22.00 - 00.00 Plump DJ's
00.00 - 03.00 Cari Lekebusch (breakbeat/electro-set)
03.00 - 04.30 Anthony Rother (Live)
04.30 - 06.30 Al Ferox (Alessandro F) met een vette acid-set
06.30 - 08.00 Terence Fixmer (Live)
pfff, al zou dit echt een keer bestaan dan zou ik het niet overleven!! :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Lokatie: Jaarbeurs, Utrecht
Prijs: 40 euro
Trance:
21.00 - 23.00: Ferry Corsten
23.00 - 01.00: Scott Bond
01.00 - 03.00: Judge Jules
03.00 - 05.00: Marco V
05.00 - 07.00: Armin van Buuren
Hardtrance:
21.00 - 23.00: Dumonde
23.00 - 01.00: Cosmic Gate
01.00 - 03.00: Kai Tracid
03.00 - 05.00: Bas & Ram
05.00 - 07.00: Francois
Hardstyle:
21.00 - 23.00: Dana
23.00 - 01.00: Zenith
01.00 - 03.00: Luna
03.00 - 05.00: Technoboy
05.00 - 07.00: Supermarco May |
|
|
| Rinus |
zeker kick
locatie: loods ergens in de haven van rdam.
prijs: 30 euros (35 incl afterparty, only 450 tickets :))
wc: gratis :)
tijd: 2200-0630
Aantal kaartjes: 4500
Zaal 1 (Techno room) (2500):
2200 - 0000 Remy (Opbouwende techno set)
0000 - 0200 Pascal F.E.O.S
0200 - 0300 Chris Liebing
0300 - 0500 Adam Beyer
0500 - 0630 Rush
Zaal 2 (Trance room) (2000):
2200 - 0000 Misja Helsloot
0000 - 0200 Armin van Buuren
0200 - 0400 Paul van Dyk
0400 - 0630 Tiesto
After (450) (Op zo'n groot leeg vrachtschip):
0645 - 0800 Jori Hulkkonen
0800 - 0930 Laurent Garnier (rustige set)
Wie komt er naar m'n feesje? :) |
|
|
| -=Freezel=- |
Locatie: Jaarbeurs
Prijs: 30 Euro
Trance:
Marco V
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Paul Oakenfold
Techno:
Michel de Hey
Sven Vath
Pascal FEOS
Dave Clarke
Progressive:
Emjay & Cross
Timo Maas
Sander Kleinenberg
Lucien Foort
Club/Groove/Tech:
The Scumfrog
Bennny Rodriguez
Roog
Erick E
Classic:
Remy vs Marcello vs Dimitri
Lijkt me leuk dit! :D |
|
|
| Jappio |
Ik geef bij deze een verjaardagfeest:
datum 07-12-02
Locatie: Mijn huiskamer
Publiek: 50 man
Drank: Gratis, mits kadootje
WC: gratis +ssnoepjes :D
VIPtickets: 3 :D
Line-up:
22.00-07.00 Tiesto SOLO |
|
|
| franzelare |
Iets kleins gezelligs zonder grote namen om het mooi goedkoop te houden!
zou zo geen namen weten die ik dan neer zou zetten. Het moet in iedergeval niet te groot worden :) |
|
|
| basd |
Hmm... effe denken..
Het moet in ieder geval niet te groot zijn.. maximaal iets van 1000 mensen ofzo, dat is genoeg om een feestje mee te bouwen..
Locatie:
Hier in Enschede hebben ze een tijdje een discotheek in het uitgaanscentrum Miracle Planet gehad.. Op zich een hele gave locatie (en niet alleen omdat het vijf minuten fietsen is ;)), helaas moest het alweer veel te snel dicht omdat er geen hond kwam. Zelfs niet als er grote namen kwamen (en die stonden er toch regelmatig). Als daar weer eens een feest zou zijn (en dan wel voldoende publiek natuurlijk), zou perfect zijn.
Tijd: 22.00 - ....
Prijs: Hier zou ik wel een eurootje of dertig, veertig voor over hebben :D
Line-up:
Troy Roberts
DJ Dres
Yunus Guvenen
Sasha |
|
|
| ryo |
Locatie: Nightlive (en dan niet zoveel kaartjes verkopen als met Tiestosolo en die andere keren dat Tiesto komt)
Line up:
Sander Kleinenberg
Armin van Buuren
Sasha
Tiesto
Oliver Lieb
Prijs: Geen idee :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Lokatie: Jaarbeurs, Utrecht
Prijs: 40 euro
Trance:
21.00 - 23.00: Ferry Corsten
23.00 - 01.00: Scott Bond
01.00 - 03.00: Judge Jules
03.00 - 05.00: Marco V
05.00 - 07.00: Armin van Buuren
Hardtrance:
21.00 - 23.00: Dumonde
23.00 - 01.00: Cosmic Gate
01.00 - 03.00: Kai Tracid
03.00 - 05.00: Bas & Ram
05.00 - 07.00: Francois
Hardstyle:
21.00 - 23.00: Dana
23.00 - 01.00: Zenith
01.00 - 03.00: Luna
03.00 - 05.00: Technoboy
05.00 - 07.00: Supermarco May |
Helemaal mee eens, alleen ik zou Scot Project er nog tussen gooien bij de Hardtrance:D En geef mij mar de Trance Generators ipv Dana.
En Scot en Ferry omwisselen. Denk alleen dat de prijs voor zo'n line-up iets omhoog moet..... |
|
|
|
|