|
Je mag een feest geven... Wat wordt je line-up? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| tango |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die opmerking van jouw naar Alferox was inderdaad zeer kinderachtig.....had je dat al in de gate?
Het sloeg in ieder geval helemaal nergens op.
Als je dom gaat posten kan je domme dingen terug verwachten. |
Wist ik veel dat jukx dat is....... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
:( ja, vrijgezellenparty toen, anders was ik dr ZEKERS bij geweest.... |
Nog steeds vrijgezel ofnie? :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nog steeds vrijgezel ofnie? :D |
:toothless:
was van me broer, magoed, tleven is zo relaxed genoeg :) |
|
|
| Three 'O Three |
Haha tof topic :)
Ik zou het feest houden in Off_Corso R'dam; Commercieel niet haalbaar met de namen die ik ga neerzetten, maar leuk om te fantaseren ;)
Omdat er maar 1 zaal is, wordt het een weekend :p
FridayNight TranceNight
21:00 - 23:00 : Surprise Act : DJ Tijs!!! b2b Paul van Dijk!! :eyes:
23:00 - 1:00 : Ferry Corsten
1:00 - 3:00 : Judge Jules
3:00 - 5:00 : Armin van Buuren
5:00 - 7:00 : Scott Bond
SaturdayNight HardtranceNight
21:00 - 23:00 : Already Worldfamous : DJ Tijs :p
23:00 - 2:00 : SHOKK
2:00 - 5:00 : Dumonde
5:00 - 7:00 : DJ Scot Project
En dan maar hopen dat je er niet uitgeflikkerd wordt, he Tijs08?? :toothless |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
En dan maar hopen dat je er niet uitgeflikkerd wordt, he Tijs08?? :toothless |
WOW!!!!!!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes:
Wat een line up zeg!! Echt een goede smaak heb jij zeg gast ;) :p :cool:
jaja.. wat denk je nou.. wij worden gewoon ERE gast op dit feestje..... DUS> all area acces.. zelfs met zijn 2en :D
en ik zou ook wel ff willen warm draaien op beide avonden hehehe |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by tijs08
DUS> all area acces.. zelfs met zijn 2en :D |
Dan hoeven we in ieder geval niet meer na te denken als we iets doen :rolleyes: :D
| quote: | | en ik zou ook wel ff willen warm draaien op beide avonden hehehe :rolleyes: |
Changes have been made :cool: |
|
|
| Optimus |
| waar is Paul Van Dyk gebleven?:( |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Optimus
waar is Paul Van Dyk gebleven?:( |
Oke ik zal 'm weer ff aanpassen... |
|
|
| Dj Lex |
| Whehe en zo blijf je lekker bezig :toothless |
|
|
| Three 'O Three |
| Ja maar eerlijk is eerlijk, PvD stond in m'n originele line-up... :) |
|
|
| [SigneT] |
Locatie : weet ik niet :)
Kosten : 35 €
Mainstage :
22:00 - 23:15 : Yahel
23:15 - 00:30 : Sander Kleinenberg
00:30 - 02:30 : Armin Van Buuren
02:30 - 03:00 : Rank 1 (Live)
03:00 - 05:00 : Tiesto
05:00 - 07:00 : Carl Cox
Techno :
22:00 - 23:30 : Rush
23:30 - 01:00 : Dave Clarke
01:00 - 03:00 : Mauro Picotto
03:00 - 05:00 : Montana
05:00 - 07:00 : Speedy J
Progressive :
02:00 - 23:30 : Johan Cyber
23:30 - 01:00 : Way Out West
01:00 - 03:00 : Seb Fontaine
03:00 - 05:00 : James Holden
05:00 - 07:00 : Sister Bliss |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by [SigneT]
Progressive :
02:00 - 23:30 : Johan Cyber
23:30 - 01:00 : Way Out West
01:00 - 03:00 : Seb Fontaine
03:00 - 05:00 : James Holden
05:00 - 07:00 : Sister Bliss |
whaha die knakker van een cyber dat is toch geen dj man :p
Die draait beroerd (en beroerde platen) |
|
|
|
|