|
Je mag een feest geven... Wat wordt je line-up? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
wat nou?
johan gielen is dus echt wel beter dan tiesto!! :mad: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
niet eens Glenn Wilson live?? :D |
Geen plek meer :p en je moet rekening houden met je budget natuurlijk :)
| quote: | Originally posted by Tango
Dat zegt iemand met johan gielen in zn sig & avatar :rolleyes:
|
FLAME POST DETECTED!!! YOU LOSE!!!
Verneuk deze thread niet, wat Alferox zei was een hele belangrijke vraag.
En als je wist wie zijn username was dan had vast je bijdehande mildwed assmmouth wel dicht gehouden.....:p |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by New Wave
Verneuk deze thread niet, wat Alferox zei was een hele belangrijke vraag.
En als je wist wie zijn username was dan had vast je bijdehande mildwed assmmouth wel dicht gehouden.....:p |
sure |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by tango
sure |
ohjee
vind je me nu niet aardig meer ofzo? |
|
|
| tango |
| beetje kinderachtig niet? |
|
|
| M_Peror |
Om dan meer weer ff ON topic te komen... :rolleyes:
Ik ga idd voor een feessie in 1 zaal want anders heb ik er nog niks aan dan mis ik veel te veel. Welke maakt me niet zoveel uit... Brabanthallen is wel lekker kan ik lopen :).
Line-up (in geen bijzondere volgorde):
Tiesto
Marco V
Armin
Cor Fijneman
Paul Oakenfold
Jochen
en misschien Talla 2xlc of (don't flame me!) Johan Gielen
en als ie weer net zo lekker draait als op FFWD dan mag Erick E. ook komen... |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik geef bij deze een verjaardagfeest:
datum 07-12-02
Locatie: Mijn huiskamer
Publiek: 50 man
Drank: Gratis, mits kadootje
WC: gratis +ssnoepjes :D
VIPtickets: 3 :D
Line-up:
22.00-07.00 Tiesto SOLO |
Ik kom ! :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik geef bij deze een verjaardagfeest:
datum 07-12-02
Locatie: Mijn huiskamer
Publiek: 50 man
Drank: Gratis, mits kadootje
WC: gratis +ssnoepjes :D
VIPtickets: 3 :D
Line-up:
22.00-07.00 Tiesto SOLO |
als je zusje erbij is ben ik er ook:D |
|
|
| kolkiewolkie |
:) op PF was ook zon topic 2 daagjes geleden.. es ff zien wat ik daar ingevuld heb...
____________
Armin van Buuren
L-vee live-act
Scott Bond
Push live act
Judge Jules
Paul van Dyk
moooooie lange sets, excellent (wordt alleen wel dure business)
______________
locatie: HMH, maar een mooi halletje een paar km over de grens mag ook :cool: , prijs 35 euro of minder.
oja, wat me ook wel wat lijkt:
goafeestje ergens in de duinen, met eye-riz, up, danyel, zen, shane london en nog wat meer naampjes ofzo... moet dan wel bij zomerdag zijn, in juni ofzo :cool: . prijs: 0 euro, eigen drinken+vreten mee.... :) .. lijkt me uiterst relaxed |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
oja, wat me ook wel wat lijkt:
goafeestje ergens in de duinen, met eye-riz, up, danyel, zen, shane london en nog wat meer naampjes ofzo... moet dan wel bij zomerdag zijn, in juni ofzo :cool: . prijs: 0 euro, eigen drinken+vreten mee.... :) .. lijkt me uiterst relaxed |
10 augustus gemist?;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
10 augustus gemist?;) |
Goh, dat was zeker een top feest!!
| quote: | Originally posted by tango
beetje kinderachtig niet? |
Die opmerking van jouw naar Alferox was inderdaad zeer kinderachtig.....had je dat al in de gate?
Het sloeg in ieder geval helemaal nergens op.
Als je dom gaat posten kan je domme dingen terug verwachten. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
10 augustus gemist?;) |
:( ja, vrijgezellenparty toen, anders was ik dr ZEKERS bij geweest.... |
|
|
|
|