return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חבר'ה צריך עצה - II
View this Thread in Original format
DjChook
אוקיי אז ככה

יש לי ידידה
בתחילת החופש היינו ביחד ביחסים מיניים - לא משהו מיוחד
אבל היינו כזה יזיזים כזה, לא יודע למה או איך התגלגלנו לזה

שנינו רצינו אחד את השני , אבל היא קצת ילדה קטנה,
היא דיי רצתה שנפסיק והביאה תירוצים שממש עצבנו אותי

אז דיי לא דיברנו עד לפני שבועיים

עכשיו לפני שבועיים דיברתי איתה ואמרתי לה שאני רוצה שנחזור לקשר,

ובשבוע האחרון ממש התקרבנו, ושלשום לפני שהיא יצאה לטיול השנתי (כן היא בשכבה של אורן)

אז כמעט כזה התנשקנו
כאילו הבאנו שתי נשיקות רצופות כזה בלי לשון

עכשיו אמרתי לה גם שאני רוצה יום שישי הבא יעני לעשות איתה משהו

ואז להפציץ בקטע שאני רוצה שנהיה חברים או משהו
עכשיו הבעיה היא שאני בסוף לא אוכל להיות ביום שישי
מאותה סיבה שאני לא אוכל לבוא למוש - הטיול הזה בצופים

אז השאלה מה לעשות, כי לפני יום שישי אני לא אדבר איתה פנים מול פנים

והיא כל הזמן שולחת לי הודעות מהטיול שהיא מתגעגעת והכל...

:nervous:
MasterP
אני לא רואה מה הבעיה אם שניכם חושקים אחד בשני
שלח לה הודעה או שתדבר איתה (עדיף) כדי שהיא תבין למה לא תוכל להיות
שם ביום שישי.
ואז תיפגשו ביום אחר
בעיקרון אין לך ברירה אחרת
DjChook
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע

אלא למשהו רציני
MasterP
האממממ... אז תעשה משהו שונה. וקודם כל הכי חשוב שפשוט תגיד לה. בטלפון נכון קשה להגיד את כל זה אז תגיד לה שיש לך משהו חשוב להגיד לה תיפגשו מתי שאתה חוזר מהצופים והצופות, ותגיד לה.

זה לא חייב להיות כזה מיוחד פשוט שתגיד את האמת ואם היא מחבבת אותך אז לא צריכה להיות בעיה
NyKoN
ארמ
צ'מע
אם המצב ככה אז לא נראה לי שזה המקום לשאול
לך תדבר איתה כי המצב עצמו לא ישתנה.. אתה כבר קבעת לפגוש אותה ביום שישי והטיול כבר נקבע גם ליום שישי

כל מה שנותר לנו לומר זה בהצלחה
itamarsan
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע

אלא למשהו רציני

שמע אחיייי תשלח לה הודעה ותקבעו פגישה לפני שאתה נוסע לטיול ותגיד לה שמעי אני רוצה להיות איתך בקשר אבל לא קשר כמו שהיינו בעבר אלא רציני
חן פשוט תבהיר לה את זה ועם היא מספיק רצינית ורוצה אותך אז סמוך עלייי היא תבין אותך ועם לא תיהיה איתה רק בגלל זיון אז זה יהיה בסדר ווכל להנות מהקשר שלכם
ככה אני הייתי עושה
HyPeRSoNiC
הופה חן!
איזה כלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מבחוץ ג'ינג'י תמים
ומבפנים - פר הרבעה איטלקי!!!!!!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טוב עכשיו ברצינות
פשוט תגיד לה מה אתה מרגיש כלפיה
אם גם היא מרגישה ככה - היא גם תרצה קשר רציני איתך ואתם תהיו ביחד
אין כאן בעיה רצינית
רק בעיונת

ובקשר ליום שישי - אל תדאג. היא תבין...........

אז יאללה בהצלחה אחי!!!!!!!!!
MoSH_MaN
חחחחחחחח

יזיזה

יא בתול

יזיזה זה עד הסוף
אתה יצאת פרייאר

אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך

פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחח

יזיזה

יא בתול

יזיזה זה עד הסוף
אתה יצאת פרייאר

אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך

פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים


אממ כפרה עליך
יזיזה זה לא עוד הסוף
לפחות לא מהמקום שאני בא ממנו
ומה זה הפוזה הזאת אחשלי?
אז תקעת איזה קונפה יאללה צא מהסרט
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum
אממ כפרה עליך
יזיזה זה לא עוד הסוף
לפחות לא מהמקום שאני בא ממנו
ומה זה הפוזה הזאת אחשלי?
אז תקעת איזה קונפה יאללה צא מהסרט



וואי וואי

אתה לא רואה מהעיינים

אתה גמורררררררררררררההההההההההה

DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וואי וואי

אתה לא רואה מהעיינים

אתה גמורררררררררררררההההההההההה



חחחח
גמד
MoSH_MaN
קוקסינללללל


אגב מה עם מור ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement