return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חבר'ה צריך עצה - II (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjNumShum
הכל טובבבבבבבבבבבבבבבב
מה איתך?
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע

אלא למשהו רציני


וואלה, אני מצטרפת לדעה של כולם פה, הדרך הכי טובה זה פשוט להגיד לה שאתה רוצה משהו רציני... ואתה יודע מה, אם אתה לא יכול לפגוש אותה יום שישי, אז תגיד לה את זה לפחות בטלפון או שתיפגש איתה לאיזה כמה דקות...
או שפשוט תחכה עם זה כמה ימים, לא יקרה שום דבר.. אם היא רוצה אותך עכשיו היא תרצה אותך גם אחרי יום שישי...:p :p :)

בהצלחה מותק...:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
וואלה, אני מצטרפת לדעה של כולם פה, הדרך הכי טובה זה פשוט להגיד לה שאתה רוצה משהו רציני... ואתה יודע מה, אם אתה לא יכול לפגוש אותה יום שישי, אז תגיד לה את זה לפחות בטלפון או שתיפגש איתה לאיזה כמה דקות...
או שפשוט תחכה עם זה כמה ימים, לא יקרה שום דבר.. אם היא רוצה אותך עכשיו היא תרצה אותך גם אחרי יום שישי...:p :p :)

בהצלחה מותק...:D


מה לעשות שאני מסכים איתה... תסלחו לי
oDrori
Screw the boyscouts, it's your future wife we're talking about here!
אחי, אם אתה רוצה לעשות רושם רציני, להחמיץ משהו של הצופים (בעיקר אם היא תחשוב שאתה יוצא לשם) יכבוש לדעתי...
Sniper
ממממ אני מסכים עם אלונה
DjChook
חחחח גם אני חשבתי על לא ללכת לצופים אבל אין מצב

מוש יא מכוער, זה שבאיזור שאתה גר כל אחת נותנת לך עד הסוף ולא משנה מה ומי אתה, אז זה אומר משהו על האזור שלך, לא על איך שדברים עובדים :

וחוץ מיזה כבר אמרתי לך, אתה עכשיו תקוע כל החיים שלך בלחפש זיון שאותי זה בכלל לא מתריד,
אתה בוכה על זה, אני רגוע מאד

אז מי במצב יותר טוב אה ?!

אתה לא אוהב אותי יותר :(

ומין הסתם רועי שתסכים עם אלונה, אני רוצה לראות אותך מתנגד לה
חחח

ד"א, ג'ינג'י ?!?!?!
DjNumShum
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח גם אני חשבתי על לא ללכת לצופים אבל אין מצב

מוש יא מכוער, זה שבאיזור שאתה גר כל אחת נותנת לך עד הסוף ולא משנה מה ומי אתה, אז זה אומר משהו על האזור שלך, לא על איך שדברים עובדים :



טוב קבל תיקון פה
אתה טענת שכל אחת באיזור שלו נותנת עד הסוף
אז בוא אני אתקן אותך
באיזור שלו דווקא בנות לא נותנות כאלו יש ויש
כמו בכל מקום אבל זה בנות צפוניות כזה עושות בעיות
עכשיו לתיקון מספר 2 שהוא המשמעותי
טענת שכל הבנות באיזור שלו נתונות -לו- ופה אני רוצה לתקן
אף אחת לא נונת לו
הוא נגע בבחורה אחת כל החיים שלו אז אני מבקש לא לנפח תאגו שלו כי הוא כולה 1.68
סתם סתם לא קשור :)

סתם אחשלי אני אוהב אותך מוש אתה יודע את זה אבל אני חייב להחזיר אותך למקום
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
לנפח תאגו שלו כי הוא כולה 1.68



הוא לא 1.38 ??
וואלה צריך ללמוד לחשב הפרשים יותר טוב :)

סתם אחי :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא לא 1.38 ??
וואלה צריך ללמוד לחשב הפרשים יותר טוב :)

סתם אחי :D



חחח אל תתלהב אנחנו באותו גובה
Djsamorai
שיהיה לך המון בהצלחה !!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח אל תתלהב אנחנו באותו גובה


היית מת!!!
אתה ככה מלמצוץ לי בעמידה
סתם... אבל מותק יש ביננו מספיק הפרש אם אתה 1.68 אז עשה לי טובה
DjChook
אני בסך הכל יודע שאני 183 ככה
וזה מספיק :)

בכל מקרה, חחחח אהבתי את התיקונים

ואצלנו זה מקרה נדיר, ביה"ס של צפוניות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement