|
חבר'ה צריך עצה - II
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי אז ככה
יש לי ידידה
בתחילת החופש היינו ביחד ביחסים מיניים - לא משהו מיוחד
אבל היינו כזה יזיזים כזה, לא יודע למה או איך התגלגלנו לזה
שנינו רצינו אחד את השני , אבל היא קצת ילדה קטנה,
היא דיי רצתה שנפסיק והביאה תירוצים שממש עצבנו אותי
אז דיי לא דיברנו עד לפני שבועיים
עכשיו לפני שבועיים דיברתי איתה ואמרתי לה שאני רוצה שנחזור לקשר,
ובשבוע האחרון ממש התקרבנו, ושלשום לפני שהיא יצאה לטיול השנתי (כן היא בשכבה של אורן)
אז כמעט כזה התנשקנו
כאילו הבאנו שתי נשיקות רצופות כזה בלי לשון
עכשיו אמרתי לה גם שאני רוצה יום שישי הבא יעני לעשות איתה משהו
ואז להפציץ בקטע שאני רוצה שנהיה חברים או משהו
עכשיו הבעיה היא שאני בסוף לא אוכל להיות ביום שישי
מאותה סיבה שאני לא אוכל לבוא למוש - הטיול הזה בצופים
אז השאלה מה לעשות, כי לפני יום שישי אני לא אדבר איתה פנים מול פנים
והיא כל הזמן שולחת לי הודעות מהטיול שהיא מתגעגעת והכל...
:nervous: |
|
|
| MasterP |
אני לא רואה מה הבעיה אם שניכם חושקים אחד בשני
שלח לה הודעה או שתדבר איתה (עדיף) כדי שהיא תבין למה לא תוכל להיות
שם ביום שישי.
ואז תיפגשו ביום אחר
בעיקרון אין לך ברירה אחרת |
|
|
| DjChook |
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע
אלא למשהו רציני |
|
|
| MasterP |
האממממ... אז תעשה משהו שונה. וקודם כל הכי חשוב שפשוט תגיד לה. בטלפון נכון קשה להגיד את כל זה אז תגיד לה שיש לך משהו חשוב להגיד לה תיפגשו מתי שאתה חוזר מהצופים והצופות, ותגיד לה.
זה לא חייב להיות כזה מיוחד פשוט שתגיד את האמת ואם היא מחבבת אותך אז לא צריכה להיות בעיה |
|
|
| NyKoN |
ארמ
צ'מע
אם המצב ככה אז לא נראה לי שזה המקום לשאול
לך תדבר איתה כי המצב עצמו לא ישתנה.. אתה כבר קבעת לפגוש אותה ביום שישי והטיול כבר נקבע גם ליום שישי
כל מה שנותר לנו לומר זה בהצלחה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע
אלא למשהו רציני |
שמע אחיייי תשלח לה הודעה ותקבעו פגישה לפני שאתה נוסע לטיול ותגיד לה שמעי אני רוצה להיות איתך בקשר אבל לא קשר כמו שהיינו בעבר אלא רציני
חן פשוט תבהיר לה את זה ועם היא מספיק רצינית ורוצה אותך אז סמוך עלייי היא תבין אותך ועם לא תיהיה איתה רק בגלל זיון אז זה יהיה בסדר ווכל להנות מהקשר שלכם
ככה אני הייתי עושה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הופה חן!
איזה כלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מבחוץ ג'ינג'י תמים
ומבפנים - פר הרבעה איטלקי!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב עכשיו ברצינות
פשוט תגיד לה מה אתה מרגיש כלפיה
אם גם היא מרגישה ככה - היא גם תרצה קשר רציני איתך ואתם תהיו ביחד
אין כאן בעיה רצינית
רק בעיונת
ובקשר ליום שישי - אל תדאג. היא תבין...........
אז יאללה בהצלחה אחי!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחח
יזיזה
יא בתול
יזיזה זה עד הסוף
אתה יצאת פרייאר
אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך
פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחח
יזיזה
יא בתול
יזיזה זה עד הסוף
אתה יצאת פרייאר
אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך
פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים |
אממ כפרה עליך
יזיזה זה לא עוד הסוף
לפחות לא מהמקום שאני בא ממנו
ומה זה הפוזה הזאת אחשלי?
אז תקעת איזה קונפה יאללה צא מהסרט |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אממ כפרה עליך
יזיזה זה לא עוד הסוף
לפחות לא מהמקום שאני בא ממנו
ומה זה הפוזה הזאת אחשלי?
אז תקעת איזה קונפה יאללה צא מהסרט |
וואי וואי
אתה לא רואה מהעיינים
אתה גמורררררררררררררההההההההההה |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וואי וואי
אתה לא רואה מהעיינים
אתה גמורררררררררררררההההההההההה |
חחחח
גמד |
|
|
| MoSH_MaN |
קוקסינללללל
אגב מה עם מור ? |
|
|
|
|