|
שימו לב: 6000 פוסטים בשנה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ממממממממממממממ מה בדיוק מצחיק אם אפשר לשאול?? |
סתם אחי לא מסתלבט עליך אל תקח קשה מידי
או משהו |
|
|
| NaOren |
שמע זה לא שאין לך חיים...
פשוט במקום לעשות דברים אחרים אתה רושם פה הודעות...
סחטן אחי, אם אתה נהנה מזה...
אבל אולי תמצא עוד תחביבים? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
שמע זה לא שאין לך חיים...
פשוט במקום לעשות דברים אחרים אתה רושם פה הודעות...
סחטן אחי, אם אתה נהנה מזה...
אבל אולי תמצא עוד תחביבים? |
שיש לי זמן להיות במחשב אני במחשב
וסמוך עליי שיש לי מספיק דברים לעשות במחשב חוץ מהפורום הזה
אז תשמור את הדעות האלה לעצמך למה אין לך מושג מה נאי עושה בחיים שלי או מה התחביבים שלי :whip: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שיש לי זמן להיות במחשב אני במחשב
וסמוך עליי שיש לי מספיק דברים לעשות במחשב חוץ מהפורום הזה
אז תשמור את הדעות האלה לעצמך למה אין לך מושג מה נאי עושה בחיים שלי או מה התחביבים שלי :whip: |
סבבה... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין לך מושג מה נאי עושה בחיים שלי או מה התחביבים שלי :whip: |
צודק.באמת ההעדפות של רועי ומה שהוא עושה עם עצמו בדלתיים סגורות הם עניינו בלבד... ;) :p
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי 6000 פוסטים שעשיתי אותם בשנה שלי פה
|
אני חש צורך נקמה...
אז ת'גבר
(כל הזכויות שמורות לאורן נאור בע"מ בעירבון מוגבל, רמת-גן. כל נסיון לעשות שימוש לא חוקי הכולל ניגון, השמעה, הצגה או הקרנה של מסמך זה בפומבי יענה בחומרה ע"י הרשויות המקומיות)
חחח רועי משמעשע אותי איך אתה לוקח ללב את כל הירידות בטרדים על הפוסטים שלך ...
יאללה חברה, תנו כבוד לחתן 6000 המצוות שלכם,
שמיייייייייייייייחחחחחחחחחחחחחחחח בלאגןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב כל פעם שרועי עושה כאן שיא
אומרים לו למצוא חיים
ואז הוא אומר שיש לו יותר חיים מלאחרים
טוב יאלללללללללללללללללה
די כבר
אין לי חיים שאני כאן ב1 ביום שישי
רועי את זה אל תיקח קשה
יאללהההההההה
אני עוד מעט עף |
|
|
| YuVaL |
מזל"ט רועי
אני זוכר שרק אתמול היה לך 5000
:rolleyes: :conf: :conf: |
|
|
| Tarantula |
ווואווווו.... כל הכבוד גבררררר!!@!@!!!@#%%
ועוד פחדת שלא תשבר את השיא עד לתאריך של השנה.... חחחחחח
כל בכבוד תמשיך ככה!!:D :D :D
נ.ב
כל מי שאומר שאין לו חיים, אתם סתם מקנאים...:p :p
אז נא להירגע או שיהיו לכם בעיות איתי!@#!$@@;) ;) ;) :D :D
מעכשיו אני שומר הראש של רועי.. חי חי....:tongue3 |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ווואווווו.... כל הכבוד גבררררר!!@!@!!!@#%%
ועוד פחדת שלא תשבר את השיא עד לתאריך של השנה.... חחחחחח
כל בכבוד תמשיך ככה!!:D :D :D
נ.ב
כל מי שאומר שאין לו חיים, אתם סתם מקנאים...:p :p
אז נא להירגע או שיהיו לכם בעיות איתי!@#!$@@;) ;) ;) :D :D
מעכשיו אני שומר הראש של רועי.. חי חי....:tongue3 |
נשמע יותר כאילו את שומרת לו על החלציים... אולי נותנת ראש....
(ברוח צחוק כמובן) |
|
|
| MoSH_MaN |
whatever
על כל 1000 של רועי כאפה
מתאים?
:p
סתם |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
whatever
על כל 1000 של רועי כאפה
מתאים?
:p
סתם |
כאפה לך? סבבה...:D :D :stongue: |
|
|
| DjChook |
אלונה דיי להתנהג כמו ילדה קטנה
וראסמי כל פעם שרועי פותח טרד על הפוסטים שלו אתם צועקים שאין לו חיים,
מדי פעם אפילו אני, חחח
אבל זה ככ לא נכון
הוא פשוט מגיב על כל דבר, לא משנה עם זה חסר תוכן או לא
וזה כל הסוד
הוא מרביץ בערב אחד איזה 20 הודעות על כל הטרדים שדוברו במהלך היום או משהו כזה וזהו |
|
|
|
|