return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
שימו לב: 6000 פוסטים בשנה (pg. 2)
View this Thread in Original format
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ממממממממממממממ מה בדיוק מצחיק אם אפשר לשאול??


סתם אחי לא מסתלבט עליך אל תקח קשה מידי
או משהו
NaOren
שמע זה לא שאין לך חיים...

פשוט במקום לעשות דברים אחרים אתה רושם פה הודעות...
סחטן אחי, אם אתה נהנה מזה...
אבל אולי תמצא עוד תחביבים?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
שמע זה לא שאין לך חיים...

פשוט במקום לעשות דברים אחרים אתה רושם פה הודעות...
סחטן אחי, אם אתה נהנה מזה...
אבל אולי תמצא עוד תחביבים?


שיש לי זמן להיות במחשב אני במחשב
וסמוך עליי שיש לי מספיק דברים לעשות במחשב חוץ מהפורום הזה
אז תשמור את הדעות האלה לעצמך למה אין לך מושג מה נאי עושה בחיים שלי או מה התחביבים שלי :whip:
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שיש לי זמן להיות במחשב אני במחשב
וסמוך עליי שיש לי מספיק דברים לעשות במחשב חוץ מהפורום הזה
אז תשמור את הדעות האלה לעצמך למה אין לך מושג מה נאי עושה בחיים שלי או מה התחביבים שלי :whip:


סבבה...
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין לך מושג מה נאי עושה בחיים שלי או מה התחביבים שלי :whip:


צודק.באמת ההעדפות של רועי ומה שהוא עושה עם עצמו בדלתיים סגורות הם עניינו בלבד... ;) :p

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לי 6000 פוסטים שעשיתי אותם בשנה שלי פה


אני חש צורך נקמה...

אז ת'גבר
(כל הזכויות שמורות לאורן נאור בע"מ בעירבון מוגבל, רמת-גן. כל נסיון לעשות שימוש לא חוקי הכולל ניגון, השמעה, הצגה או הקרנה של מסמך זה בפומבי יענה בחומרה ע"י הרשויות המקומיות)



חחח רועי משמעשע אותי איך אתה לוקח ללב את כל הירידות בטרדים על הפוסטים שלך ...

יאללה חברה, תנו כבוד לחתן 6000 המצוות שלכם,
שמיייייייייייייייחחחחחחחחחחחחחחחח בלאגןןןןןןןןןןןןןןןן
MoSH_MaN
טוב כל פעם שרועי עושה כאן שיא

אומרים לו למצוא חיים

ואז הוא אומר שיש לו יותר חיים מלאחרים


טוב יאלללללללללללללללללה
די כבר

אין לי חיים שאני כאן ב1 ביום שישי

רועי את זה אל תיקח קשה

יאללהההההההה
אני עוד מעט עף
YuVaL
מזל"ט רועי
אני זוכר שרק אתמול היה לך 5000
:rolleyes: :conf: :conf:
Tarantula
ווואווווו.... כל הכבוד גבררררר!!@!@!!!@#%%
ועוד פחדת שלא תשבר את השיא עד לתאריך של השנה.... חחחחחח
כל בכבוד תמשיך ככה!!:D :D :D

נ.ב
כל מי שאומר שאין לו חיים, אתם סתם מקנאים...:p :p

אז נא להירגע או שיהיו לכם בעיות איתי!@#!$@@;) ;) ;) :D :D
מעכשיו אני שומר הראש של רועי.. חי חי....:tongue3
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
ווואווווו.... כל הכבוד גבררררר!!@!@!!!@#%%
ועוד פחדת שלא תשבר את השיא עד לתאריך של השנה.... חחחחחח
כל בכבוד תמשיך ככה!!:D :D :D

נ.ב
כל מי שאומר שאין לו חיים, אתם סתם מקנאים...:p :p

אז נא להירגע או שיהיו לכם בעיות איתי!@#!$@@;) ;) ;) :D :D
מעכשיו אני שומר הראש של רועי.. חי חי....:tongue3


נשמע יותר כאילו את שומרת לו על החלציים... אולי נותנת ראש....

(ברוח צחוק כמובן)
MoSH_MaN
whatever

על כל 1000 של רועי כאפה

מתאים?
:p

סתם

Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
whatever

על כל 1000 של רועי כאפה

מתאים?
:p

סתם


כאפה לך? סבבה...:D :D :stongue:
DjChook
אלונה דיי להתנהג כמו ילדה קטנה

וראסמי כל פעם שרועי פותח טרד על הפוסטים שלו אתם צועקים שאין לו חיים,
מדי פעם אפילו אני, חחח

אבל זה ככ לא נכון

הוא פשוט מגיב על כל דבר, לא משנה עם זה חסר תוכן או לא

וזה כל הסוד

הוא מרביץ בערב אחד איזה 20 הודעות על כל הטרדים שדוברו במהלך היום או משהו כזה וזהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement