return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
שימו לב: 6000 פוסטים בשנה (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
חן אני לא חושב שחסר לו חיים

אני פשוט לא חושב שהוא צריך להתייחס לזה
ובטח לא להגיד ש-להם אין חיים

כי בתכלס אף אחד לא מכיר אחד את השני

אז בלי הכללות
וזהו

שיש לו מזל טוב

אבל מה שאמרו בפורום הגדול

someone needs to get laid!
Hell_Copter
טוב שמעו לפעמים זה מעצבן והכל אבל בסך הכל חפיף
הנה עכשיו אני נכנס לאנטרנט והשעה 12 בלילה
אני יודע שאני הולך להביא לפחות 10 פוסטים עכשיו על הדברים שהיו היום וזהו
ככה זה יגדל...

ואלונה... מה התעריף שלך ליום?
אולי אני לא יצליח לממן את זה... אלא אם כן את מתנדבת לעבודה
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב שמעו לפעמים זה מעצבן והכל אבל בסך הכל חפיף
הנה עכשיו אני נכנס לאנטרנט והשעה 12 בלילה
אני יודע שאני הולך להביא לפחות 10 פוסטים עכשיו על הדברים שהיו היום וזהו
ככה זה יגדל...

ואלונה... מה התעריף שלך ליום?
אולי אני לא יצליח לממן את זה... אלא אם כן את מתנדבת לעבודה



חחחחחחחחח.... אני חושבת שכבר מימנת את זה ....:D :D :D :D;) ;)
MoSH_MaN
נגמר הסיכסוך שלי ושל אלונה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נגמר הסיכסוך שלי ושל אלונה


וזה מעניין אותנו בגלל...??
סתם אחי :)

אבל זה שנגמר הסכסוך לא אומר שאתה צריך להדבק אליה עכשיו ;)

ואלונה גלי לי איך ממנתי את זה כבר... אני רוצה מאוד לדעת
MoSH_MaN
להדבק אליה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
להדבק אליה?


צוחק גבר המ אתה לוקח הכל אישית?
והחלטתי להפסיק לקטול אותך כל הזמן... רק פעם ב :)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
צוחק גבר המ אתה לוקח הכל אישית?
והחלטתי להפסיק לקטול אותך כל הזמן... רק פעם ב :)


מה עובר אליך?!?:conf: :conf: :D
MoSH_MaN
אתה לא וטל

אתה משגע אותי



!

נועם הפסיק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
מה עובר אליך?!?:conf: :conf: :D


אל תשאלי מה שעובר אליי
תשאלי מה שעובר עליי
אני לבד עכשיו ושיכור במיטה
לא משקה ת'עציצים בועט בחתולה
תשאלי אותי, לפחות תתקשרי
מה שעובר עליי, שעובר עליי אהההה....

Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל תשאלי מה שעובר אליי
תשאלי מה שעובר עליי
אני לבד עכשיו ושיכור במיטה
לא משקה ת'עציצים בועט בחתולה
תשאלי אותי, לפחות תתקשרי
מה שעובר עליי, שעובר עליי אהההה....



שוובב...
מה עובר עליך ???
MoSH_MaN
נו איך קוראים לשיר הזה........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement