|
שימו לב: 6000 פוסטים בשנה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
חן אני לא חושב שחסר לו חיים
אני פשוט לא חושב שהוא צריך להתייחס לזה
ובטח לא להגיד ש-להם אין חיים
כי בתכלס אף אחד לא מכיר אחד את השני
אז בלי הכללות
וזהו
שיש לו מזל טוב
אבל מה שאמרו בפורום הגדול
someone needs to get laid! |
|
|
| Hell_Copter |
טוב שמעו לפעמים זה מעצבן והכל אבל בסך הכל חפיף
הנה עכשיו אני נכנס לאנטרנט והשעה 12 בלילה
אני יודע שאני הולך להביא לפחות 10 פוסטים עכשיו על הדברים שהיו היום וזהו
ככה זה יגדל...
ואלונה... מה התעריף שלך ליום?
אולי אני לא יצליח לממן את זה... אלא אם כן את מתנדבת לעבודה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב שמעו לפעמים זה מעצבן והכל אבל בסך הכל חפיף
הנה עכשיו אני נכנס לאנטרנט והשעה 12 בלילה
אני יודע שאני הולך להביא לפחות 10 פוסטים עכשיו על הדברים שהיו היום וזהו
ככה זה יגדל...
ואלונה... מה התעריף שלך ליום?
אולי אני לא יצליח לממן את זה... אלא אם כן את מתנדבת לעבודה |
חחחחחחחחח.... אני חושבת שכבר מימנת את זה ....:D :D :D :D;) ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| נגמר הסיכסוך שלי ושל אלונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נגמר הסיכסוך שלי ושל אלונה |
וזה מעניין אותנו בגלל...??
סתם אחי :)
אבל זה שנגמר הסכסוך לא אומר שאתה צריך להדבק אליה עכשיו ;)
ואלונה גלי לי איך ממנתי את זה כבר... אני רוצה מאוד לדעת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
להדבק אליה? |
צוחק גבר המ אתה לוקח הכל אישית?
והחלטתי להפסיק לקטול אותך כל הזמן... רק פעם ב :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צוחק גבר המ אתה לוקח הכל אישית?
והחלטתי להפסיק לקטול אותך כל הזמן... רק פעם ב :) |
מה עובר אליך?!?:conf: :conf: :D |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה לא וטל
אתה משגע אותי
!
נועם הפסיק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מה עובר אליך?!?:conf: :conf: :D |
אל תשאלי מה שעובר אליי
תשאלי מה שעובר עליי
אני לבד עכשיו ושיכור במיטה
לא משקה ת'עציצים בועט בחתולה
תשאלי אותי, לפחות תתקשרי
מה שעובר עליי, שעובר עליי אהההה.... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אל תשאלי מה שעובר אליי
תשאלי מה שעובר עליי
אני לבד עכשיו ושיכור במיטה
לא משקה ת'עציצים בועט בחתולה
תשאלי אותי, לפחות תתקשרי
מה שעובר עליי, שעובר עליי אהההה.... |
שוובב...
מה עובר עליך ??? |
|
|
| MoSH_MaN |
| נו איך קוראים לשיר הזה........ |
|
|
|
|