|
שימו לב: 6000 פוסטים בשנה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נו איך קוראים לשיר הזה........ |
איפה הילד - מה שעובר עליי
אחלה שיר שבעולם!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איפה הילד - מה שעובר עליי
אחלה שיר שבעולם!!! |
וזה בא מפיו של האיש שאמר
Screw you hipi |
|
|
| DjNumShum |
| איזה טרד חסר משמעות יאללה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איזה טרד חסר משמעות יאללה |
למי אכפת העיקר כולם נהנים!!@#@#$!:D :D :D :D :happy2: :happy2: :crazy: |
|
|
| SiLvErSkY |
זה לא שאין לו חיים..
הוא פשוט רוסי..
:o
הכל טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
| עודד הכל בשביל ה3000? :p |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עודד הכל בשביל ה3000? :p |
יש זמן
אם זה מציק לך
אני מאמחק את כל ההודעות שעשיתי בשבוע האחרון |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
זה לא שאין לו חיים..
הוא פשוט רוסי..
:o
הכל טוב |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טמבל
:D |
|
|
| NaOren |
חחחחחחחחחחחח
אם היית רואה איזה שחור הוא לא היית אומר ככה...
:-)))
עכשיו חן יגיד - למה יש לי חבר שהוא רוסי והוא שחור..
:haha: :crazy: |
|
|
| DjChook |
טמבלללל
אבל ראסמי שזה ככה
והוא אוקראיני |
|
|
| NaOren |
| :happy2: :tongue3 :crazy: :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :haha: |
|
|
|
|