return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
סעמק יש לי המון עבודת ניקוי לעשות
אני לא צורב כי אני יודע שמה שאני אצרוב אני יותר בחייייים לא אצטרך וגם לא אזכור שהיה לי
DJ-Kreing^^
ברליסים אני פשוט מוריד את המספר
ואז מסדר אותם לפי שם האומן...
:rolleyes:
MasterP
תודה אחים שלי עזרתם מאוד

אני נראה לי משאיר את הטראקים כמו שהם יענו לא משנה את השם
צורב את אלו שאני לא שומע יותר או הפחות טובים והשאר משאיר במחשב להאזנה
GLoBaL-MUZiK
אני אישית משנה את השמות לנורמלים כי זה מביא את הקריזה להתחיל לחפש טראק מסויים שהוא כמו ריליס, אצלי זה קל גם כי אני מוריד קצת יחסית בגלל החיבור
Narcotic Mind
זה היתרון כשיש לך 100 ג'יגה הארד דיסק :)
לא צריך לצרוב אף פעם
וגם ככה לדעתי כשאין מקום אין טעם לצרוב טראקים ישנים ולהשאיר את החדשים כי כנראה שגם ככה לא ממש תשמע את הישנים

אז פשוט תמחוק
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
זה היתרון כשיש לך 100 ג'יגה הארד דיסק :)
לא צריך לצרוב אף פעם
וגם ככה לדעתי כשאין מקום אין טעם לצרוב טראקים ישנים ולהשאיר את החדשים כי כנראה שגם ככה לא ממש תשמע את הישנים

אז פשוט תמחוק

יש בזה משהוא
יש לי 130 בערך כבר ופשוט זה הולך ונגמר נורא מהר
זה לא טוב כשיטה הארדיסק גדול...

והקטע עם השם באמת מעצבן
הייתה תקופה שעשית ריניים להכל ולקח לי שנים
...
וזה גם מעפנה ...
לא יודע בינתיים אני בשיטה של רון אבל
אני צריך למצוא שינוי - לפחות את הוידאוים אני יצרוב ...
Djsamorai
quote:
Originally posted by NaOren
למה לצרוב משו שאתה כבר לא שומע?


אני בד"כ ממין מה שלא טוב אני מוחק מה שטוב וישן אני צורב ..

ככה שיהיה לי במידה ואני אצטרך איזה טראק ישן ..

וגם אולי איזה יום יבוא כזה ואני יהיה קצת נוסטלגי וירצה לישמוע את זה ..
ואם יהיו מחשבות אז אולי גם אפשר לעשות איזה רמיקס חדיש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Djsamorai
אני בד"כ ממיין


אחי... עצה לחיים
מי שממיין לא מזיין!!
Djsamorai
וואלה אחי אולי ביגלל זה אני בתול ;) :happy2:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי... עצה לחיים
מי שממיין לא מזיין!!


כן זה כבר הבנו מצח שסיפר לנו שרקדת עם אחת
שמנה מכוערת אז שהיית איתו בדיסקוטק ...

אחי יש גבול !

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כן זה כבר הבנו מצח שסיפר לנו שרקדת עם אחת
שמנה מכוערת אז שהיית איתו בדיסקוטק ...

אחי יש גבול !


לך תזדיין יא חרא
שאני שיכור אני לא רואה בעיניים... זה לא אשמתי
חוץ מזה כל עוד עשיתי משהו שם עם מישהי והוא לא אין לו זכות לדבר
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך תזדיין יא חרא
שאני שיכור אני לא רואה בעיניים... זה לא אשמתי
חוץ מזה כל עוד עשיתי משהו שם עם מישהי והוא לא אין לו זכות לדבר

אם המישהיא הזאת נראית כמו משה אופניק אני חושב
שהוא יכול להגיד איזה מילה או שתיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement