|
מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תמוך במשפט שלך כמה שאתה רוצה... אבל זה קצת קשה להבין מה אתה עושה שיש לך יותר אלכוהול ממים בגוף...
(70% מים בגוף למפגרים שביננו) |
יש משו בזה...:] |
|
|
| DjChook |
חחחח אין בן אדם שמסוגל להכיל בגוף שלא אפילו 1 אחוז ממשקל הגוף שלו באלכוהול
ואין לי כח לרשום במדויק הסברים מדעיים,
אבל אחרי כמה ליטרים הגוף חייב לפרוק את זה
(כמו כל נוזל)
ואז זה לא נספג בכלל, או משהו כזה
טוב נו פוסט מטומטם וחסר תועלת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח אין בן אדם שמסוגל להכיל בגוף שלא אפילו 1 אחוז ממשקל הגוף שלו באלכוהול
ואין לי כח לרשום במדויק הסברים מדעיים,
אבל אחרי כמה ליטרים הגוף חייב לפרוק את זה
(כמו כל נוזל)
ואז זה לא נספג בכלל, או משהו כזה
טוב נו פוסט מטומטם וחסר תועלת |
חופשי אחי...
ואתה יודע שזה היה בצחוק עם ה 70 אחוז מים...
אבל שאתה מוריד משהו כמו 7 כוסות וודקה תפוזים ששלושת רבעי כוס זה וודקה וכל כוס היא בגודל של פחית, אז קצת קשה להשאר מפוכח |
|
|
| DjChook |
לא נורא גבר
תאמינו לי בירה זה זבל
אתם יודעים מה הכי מצחיק
הביהס המטומטם שלנו אמר שלקראת הטיול השנתי שיש אחרי חנוכה,
מי שיתפס באילת שותה ישלח הביתה עם קצין מבחן ובלה בלה, יעני ידווחו עליו וישעו אותו מביהס
הכי מצחיק שהם אמרו שהם יעשו את זה גם לכאלה בני 18 כבר
ביהס מוזרררר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תאמינו לי בירה זה זבל
|
אני תומך!!
אבל מי דיבר על בירה בכלל...
ויש לך בית ספר של מסכנים...
ראינו אותו שחיפשנו את הבית שלך... ליד מועדון המרגניות הורודות או משהו כזה... אנערף... נראה על הפנים שם |
|
|
| DjChook |
חחח יכול להיות שראיתם את היסודי
תשמע התיכון שלי נחשב לאחד המובילים בארץ
והיסודי זה ממש ליד הבית שלי
נכון יש כזאת ח' לפני שמגיעים לבית
אז זה היסודי שלי
אבל זה מועדון המרגנית
איזה ורודות ? אתה ורוד יא פאג
חחח שוק היום
רק אני ואתה מתכתבים פה |
|
|
| Hell_Copter |
ראינו משהו שיד מועדון המרגניות הורודות
ואני לא פאג ולא ורוד
מה זה בדיוק מועדון המרגנית1?!?!!?!?!?
אני זוכר צחקנו על זה שאתה גר בשכונה שם עם כל כך הרבה הומואים או משהו כזה ;) |
|
|
| DjChook |
חחח יא מטומטם
זה בגלל שזה ליד רחוב שנקרא המרגנית !!!
וגם השיכון הוא במקביל לפארק הירקון / נחל הירקון
אז חצי מהשמות של הרחובות זה פרחים
נרקיסים כלניות
וחרטות כאלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח יא מטומטם
זה בגלל שזה ליד רחוב שנקרא המרגנית !!!
וגם השיכון הוא במקביל לפארק הירקון / נחל הירקון
אז חצי מהשמות של הרחובות זה פרחים
נרקיסים כלניות
וחרטות כאלה |
בדיוק... שכונה של הומואים :D
והשם של הרחוב שלך (מבלי לציין שמות) הוא לא כל כך פרח עד כמה שאני זוכר....
כנראה יצאת במזל מהשכונה של הפאגים
או שלא יצאת?! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
או שלא יצאת?! |
וואלה זה שכונה של צפונים
נקודה
אז לי יש חיה, מה זה משנה :) |
|
|
| ProjectFive |
אני ממליץ על תוכנת
Mp3 Tag Studio
ניתנן להורדה
כאן
הייתי משתמש בה המון.
הייתי משנה שמות של כל שיר שהיה לי כי פשוט שנאתי איך שהם באים מהקבוצות. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ProjectFive
אני ממליץ על תוכנת
Mp3 Tag Studio
ניתנן להורדה
כאן
הייתי משתמש בה המון.
הייתי משנה שמות של כל שיר שהיה לי כי פשוט שנאתי איך שהם באים מהקבוצות. |
בוקר טוב לאדון...
הרבה זמן לא ראו אותך אחי
מה קורה איתך בזמן האחרון?? |
|
|
|
|