return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תמוך במשפט שלך כמה שאתה רוצה... אבל זה קצת קשה להבין מה אתה עושה שיש לך יותר אלכוהול ממים בגוף...
(70% מים בגוף למפגרים שביננו)


יש משו בזה...:]
DjChook
חחחח אין בן אדם שמסוגל להכיל בגוף שלא אפילו 1 אחוז ממשקל הגוף שלו באלכוהול

ואין לי כח לרשום במדויק הסברים מדעיים,
אבל אחרי כמה ליטרים הגוף חייב לפרוק את זה

(כמו כל נוזל)

ואז זה לא נספג בכלל, או משהו כזה

טוב נו פוסט מטומטם וחסר תועלת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח אין בן אדם שמסוגל להכיל בגוף שלא אפילו 1 אחוז ממשקל הגוף שלו באלכוהול

ואין לי כח לרשום במדויק הסברים מדעיים,
אבל אחרי כמה ליטרים הגוף חייב לפרוק את זה

(כמו כל נוזל)

ואז זה לא נספג בכלל, או משהו כזה

טוב נו פוסט מטומטם וחסר תועלת


חופשי אחי...
ואתה יודע שזה היה בצחוק עם ה 70 אחוז מים...
אבל שאתה מוריד משהו כמו 7 כוסות וודקה תפוזים ששלושת רבעי כוס זה וודקה וכל כוס היא בגודל של פחית, אז קצת קשה להשאר מפוכח
DjChook
לא נורא גבר

תאמינו לי בירה זה זבל

אתם יודעים מה הכי מצחיק

הביהס המטומטם שלנו אמר שלקראת הטיול השנתי שיש אחרי חנוכה,

מי שיתפס באילת שותה ישלח הביתה עם קצין מבחן ובלה בלה, יעני ידווחו עליו וישעו אותו מביהס

הכי מצחיק שהם אמרו שהם יעשו את זה גם לכאלה בני 18 כבר

ביהס מוזרררר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תאמינו לי בירה זה זבל


אני תומך!!
אבל מי דיבר על בירה בכלל...
ויש לך בית ספר של מסכנים...
ראינו אותו שחיפשנו את הבית שלך... ליד מועדון המרגניות הורודות או משהו כזה... אנערף... נראה על הפנים שם
DjChook
חחח יכול להיות שראיתם את היסודי
תשמע התיכון שלי נחשב לאחד המובילים בארץ
והיסודי זה ממש ליד הבית שלי
נכון יש כזאת ח' לפני שמגיעים לבית
אז זה היסודי שלי

אבל זה מועדון המרגנית

איזה ורודות ? אתה ורוד יא פאג

חחח שוק היום
רק אני ואתה מתכתבים פה
Hell_Copter
ראינו משהו שיד מועדון המרגניות הורודות
ואני לא פאג ולא ורוד
מה זה בדיוק מועדון המרגנית1?!?!!?!?!?
אני זוכר צחקנו על זה שאתה גר בשכונה שם עם כל כך הרבה הומואים או משהו כזה ;)
DjChook
חחח יא מטומטם

זה בגלל שזה ליד רחוב שנקרא המרגנית !!!

וגם השיכון הוא במקביל לפארק הירקון / נחל הירקון

אז חצי מהשמות של הרחובות זה פרחים

נרקיסים כלניות
וחרטות כאלה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחח יא מטומטם

זה בגלל שזה ליד רחוב שנקרא המרגנית !!!

וגם השיכון הוא במקביל לפארק הירקון / נחל הירקון

אז חצי מהשמות של הרחובות זה פרחים

נרקיסים כלניות
וחרטות כאלה


בדיוק... שכונה של הומואים :D
והשם של הרחוב שלך (מבלי לציין שמות) הוא לא כל כך פרח עד כמה שאני זוכר....
כנראה יצאת במזל מהשכונה של הפאגים
או שלא יצאת?!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

או שלא יצאת?!


וואלה זה שכונה של צפונים
נקודה

אז לי יש חיה, מה זה משנה :)

ProjectFive
אני ממליץ על תוכנת
Mp3 Tag Studio
ניתנן להורדה
כאן

הייתי משתמש בה המון.
הייתי משנה שמות של כל שיר שהיה לי כי פשוט שנאתי איך שהם באים מהקבוצות.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ProjectFive
אני ממליץ על תוכנת
Mp3 Tag Studio
ניתנן להורדה
כאן

הייתי משתמש בה המון.
הייתי משנה שמות של כל שיר שהיה לי כי פשוט שנאתי איך שהם באים מהקבוצות.


בוקר טוב לאדון...
הרבה זמן לא ראו אותך אחי
מה קורה איתך בזמן האחרון??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement