return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אם המישהיא הזאת נראית כמו משה אופניק אני חושב
שהוא יכול להגיד איזה מילה או שתיים


אל דבר אליי למה אני לא זוכר איך היא נראית
רק זוכר שפירקתי לה הצורה פחות או יותר...
חוץ מזה הוא היה עם נערת ליווי... מה המילה שלו שווה!?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל דבר אליי למה אני לא זוכר איך היא נראית
רק זוכר שפירקתי לה הצורה פחות או יותר...
חוץ מזה הוא היה עם נערת ליווי... מה המילה שלו שווה!?


חחחחחחחחח
קיבלתי אחי
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
אני עד לרועי..
הוא לא הולך על מכוערות
;)

אויש אבל למי איכפת :p
we talking about

אבל זה גם נכון שיש גבול


חחח תודה גבר :)
תיקון למקודם...
אני יכול להיות שיכור ומחוק
בטי אל וי הייתי מחוק ואני לא זוכר משם הכל
בעמק הייתי שיכור קצח ומשם אני זוכר דברים מסוף המסיבה כמו מה שעשינו עם השלוש בנות גילי ;)
היה מצחיק שכל אחד לוקח אחת לפינה אחרת שהן רצו להשאר ביחד
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי... עצה לחיים
מי שממיין לא מזיין!!


ועוד עצה בחיים שאני דוגל בה

אחרי המיון יש אחלה זיון
!!!!!
MoSH_MaN
חחחח אחרי המיון אחלה זיון

חחח
MasterP
יפה אנשים אחלה אימרות
קרעתם אותי
אבל דוגרי יש גבול לכמה אפשר לסבול עם מכוערת
אז עדיף לא להשתכר עד הסוף שלא תתקע עם איזה ציפי שביט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אז עדיף לא להשתכר עד הסוף שלא תתקע עם איזה ציפי שביט


יש לך משהו נגד ציפי?! :whip: :whip: :whip:
אל תלכלך עליה בחיים שלך!!!!!!!
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לך משהו נגד ציפי?! :whip: :whip: :whip:
אל תלכלך עליה בחיים שלך!!!!!!!


ציפי על הזין שלי...

וואי חשבתי על זה איכסססססססססססססססססססההההההההההההה
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
Djsamorai
פעם אחת יצא לי לירקוד עם אחת שניראית כמו המזל הרע שלי !
אבל אז באמת שתיתי כימעט בקבוק שלם של טקילה ...

כימעט ולא זכרתי כלום מאותו ערב ..
Sniper
אני עדיין תומך במשפט שלי

אחרי המיון יש אחלה זיון!

אין מה לעשות יש תבנות הפצצות שזורמות
ויש את אלה הפצצות שלא זורמותת
הכל תלוי בסוג של הבחורה
ואם היא לא רוצה סבבה אני מתחשב בה :]]
אני ילד מתחשב







:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

MoSH_MaN
חחחח שובב
Hell_Copter
תמוך במשפט שלך כמה שאתה רוצה... אבל זה קצת קשה להבין מה אתה עושה שיש לך יותר אלכוהול ממים בגוף...
(70% מים בגוף למפגרים שביננו)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement