return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
rave kläder
View this Thread in Original format
dbl
har ju varit en del snack här om var man köper det och så... så min fråga till er är:
"Vilka av er använder det?"

själv har jag inga... går visserligen inte på rave och sånt (har inga kompisar som gillar techno ;) ehm.. menar trance :))

vet inte om jag skulle kört med det även om jag gick på det.
men svara på ni.
robstar
Ja brukar ha såna här på mej:

Nappar i håret , glowsticks i öronen å massa självlysande klistermärken i pannan!

lol!

Nej ja har inga rave kläder , gillar inte utsvängda brallor å sånt! Tycker inte det är snyggt.

Late||RZ.!
Endre

klart man har rejver brallor :D
dj_hysterix
jag skulle ha såna grymma uv-tröjor om jag hade massa pengar :p
Glorie
d e lätt mycke enklare för tjejer att leka att man har trancekläder fast man inte har det. :p tycker ja iaf... eller hmm, ja vet inte...för alla tjejer har typ redan svarta långa kjolar...:) (å så brukar ja inte köpa typ långa svarta kjolar som e heltajta typ, nej, ja köper dem lite coola så det ser lite club ut..)

svar på frågan kanske: nej, har inge clubwear..precis.. 3-4 plagg bara... men ja har andra coola klubbkläder...som går lika mycke an :D

dock vill ja passa på att säga att ja tycker det e GRYMT snyggt me klubbkläder (kommer köpa snart asså, lite mera) speciellt på KILLAR! ... *dregla :)

när ja var i sthlm på sist, på genomresa gick ja bakom en kille som hade skiiiitsnygga oranga byxor på sig.. samt en svart jacka me nåt orange band på liksom, väldigt snyggt :p

såg ett praktexemplar i helgen på nån som klätt upp sig för mycket asså.. så det såg illa ut :(

först knallgula byxor, sen nån annan färg på tshirten som inte matcha, å sen en såndär blå spacetribejacka me massa vita planeter på ni vet...lägg till 4 glowstix på det.. ursäkta asså.. det såg candy ut, inte snyggt... nåja...det e kul ändå me klubbkläder. :)
Vizay
jag håller på att konvertera till ravestilen...så jävla dyrt bara om man har 0kr inkomst så det blir lite lite i taget men jag hoppas på att ha bytt över till sommaren eller nått :)
Glorie
konvertera till ravestilen? va gullit asså :p

hahahahha
mindshooter
Jag har en del ravekläder...fast dom använder jag privat oxå...inget neon och dylikt (blinkande lampor dock :p)..mer diskreta kläder som man kan använda i båda fallen :)
Glorie
trevligt, gillar såna som kör privat me asså.. coooolio :)

ja e så tråkig :p så ja kör main överlag :( å club på fester, men jaja
Vizay
glorie inte va tyken nu ;)

asså jag e inte så jätteförtjust i neonstilen heller....mer svart å vitt å diskreta toner som faller mej i smaken :p

btw kolla vem som snubblade in i forumet :p

(Users Browsing this Forum: mindshooter, Plastic Angel, Glorie, dj_hysterix, Vizay)

tror han hamnat lite fel :)

Nyx
quote:
Originally posted by Glorie
d e lätt mycke enklare för tjejer att leka att man har trancekläder fast man inte har det. :p tycker ja iaf... eller hmm, ja vet inte...för alla tjejer har typ redan svarta långa kjolar...:) (å så brukar ja inte köpa typ långa svarta kjolar som e heltajta typ , nej, ja köper dem lite coola så det ser lite club ut..)

hehe..e du fjortis eller? :rolleyes:

anyway..

Jag har en del ravekläder men brukar inte gå runt med dem så ofta. Nästa gång jag ska till sthlm så ska jag köpa hem lite mer..skulle behöva ett par feta ravebrallor till. :disbelief
robstar
quote:
(Users Browsing this Forum: mindshooter, Plastic Angel, Glorie, dj_hysterix, Vizay)
tror han hamnat lite fel

Tror inte jag! Han kanske e ute å jagar svenska flickor. Så du får ta å akta dej Glorie! ;)

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement