return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Hardbass @ Statenhal Den Haag 08-02-03
View this Thread in Original format
tango
Ok, het duurt nog even, maar ik kreeg net dit mailtje binnen:

Line-up:
Area 1:

Technoboy (IT)
Warpbrothers (GER)
Bas & Ram (NL)
Daniele Mondello (IT)
Isaac (NL)
Dumonde aka Jam X de Leon (GER)
Beholder & Balistic (NL)
Super Marco May (IT)
Zero Gi aka Geal (NL)
Gary D (GER)

AREA 2:

Zenith (IT)
Showtek (NL)
Melanie di Tria (GER)
Zany (NL)
Gizmo (NL)
Deaz D (NL)
Clive King (NL)
Deepack (NL)
Paul (NL)
Francois (NL)

Datum: Vrijdag 8 Februari 2003 - van 22:00 tot 8:00
Locatie: Autotron - Rosmalen
Prijs: Voorverkoop: 35 EURO
Meer info: http://www.hardbass.nl
Aantal kaarten: 10 000

grtz,
TNG
Arstmak
Cole lin-up, alleen beetje ver weg....
Joost008
Dit is zeker een relaxte line-up jah iig niet zoals de standaard line-ups van Q-dance...En 35 euro is ook nog een redelijke prijs in verhouding tot het aantal dj's. FF kijke of ik me vrienden mee kan krijgen hierheen:D
raoel
Goeie god, wat een line-up :eyes:

Duurt nog wel even voordat het gehouden wordt, maar dit lijkt me erg vet.
Bovendien is Rosmalen is dan nog redelijk in de buurt!!!
maar van wie komt dat mailtje af? Ik kan namelijk nergens iets over dit feesjte vinden.
TranceFool
Wordt hier vaker een feest gehouden??? Vinnet beetje vage lokatie eigenlijk, beetje tussen de autootjes springen :D
raoel
Inmiddels heb ik de info al op de site zelf gevonden.
Stond onderaan bij nieuws
Optimus
quote:
Originally posted by Joost008
Dit is zeker een relaxte line-up jah iig niet zoals de standaard line-ups van Q-dance


ik vind dit anders aardig Q-dance hoor...
ScuL
Ik zag 'm gisteren ook al op PF verschijnen!
Zwaar relaxed, hier ga ik zeker heen :D
jploveparade
All hail to Melanie di Tria and Gary D!
Blik
hehehehe een feest in Rosmalen, dat had ik nou nooit verwacht


quote:
Originally posted by TranceFool
Wordt hier vaker een feest gehouden??? Vinnet beetje vage lokatie eigenlijk, beetje tussen de autootjes springen :D


Nee, dit is de eerste keer, maar de zaal is wel een coole locatie, helemaal als de bovenste verdieping ook gebruikt word. Dat word dan een soort balkon die rond de hele zaal is...

(en die auto's halen ze weg ;))

TranceFool
Heb verhalen gehoord over: Super Marco May (IT)....op XClusive scheen die nogal snoeihard te draaien toch?? :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik

(en die auto's halen ze weg ;))

das nou jammer :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement