return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Hardbass @ Statenhal Den Haag 08-02-03 (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Super leuke locatie



Alleen wat een BOUT muziek en dj's


Kunnen ze nou niet ééns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland :(
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
Super leuke locatie



Alleen wat een BOUT muziek en dj's


Kunnen ze nou niet ééns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland :(


nee, ik wacht weer op een goed spacefeestje voor na nexus, maar kzou nie weten waar :(

en progressive is soooooooo passe :p
AlFerox
ah, mooi! kan ik eindelijk mijn lonsdale-outfitje en RTC-bomberjacket weer eens uit de kast trekken..


magrec
quote:
Originally posted by AlFerox
ah, mooi! kan ik eindelijk mijn lonsdale-outfitje en RTC-bomberjacket weer eens uit de kast trekken..




hmm heb jij nog witte veters, ah nee wacht die kan ik wel lenen van hardcore vriendjus.


Ik heb nu ook zo'n lonsdale polo met rood wit blauwe rand..


vet he ;)
tango
LOL, ik melde dit ook alleen effe voor de hardstyle freaks onder ons. Ik zal hier zelf ook niet naar toe gaan.

Maar ik kreeg dit mailtje dus van een vriend van me, die zelf resident dj is op een hardhouse avond in een lokale discotheek, maar is een betrouwbare bron........

grtz,
TNG
Three 'O Three
Vette line-up, zeker area 1 :eyes:

quote:
Originally posted by magrec
Super leuke locatie



Alleen wat een BOUT muziek en dj's


Kunnen ze nou niet ééns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland :(

Ik hou ook niet echt van dat harde beukwerk, maar er zijn ook genoeg feestjes wel in mijn stijl...;)
raoel
quote:
Originally posted by magrec
Kunnen ze nou niet ééns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland :(



Dit is nou echt zo'n opmerking die een flame waard is....
Maar dat doe ik niet
Waarom is dit triest??? dat vrag ik me dan wel af.
Hardstyle spreekt het grote partypubliek op het moment erg aan.
Misschien is het welhet meest populaire genre van het moment, logisch dat party organisaties erop inhaken.

Overigens is B2S één van de grondleggers van grote hardstyle evenementen in Nederland.
magrec
quote:
Originally posted by raoel

Waarom is dit triest??? dat vrag ik me dan wel af.
Hardstyle spreekt het grote partypubliek op het moment erg aan.
Misschien is het welhet meest populaire genre van het moment, logisch dat party organisaties erop inhaken.




Alle redenen waarom het zo triest is:

Het grote partypubliek--->stelletje nono's bij elkaar die dana aanbidden. Als het maar hard is is het goed. Al is het nog het aller simpelste melodietje zit er een harde bass is dan is het goed.

Party organisaties melken Hardstyle uit ja, het trieste is dat niemand het door heeft want elke keer weer is elk feest uitverkocht terwijl er dezelfde dj's staan die dezelfde standaard liedjes draaien (zalwel door een slecht korte termijn geheugen komen wat weer te koppelen is aan een hoog % drugsgebruikers op HS feesten.)
Blik
ik wil de hardtrance/hardstyle haters vriendelijk verzoeken dit topic te verlaten, je hebt gezegd dat je het een kutfeest vind, dat is genoeg

dit is om flamewars te voorkomen want ik zie er eentje aankomen

(op progressie feessies is het drugsgebruik zeker niet hoog :rolleyes: )
TranceFool
quote:
Originally posted by magrec
Alle redenen waarom het zo triest is:

Het grote partypubliek--->stelletje nono's bij elkaar die dana aanbidden. Als het maar hard is is het goed. Al is het nog het aller simpelste melodietje zit er een harde bass is dan is het goed.

Party organisaties melken Hardstyle uit ja, het trieste is dat niemand het door heeft want elke keer weer is elk feest uitverkocht terwijl er dezelfde dj's staan die dezelfde standaard liedjes draaien (zalwel door een slecht korte termijn geheugen komen wat weer te koppelen is aan een hoog % drugsgebruikers op HS feesten.)

Zou bijna willen zeggen dat jij andere muziekstylen niet repecteert :nervous:

AlFerox
proberen we het forum weer een beetje tot leven te wekken is het wéér niet goed..



:(
raoel
IDD

www.weg_met_de_mods.tk
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement