|
Hardbass @ Statenhal Den Haag 08-02-03 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| quote: | Originally posted by tango
ah, het is verplaatst naar de kutste locatie van nederland, de Statenhal :D
hopelijk regelen ze de entree en de wc's beter deze keer ;)
grtz,
TNG |
Volgens mij lag t vorige keer niet aan de organisatie deze keer, dus t zal wel weer t zelfde liedje zijn, moet toch nog eens een keer nadenken voor ik n kaartje koop
Grtzz
WooT |
|
|
| PCP2017 |
thnx for the info!
Vette line-up, ga ik zeker langs, nog even wachten inderdaad!
Alleen nog nooit in de statenhal geweest, is het echt kut daar of valt het wel mee...??
Wc's zijn btw op de meeste grote feesten klote! (met IC als absolute jaarlijkse dieptepunt, in de RAI heb je gewoon een bootje nodig of kaplaarzen, rubberen wel te verstaan, om te pissen)
Och ja kga het gewoon eens checken daar in o o den haag... |
|
|
| basvh |
| quote: | | Op zaterdag 8 februari 2003 organiseert b2s events Hard Bass -Extreme-. Dit evenement, dat eerst gepland stond in het Autotron van Rosmalen, is verplaatst naar de Statenhal in Den Haag. De line up die al eerder was aangekondigd blijft ongewijzigd. |
de oude hal van autotron waar eerst alle autos stonden, hebben ze leeggehaald en de autos in een nieuw gebouwde hal gezet. waar het feest had moeten komen was dus in die ooude hal waar ze ook veel auto beursen geven. Ben er laatst nog geweest met een beurs en toen had ik zker het idee: hier kan je een leuk feestje geven.
de officiele reden voor het aflassen is er volgens mij nog niet, maar kan best wel komen omdat er weinig nooduitgangen zijn want dat zag ik ook al toen ik daar laatst liep |
|
|
| ScuL |
ik vermoed dat het komt door:
punt 1: klachten van omwonenden
punt 2: lastig OV van/naar Rosmalen.
zou dan met bussen van station 's-Hertogenbosch moeten. allemaal lastige .
ps kan de topic titel eens worden aangepast ? :o |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik vermoed dat het komt door:
punt 1: klachten van omwonenden
punt 2: lastig OV van/naar Rosmalen.
zou dan met bussen van station 's-Hertogenbosch moeten. allemaal lastige .
ps kan de topic titel eens worden aangepast ? :o |
klachten van omwonenden is onmogelijk omdat er simpelweg geen mensen in die buurt wonen, het ligt aan de snelweg redelijk geïsoleerd.
maar inderdaad, om vanaf Den Bosch Centraal of vanaf Station Rosmalen naar het Autotron te komen is eigenlijk een onmogelijke opgave, moet je minstens 100-150 bussen inzetten en dat gaat nogal moeilijk op die kleine parkeerplaats bij station Rosmalen. Het is echter wel een mooie locatie om een feest te geven, maar helaas onmogelijk omdat het moeilijk bereikbaar is. |
|
|
| Blik |
| topic title is ook ff aangepast |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
Stampuh in Den Haag, maar dan zonder mij want ik deel de mening van een paar mensen hier op het forum. Ik vind hard-style maar kleruhherrie. Maar ieder zijn eigen muziek, dus veel plezier in de Statenhallen met hopelijk wat meer wc's. |
|
|
| AlFerox |
alle outdoor-feesten zijn ook niet met het openbaar vervoer te bereiken...
en daar gaan nog wel meer mensen heen.
dus slecht bereikbaar zal wel niet het punt zijn.
bovendien erg stom als je daar als organisatie nu pas achter zou komen. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Stampuh in Den Haag, maar dan zonder mij want ik deel de mening van een paar mensen hier op het forum. Ik vind hard-style maar kleruhherrie. Maar ieder zijn eigen muziek, dus veel plezier in de Statenhallen met hopelijk wat meer wc's. |
ghehehe, ik ga ook niet hoor, ik ga volgend jaar mijn feestjes zorgvuldiger uitkiezen en Hardbass ga ik dus niet ook al is t in Den Haag:) |
|
|
| raoel |
FF deze topic ophalen
Hoe staat het met de kaartverkoop?
Bijna uitverkocht? of gaat er bijna niemand heen
Misschien dat ik met een maat van me ga, maar we horen zo weinig over dit feest.
Welke TA-ers gaan er? |
|
|
| Dr. Kuipers |
Waarschijnlijk gaat ik er weer samen met ScuL heen :D
Moet alleen nog ff m'n financiele positie gaan bekijken... |
|
|
| tijs08 |
is hier nog iemand heen geweest??
Wil wel weten hoe dit stamp feest in 'Den Haag in de Statenhal':eek: is verlopen ;) |
|
|
|
|