|
Hardbass @ Statenhal Den Haag 08-02-03
|
View this Thread in Original format
| tango |
Ok, het duurt nog even, maar ik kreeg net dit mailtje binnen:
Line-up:
Area 1:
Technoboy (IT)
Warpbrothers (GER)
Bas & Ram (NL)
Daniele Mondello (IT)
Isaac (NL)
Dumonde aka Jam X de Leon (GER)
Beholder & Balistic (NL)
Super Marco May (IT)
Zero Gi aka Geal (NL)
Gary D (GER)
AREA 2:
Zenith (IT)
Showtek (NL)
Melanie di Tria (GER)
Zany (NL)
Gizmo (NL)
Deaz D (NL)
Clive King (NL)
Deepack (NL)
Paul (NL)
Francois (NL)
Datum: Vrijdag 8 Februari 2003 - van 22:00 tot 8:00
Locatie: Autotron - Rosmalen
Prijs: Voorverkoop: 35 EURO
Meer info: http://www.hardbass.nl
Aantal kaarten: 10 000
grtz,
TNG |
|
|
| Arstmak |
| Cole lin-up, alleen beetje ver weg.... |
|
|
| Joost008 |
| Dit is zeker een relaxte line-up jah iig niet zoals de standaard line-ups van Q-dance...En 35 euro is ook nog een redelijke prijs in verhouding tot het aantal dj's. FF kijke of ik me vrienden mee kan krijgen hierheen:D |
|
|
| raoel |
Goeie god, wat een line-up :eyes:
Duurt nog wel even voordat het gehouden wordt, maar dit lijkt me erg vet.
Bovendien is Rosmalen is dan nog redelijk in de buurt!!!
maar van wie komt dat mailtje af? Ik kan namelijk nergens iets over dit feesjte vinden. |
|
|
| TranceFool |
| Wordt hier vaker een feest gehouden??? Vinnet beetje vage lokatie eigenlijk, beetje tussen de autootjes springen :D |
|
|
| raoel |
Inmiddels heb ik de info al op de site zelf gevonden.
Stond onderaan bij nieuws |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Joost008
Dit is zeker een relaxte line-up jah iig niet zoals de standaard line-ups van Q-dance |
ik vind dit anders aardig Q-dance hoor... |
|
|
| ScuL |
Ik zag 'm gisteren ook al op PF verschijnen!
Zwaar relaxed, hier ga ik zeker heen :D |
|
|
| jploveparade |
| All hail to Melanie di Tria and Gary D! |
|
|
| Blik |
hehehehe een feest in Rosmalen, dat had ik nou nooit verwacht
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wordt hier vaker een feest gehouden??? Vinnet beetje vage lokatie eigenlijk, beetje tussen de autootjes springen :D |
Nee, dit is de eerste keer, maar de zaal is wel een coole locatie, helemaal als de bovenste verdieping ook gebruikt word. Dat word dan een soort balkon die rond de hele zaal is...
(en die auto's halen ze weg ;)) |
|
|
| TranceFool |
| Heb verhalen gehoord over: Super Marco May (IT)....op XClusive scheen die nogal snoeihard te draaien toch?? :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
(en die auto's halen ze weg ;)) |
das nou jammer :p |
|
|
|
|