|
wat zijn jullie favo dj's en waarom???
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
He iedereen,
FF vraagje wat jullie meningen zijn.(ben pas maar 15 dus heb maar weinig dj live gehoord) moet het hebben van mp3:(
mijn lijst is:
Tiesto
Armin van Buuren
Ferry corsten
Scott bond
Judge Jules |
|
|
| Dj Lex |
Nieuw zeker? Deze thread is namelijk pas een paar honderd langs geweest.
Maar als je het dan echt wil weten, het is Tiesto. En waarom het Tiesto is spreekt natuurlijk voor zich.
Laters |
|
|
| -=WVG=- |
| Tja...als ik het goed heb bijgehouden is dit thread nr 153 met hetzelfde onderwerp :)...Maar ja, wat maakt het uit, ik kies trouwens maar voor...Tiesto |
|
|
| Blik |
Ik ga voor DJ Jean :D:D:D haha LOL
kga denk ik ook maar voor Tiesto, moet die wel wat vaker verschillende platen draaien |
|
|
| Dj Lex |
Ja de laatste tijd draait Tiesto een beetje veel dez11de platen he. Beetje verandering ken geen kwaad, maar dat komt wel weer hoop ik.
Mzzl :-) |
|
|
| michiel |
mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven
later
michiel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by michiel
mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven
later
michiel |
ADK heeft een fan!!!!
als je wilt kan ik je zijn telefoonnummer (mobiel en thuis), adres etc....geven:D Tegen een kleine betaling natuurlijk:p |
|
|
| Akira |
nou mijn favoriete DJ was/is altijd tiesto...maar laatste tijd dat ik hem zag vond ik dat ie erg bagger draaide.Zoals de laatste set was erg erg TOP!maar in arnhem tijdje geleden en in zaandam gisteren was gewoon erg zwak :(
ARMIN van buuren draaide gisteren gewoon super!!echt lekkere trance....en Ferry maakte er ook een leuke set van :D |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Blik
ADK heeft een fan!!!!
als je wilt kan ik je zijn telefoonnummer (mobiel en thuis), adres etc....geven:D Tegen een kleine betaling natuurlijk:p |
he isgoed man, isgoed
kan die gast eigenlijk wel draaien?
later
michiel |
|
|
| Opti |
TIESTO!! TIESTO!!!
Why?
Door hem ben ik zo'n 2 jaar geleden naar trance gaan luisteren, hij was de 1e (echte) dj die ik live heb gehoord |
|
|
| D?eame? |
| Tiesto! en na MASSIVE Scott Bond |
|
|
|
|