|
Tiesto bij BvD (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| zag tiesto gisteravond nog in de Spock rondlopen (hij vertrok net) |
|
|
| basd |
| Heb mijn vcr toch maar even scherp gezet, ben wel benieuwd wat ie te vertellen heeft.. |
|
|
| Access |
Nou dat wordt 'n avondje gezellig RTL4 kijke ... nahjah, behalve GTST & Baantjer ... dat zuigt :p
[Edit]oei oei ... Face/Off 22.00 Yorin :eek: Damn, wat moek doen !!![/Edit] |
|
|
| MaGiK54 |
Jan Mulder zal wel beginnen: een plaatje draaien kent toch iedere boerenlul :toothless :toothless
Maar ben benieuwd, wat zal het nieuws van de dag zijn voor Tieske. |
|
|
| MaGiK54 |
| De number one dj of the world is een beetje zenuwachtig volgens mij, wel "leuk" nieuws over de apparatuur van Junkie XL. |
|
|
| Biohazard |
| Wat moet thijs daar?? ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Wat moet thijs daar?? ;) |
Babbelen waarschijnlijk met ome Jan en Barend en Frits ;) |
|
|
| Biohazard |
Slik je ook :D
Voor oordelen :mad: :mad: |
|
|
| jploveparade |
Wat een eikels gelijk over drugs beginnen.
Ik snap ook niet dat die Tiesto zich hiervoor leent.
Laat je dan interviewen door kenners |
|
|
| Biohazard |
Wat is dit slecht zeg
Allemaal domme vragen :whip: |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Biohazard |
"waarom gebruik je Vinyl?"
aaaaaaaargh :whip: |
|
|
|
|