return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Tiesto bij BvD
View this Thread in Original format
ampburner
Hoor het Frits net zeggen, morgenavond DJ Tiësto, ik denk ik post het ff. Het zal waarschijnlijk weer een standaard verhaal worden, touren met moby enzow, maar goed. ;)
mido
quote:
Originally posted by ampburner
Hoor het Frits net zeggen, morgenavond DJ Tiësto, ik denk ik post het ff. Het zal waarschijnlijk weer een standaard verhaal worden, touren met moby enzow, maar goed. ;)


oe!!!

vet vet vet!!!

zien zien zien!!!
Teknikol
wie weet gaan ze um wel flamen! van dat gezeik over tracklists enzo (maar fritsie zal zn huiswerk wel niet doen:D)
mido
quote:
Originally posted by Teknikol
wie weet gaan ze um wel flamen! van dat gezeik over tracklists enzo (maar fritsie zal zn huiswerk wel niet doen:D)


hoe bedoel je???

Want zijn platenkeus is super in iedergeval.
Akira
tiesto rulessss
ampburner
wat flauw zeg, heerlijk :) hij is toevallig wel de best van de wereld hoor! :rolleyes: ;)
mido
quote:
Originally posted by Akira
tiesto rulessss


Ga toch naar China man! :P:P

[off topic] Je heb weer lekker achterlijke foto's van mij online gezet! :P [/off topic]
Akira
hahaha mido dat is toch een geweldige foto van jou op XQ...
ik vond hem zo geslaagd...dat ik je er maar meteen op heb gezet.Je staat er als het goed is 2x op haha
mido
quote:
Originally posted by Akira
hahaha mido dat is toch een geweldige foto van jou op XQ...
ik vond hem zo geslaagd...dat ik je er maar meteen op heb gezet.Je staat er als het goed is 2x op haha

Ja dat heb ik gezien ja dat ik er 2x op sta!

Helemaal naar de kalote as usual! :P

Ga je nog naar QT???
Akira
ja ik ben zeker van de partij op QLUBTEMPO...Ga je ook?remy en stefan??
anders add je me ff op MSN
[email protected] praat wat makkelijker.. ;)

eieregooie
Hoe laat is dat dan? Is op RTL4 toch?

(ik kijk nooit teevee nee :p )
tijs08
quote:
Originally posted by eieregooie
Hoe laat is dat dan? Is op RTL4 toch?

(ik kijk nooit teevee nee :p )


Half 11

Na IDOLS :haha:

ben zeker ook benieuwd hoe het gesprek zal verlopen. Hij verdiend het echt wel om daar te zitten. Mijn pa zegt het al 2 weken dat hij een keer langs komt.. en ja hoor :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement