|
Tiesto bij BvD
|
View this Thread in Original format
| ampburner |
| Hoor het Frits net zeggen, morgenavond DJ Tiësto, ik denk ik post het ff. Het zal waarschijnlijk weer een standaard verhaal worden, touren met moby enzow, maar goed. ;) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by ampburner
Hoor het Frits net zeggen, morgenavond DJ Tiësto, ik denk ik post het ff. Het zal waarschijnlijk weer een standaard verhaal worden, touren met moby enzow, maar goed. ;) |
oe!!!
vet vet vet!!!
zien zien zien!!! |
|
|
| Teknikol |
| wie weet gaan ze um wel flamen! van dat gezeik over tracklists enzo (maar fritsie zal zn huiswerk wel niet doen:D) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Teknikol
wie weet gaan ze um wel flamen! van dat gezeik over tracklists enzo (maar fritsie zal zn huiswerk wel niet doen:D) |
hoe bedoel je???
Want zijn platenkeus is super in iedergeval. |
|
|
| ampburner |
| wat flauw zeg, heerlijk :) hij is toevallig wel de best van de wereld hoor! :rolleyes: ;) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Akira
tiesto rulessss |
Ga toch naar China man! :P:P
[off topic] Je heb weer lekker achterlijke foto's van mij online gezet! :P [/off topic] |
|
|
| Akira |
hahaha mido dat is toch een geweldige foto van jou op XQ...
ik vond hem zo geslaagd...dat ik je er maar meteen op heb gezet.Je staat er als het goed is 2x op haha |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Akira
hahaha mido dat is toch een geweldige foto van jou op XQ...
ik vond hem zo geslaagd...dat ik je er maar meteen op heb gezet.Je staat er als het goed is 2x op haha |
Ja dat heb ik gezien ja dat ik er 2x op sta!
Helemaal naar de kalote as usual! :P
Ga je nog naar QT??? |
|
|
| Akira |
ja ik ben zeker van de partij op QLUBTEMPO...Ga je ook?remy en stefan??
anders add je me ff op MSN
[email protected] praat wat makkelijker.. ;) |
|
|
| eieregooie |
Hoe laat is dat dan? Is op RTL4 toch?
(ik kijk nooit teevee nee :p ) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoe laat is dat dan? Is op RTL4 toch?
(ik kijk nooit teevee nee :p ) |
Half 11
Na IDOLS :haha:
ben zeker ook benieuwd hoe het gesprek zal verlopen. Hij verdiend het echt wel om daar te zitten. Mijn pa zegt het al 2 weken dat hij een keer langs komt.. en ja hoor :p |
|
|
|
|