|
Tiesto bij BvD (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Biohazard
"waarom gebruik je Vinyl?"
aaaaaaaargh :whip: |
Zwarte CD's met ribbels :p |
|
|
| Lemming |
Hoo hoo bedenk wel dat de doorsnee Barend & Van Dorp kijker niet zo gespecialiseerd is als de doorsnee TA-forumbezoeker!
En ook gewone mensen willen wel es weten wat die DJ's precies doen en dan is de vraag over vinyls wel een goeie vraag..
Okee de vraag over drugs was wel belachelijk, dat geef ik toe :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Maaaaaaar ze waren wel redelijk voorbereid, ze wisten van een jankende Tiesto op Innercity 99 en ze hadden zijn album beluisterd, maar verders om te janken qua vragen. Slikkuh maar Jan :rolleyes: |
|
|
| jploveparade |
Ze hadden gewoon lekker met een pil op naar Capital moeten gaan
Zie ik Mulder wel doen, lekker achter de wijfe an |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Zie ik Mulder wel doen, lekker achter de wijfe an |
Whehe, dan loop ik met m mee :D |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Whehe, dan loop ik met m mee :D |
Meeloper ;) |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Meeloper ;) |
Wie wil er nou met Mulder gezien worden?
Alhoewel.. meidenmagneet |
|
|
| Otte |
Tjeezus wat een k*t intervieuw met tiesto.
En dan die Jan Mulder: Psssst, hij verdient 15.000 euro!
Verdere klotevragen:
- Waarom gebruik je platen dan?
- Welk programma draai je.... (???)
- Wat verdien je weinig.......................... eigenlijk
- Je maakt best goede muziek, hoe maak je dat?
- Draai je alleen eigen platen???
Ik had BvD toch wat hoger ingeschat, maar blijkbaar hadden Frits en Henk zich voorbereid op de beste dj ter wereld door alleen de laatste cd te luisteren ("het is eigenlijk best goede muziek om een boek bij te lezen................................................")
Otte |
|
|
| Optimus |
| strax ff herhaling kieken:) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Lemming
Hoo hoo bedenk wel dat de doorsnee Barend & Van Dorp kijker niet zo gespecialiseerd is als de doorsnee TA-forumbezoeker!
En ook gewone mensen willen wel es weten wat die DJ's precies doen en dan is de vraag over vinyls wel een goeie vraag..
Okee de vraag over drugs was wel belachelijk, dat geef ik toe :whip: |
JIJ snapt hem!
ik vond het dus echt wel een goed interview!
Ik draai ook, en je wilt niet weten wat voor een domme vragen ik altijd krijg op een verjaardag als ze mijn apparatuur willen zien... JUIST precies die vragen die B&D stelden. En dat is precies ook het publiek wat naar hun programma kijkt.
Kvond het echt leuk om te zien dat die oude garde toch kennis wil maken met wat tegenwoordig echt leeft. Let maar op, volgende keer komt Armin langs met misschien wel een live optreden met Ray Wilson ofzo :D |
|
|
| jploveparade |
| We zijn bevoorrecht :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
JIJ snapt hem!
ik vond het dus echt wel een goed interview!
Ik draai ook, en je wilt niet weten wat voor een domme vragen ik altijd krijg op een verjaardag als ze mijn apparatuur willen zien... JUIST precies die vragen die B&D stelden. En dat is precies ook het publiek wat naar hun programma kijkt.
Kvond het echt leuk om te zien dat die oude garde toch kennis wil maken met wat tegenwoordig echt leeft. Let maar op, volgende keer komt Armin langs met misschien wel een live optreden met Ray Wilson ofzo :D |
Ik vond het ook wel aardig interview, alleen was ons tijs een btje zenuwachtig zeg hehe :)
weet je wat mn pa zei..
volgens mij istie homo :eek: :D :eek:
(nou alstie homo is mag die sjick vannum volgende x wel met mij mee feesten :D) |
|
|
|
|