|
Wie gaat er naar S H O C K E R S ?????
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Jaja, Massive en Qontact zijn nog maar net voorbij of het volgende feest staat alweer voor de deur... nog maar 4 dagen!! En wat voor feest... ik heb nog nooit zoveel goeie techno-dj's bij elkaar gezien!!
Ik ben dan wel niet zo'n Hardhouse-fan, maar wat er aan hardhouse voorbij komt is ook niet misselijk!! Captian Tinrib, de grondlegger van Hardhouse, en altijd in voor een flinke partij Hard-NRG samen met Warmduscher... als dat geen knallen wordt!!
Maar goed zijn er nog mensen die hier naartoe gaan?????
Ik heb al gelezen dat Miss Proximus achter de bar staat... gratis zuipen jongens!!!!!!!
Is er nog wat terecht gekomen van die Qontact-meeting?? Misschien zien we elkaar wel bij Shockers namelijk!!
He gasten ik hoor het nog wel!
LATERZ!! |
|
|
| Akira |
| Ik ben van de partij... |
|
|
| blighty |
Hoi mede TA's,
Ik zal er tevens zijn met een vriend van mij,..
Ik ben niet de grootste technofan, maar ik wil wel eens Cox in actie zien :-))
Greetz,
Blighty |
|
|
| Robvef |
Helaas, ik kan niet, want ik heb een personeelsfeest. Nu is dat ook niet slech. Gratis zuipen en 250(!!!) vrouwen om je mee te vermaken. Meeste zijn wel bezet of ze zien er niet uit of ze te oud, maar lol zal ik hebben. En dronken zal ik ook zijn.
Greetz |
|
|
| michiel |
he robvef, personeelsfeestje van die zaak waar je altijd zo afschuwelijk hard werkt?? lol :D
later
michiel |
|
|
| Robvef |
Nee, van mijn zaterdagbaantje (heb ik ook nog -- koerier bij een kledingketen in het zuiden des lands) Maar daar werk ik ook niet echt hard. Ik lul meer dan dat ik werk.
Maar ja, ik word altijd afgeleid door die vrouwen daar. Er lopen daar best wel lekkere rond.
C Ya'll
P.S. Ben nu ook weer zo hard aan het werk (NOT!!!) |
|
|
| Gekhous |
| Captain Gek will be present uiteraard!!!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| THE AZZURRO WILL, BE THERE yeeeeeeeeeeeeeeeah BABY |
|
|
| Bellie |
Uiteraard 100% dat ik er ben.
Hardhouse kan me geen moer schelen.TECHNO!!!!!Daar ben ik van begin tot eind.Nou ja,of Miss Proximus moet aan de bar van de hardhousezaal werken,dan moet ik wel effe ernaartoe om !!!GRATIS!!! zuipen te halen (Hehehehehe :D :D)
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
Uiteraard ben ik er van de PARTIJ!!!! Ik heb op het momoent nog steeds slaapgebrek en veeeeel spierpijn maar dat is zaterdag wel over en ben ik er weer helemaal klaar voor :D:D:D:D:D:D...
Maar waren spreken we af??????? |
|
|
| New Wave |
Ik kom ook zeker stampen, techno is ook zeker de master style op dit moment.(voor mij)
AAHHHH wat zal ik lachen als al die kleine NEP(Trance energy-)feestbeestjes snel de zaal uitlopen als ze horen hoe het BEUKEN wordt!!!!!!!
Veel weten nieteens dat het only Techno is wat ruluzz....
Om een uurtje of 3 is de helft weg, dan wordt het echt ZWAAR GAAR BEUKEN!!!!!!!!
citaat vriendin van mijn vriendin.
"hey ik ga naar Shockers, lekker feesten!!!"
IK " coolman, ik ook, voor wie ga je?"
'Maakt niet uit, als ze maar goeie trance draaien"........
gheghe,trance?...........TECHNO FOREVAHHHH!!
En der komen nog duizenden van die kleuterzzzz!!!!
Greetzz from
Techno Maniac
www.crash.to/techno_maniac (still under construction) |
|
|
|
|