return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Wie gaat er naar S H O C K E R S ????? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Bellie
HELEMAAL in het WIT!!!! :D

GREETZ!!!
eXos
Have fun....and ya all at QLIMAX
New Wave
hey mensen, kom net thuus van Shockers, tis nu 9:35......ben ONTzettend GAAR, echt mega GAAR gewoon.
Van 11 tot 8 gewoon EEN EN AL GESTAMP!!!!!!!!

En de mensen die Ken Ishii niet hebben gehoord....................SONDE, HE WAS THE MASTERRR!!
HIJ DRAAIDE DIK VET GAAR GOED GEWOON!!!!!!

En kwa kleine meisjes viel het GELUKKIG mee!!!!!

Techno maniac
Akira
quote:
Originally posted by New Wave
het wordt JAMMER GENOEG inderdaad uitgezonden op TMF..................heeeeeeeel zonde is dat..........gewoon ED UP triest gewoon............
A


hahah ik sta nog flink in beeld als het word uitgezonden :D
New Wave
quote:
Originally posted by Akira


hahah ik sta nog flink in beeld als het word uitgezonden :D



Ja ik ook eigenlijk wel :-))) Toen Ken Ishii aan het spinnen was kwamen ze met een cameratje langs.
Bij ken ishii hadden ze der ook 1 op hengel, dus ik kom ook vet master in beeld gheghe.

Al ben ik er wel op tegen dat het in principe uitgezonden wordt wil ik me best zien staan stampen gheghe
Miss Proximus
hypocrite
New Wave
GHEGHE LOL

tis toch gewoon lachuh om jezelf terug te zien, zeikwijf!!

groetennn!!!!!
-=WVG=-
Zeikwijf? Nou nou...

Beetje respect voor de enige Nederlandse vrouw hier...
Miss Proximus
niet iedereen kan zo goed met elkaar overweg als wij Cambuur - Den Bosch Hooligans :D (slaat ook als een lul op een drumstel :))
New Wave
quote:
Originally posted by New Wave
GHEGHE LOL

tis toch gewoon lachuh om jezelf terug te zien, zeikwijf!!

groetennn!!!!!


HAHAHA, kijk is effe goed,der staat toch "gheghe Laughing Out Loud"

je moet niet alles zo letterlijk opvatten hahaha

Cambuur, heeft die Hooligans? gheghe:-)

Hey de Groeten!
1 nederlandse vrouw? dach dat der meer waruuh, maarghoed
kom is langs bij de chat van TA, is best gezellie
latorz!!!!!!



Trouwens, Line up van sensation ZUIGT echt tieten!!!!

TranceFool
Jullie hadden het over een nummer met trommels. Nou heb ik laatst een aardig hard nummer gedonload met trommels er in, het kan ook best zij dat het em niet is, misschien weet iemand anders de goeie als het em niet is. Ik dacht hier misschien aan:
Lithium - Play The Drums

Latuurrzzz....
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool
Jullie hadden het over een nummer met trommels. Nou heb ik laatst een aardig hard nummer gedonload met trommels er in, het kan ook best zij dat het em niet is, misschien weet iemand anders de goeie als het em niet is. Ik dacht hier misschien aan:
Lithium - Play The Drums

Latuurrzzz....


Ik heb je nummer niet gedownload... maar ik heb zo'n vermoeden dat dat nummer van Miss Djax niet zo makkelijk te downloaden is. Ze draaide namelijk best wel "underground" zeg maar... dus die nummers zijn niet zo makkelijk te krijgen. Het begon in ieder geval met trommels/roffels, hoe je het ook noemen wil: HERRIE. en toen na een tijdje hakte der gewoon zo'n zware HARDE bass in... niet normaal!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement