return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wie gaat er naar S H O C K E R S ????? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Nastra Azzurro
DUIDELIJKE TAAL
Bellie
quote:
Originally posted by New Wave

citaat vriendin van mijn vriendin.

"hey ik ga naar Shockers, lekker feesten!!!"
IK " coolman, ik ook, voor wie ga je?"
'Maakt niet uit, als ze maar goeie trance draaien"........
gheghe,trance?...........TECHNO FOREVAHHHH!!


Hahaha,jezus Trance op shockers!......WEG HOOOR!!!!

zie je het al voor je.kom je die zaal binnen,spint Jeff Mills Delirium - Silence (airscape Remix) MEHWHAHAHAHAHAHAH

SHOCKERS gaat hard roelen!!WOOHOOO nog 2 daagies


GREET!!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie


Hahaha,jezus Trance op shockers!......WEG HOOOR!!!!

zie je het al voor je.kom je die zaal binnen,spint Jeff Mills Delirium - Silence (airscape Remix) MEHWHAHAHAHAHAHAH

SHOCKERS gaat hard roelen!!WOOHOOO nog 2 daagies


GREET!!!


NOu als jeff mills dat inderdaad gaat doen dan lach ik me helemaal kapot...heheh maar SHOCKERS word inderdaad echt kei en keihard STAMPEN!!!
Robvef
Ik baal. Ik wou ook, maar omdat ik me eigen zo'n half jaar geleden al heb opgegeven voor het personeelsfeest (en een hotelkamer heb gereserveerd) kan ik g*dverd*mme niet.

Maar ik wens iedereen veel plezier morgen en ik hoor hier wel hoe het geweest is. Weet iemand of Shockers nog wordt uitgezonden op Radio 538 of SLAM FM??

Greetz
New Wave
het wordt JAMMER GENOEG inderdaad uitgezonden op TMF..................heeeeeeeel zonde is dat..........gewoon ED UP triest gewoon............
A
Mysteric
hehehe
de shockers site is gehacked!
Robvef
Hoezo is ie gehacked. Ik zit te kijken, maar ik zie niets. Wat is er bij jouw anders dan???
Mysteric
dan hebben ze hem net gefixed...
ja, nu doettie het weer. Nou dan was de hack-actie maar van tijdelijke aard
Robvef
Jammer. :(

Ik had ook wel willen lachen. :) :)
Miss Proximus
Wel goed kijken waar ik ben!!! Ik zal morgen ff de stad in om iets opvallends te halen waar jullie me aan herkennen, en dan post ik dat hier wel ff! Stampuuuuuuuuuuuuuuh! :D

Remy D
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wel goed kijken waar ik ben!!! Ik zal morgen ff de stad in om iets opvallends te halen waar jullie me aan herkennen, en dan post ik dat hier wel ff! Stampuuuuuuuuuuuuuuh! :D


Ik zal mijn ogen goed openhouden dan moet ik je wel zien.. ;)
Miss Proximus
Nou guys, ik heb niets gevonden wat echt hééél erg opvallend is, maar als jullie een meisje achter de bar zien met donker/goudblonde krullen en véééééél glitters (op nagels, gezicht, haar, kleren) gekleurde lintjes in d'r haar (blauw, zilver, rood etc) en een paarse zonnebril: dat ben ik! Succes met zoeken, en allemaal een VET feest toegewenst!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement