|
Dance Planet Bright Side 13 December
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Op vrijdag de 13de de bright side bi monthly party van Dance Planet in groenlo.
Bright side en vrijdag de 13de,relaxed:D
Anyway,word een leuk feest.
Lijkt me leuk om wat TA'ers daar te zien maar in ieder geval kwamen franzelare en kolkie (komen jullie deze keer op tijd?:D ).
Info;
DANCE PLANET
Bright Side Edition (Club & Trance) met
MISJA HELSLOOT
RV
LAMMERZ
De voorverkoop vindt plaats op de bekende adressen:
Focus Fashion vestigingen in de Achterhoek, De Radstake en CityLido.
Entrance: presale €8 (door €10)
http://www.steam-entertainment.com |
|
|
| franzelare |
Ik was de vorige keer optijd man!!
maar ik probeer om te komen en ff boozy woozy aan te vragen :)
The man Rocks!! :D |
|
|
| kolkiewolkie |
alst effe meezit kom ik ook :) lijkt me wel gezelli om daar een mini-TA-feestje te houden :cool: , en nie alleen RV, maar ook misja roelt de pan uit... dus basicly gewoon een lekker trancefeestje in het oosten van het land.... die zijn dr nie zo vaak meer :)
en of ik iemand meeneem.. kweenie.. kga iig wel een betere route plannen dan de vorige keer :D ;) ... |
|
|
| Teal'k |
| Kan je nog verder weg gaan draaien RV :(:(:( naja.. misschien valt er hier nog wel wat te regelen...... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Kan je nog verder weg gaan draaien RV :(:(:( naja.. misschien valt er hier nog wel wat te regelen...... |
alles kan tom,volgend jaar feb. noorwegen weer,ver genoeg voor je?:) |
|
|
| franzelare |
| as er nou ff veel ta mensjes komen dan regel ik camera toestemming via Pf :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dat weekend heb ik nog niks gepland en wil ook wel weer eens spacen :D
Eens kijken of ik mn lieve schat kan overhalen :p |
|
|
| kolkiewolkie |
:p
ik durf er een rondje bier/cola/etc. voor alle TA's die komen op te zetten dat ALS jij komt zij niet meekomt :D ;)
komt ze wel mee dan verwacht ik op zn minst een cola oid van JOU, daar je me laatst ook al een spacefeest door de neus geboord hebt ;) :p :D
[edit]
[gierig]
dat rondje geldt voor maximaal ... euh... 10 euro ofzo... (rekent om) 6 of 7 man dus, strax komt het hele NL-forum nog :D
[/gierig]
[/edit] |
|
|
| Beckham |
Ik wil ook best wel even naar de Lido toe..
Moet maar eens kijken hoe ik dat ga doen dan.. |
|
|
| franzelare |
| oe ik kom voor de cola kolkie :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
oe ik kom voor de cola kolkie :) |
hehe, je nuttigde dat goedje toch altijd via de neus ;) |
|
|
| DjRV |
| w00t ik moet zelf ook nog vervoer regelen,zwaar proffesioneel :D |
|
|
|
|