return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Dance Planet Bright Side 13 December
View this Thread in Original format
DjRV
Op vrijdag de 13de de bright side bi monthly party van Dance Planet in groenlo.
Bright side en vrijdag de 13de,relaxed:D

Anyway,word een leuk feest.
Lijkt me leuk om wat TA'ers daar te zien maar in ieder geval kwamen franzelare en kolkie (komen jullie deze keer op tijd?:D ).

Info;

DANCE PLANET
Bright Side Edition (Club & Trance) met
MISJA HELSLOOT
RV
LAMMERZ
De voorverkoop vindt plaats op de bekende adressen:
Focus Fashion vestigingen in de Achterhoek, De Radstake en CityLido.
Entrance: presale €8 (door €10)

http://www.steam-entertainment.com
franzelare
Ik was de vorige keer optijd man!!

maar ik probeer om te komen en ff boozy woozy aan te vragen :)
The man Rocks!! :D
kolkiewolkie
alst effe meezit kom ik ook :) lijkt me wel gezelli om daar een mini-TA-feestje te houden :cool: , en nie alleen RV, maar ook misja roelt de pan uit... dus basicly gewoon een lekker trancefeestje in het oosten van het land.... die zijn dr nie zo vaak meer :)

en of ik iemand meeneem.. kweenie.. kga iig wel een betere route plannen dan de vorige keer :D ;) ...
Teal'k
Kan je nog verder weg gaan draaien RV :(:(:( naja.. misschien valt er hier nog wel wat te regelen......
DjRV
quote:
Originally posted by Teal'k
Kan je nog verder weg gaan draaien RV :(:(:( naja.. misschien valt er hier nog wel wat te regelen......


alles kan tom,volgend jaar feb. noorwegen weer,ver genoeg voor je?:)
franzelare
as er nou ff veel ta mensjes komen dan regel ik camera toestemming via Pf :)
Dr. Kuipers
Dat weekend heb ik nog niks gepland en wil ook wel weer eens spacen :D
Eens kijken of ik mn lieve schat kan overhalen :p
kolkiewolkie
:p

ik durf er een rondje bier/cola/etc. voor alle TA's die komen op te zetten dat ALS jij komt zij niet meekomt :D ;)

komt ze wel mee dan verwacht ik op zn minst een cola oid van JOU, daar je me laatst ook al een spacefeest door de neus geboord hebt ;) :p :D

[edit]
[gierig]
dat rondje geldt voor maximaal ... euh... 10 euro ofzo... (rekent om) 6 of 7 man dus, strax komt het hele NL-forum nog :D
[/gierig]
[/edit]
Beckham
Ik wil ook best wel even naar de Lido toe..
Moet maar eens kijken hoe ik dat ga doen dan..
franzelare
oe ik kom voor de cola kolkie :)

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
oe ik kom voor de cola kolkie :)


hehe, je nuttigde dat goedje toch altijd via de neus ;)
DjRV
w00t ik moet zelf ook nog vervoer regelen,zwaar proffesioneel :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement