return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
חיזיון . . .
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב אז ככה ... אני יודע שזה נשמע מוזר
אבל היום ככה באוטובוס חזרה מירושליים חשבתי לעצמי
נכון תמיד כינורות וגם תמיד פסנתר נשמעים פצצות בטראנס ?

אני אומר צריך לנסות באחד המופעים האלה כמו בטראנס-אנרג'י או בסנסשיין
צריך לעשות מופע כזה למשל כמו של ראנק 1 שזה יענו בהופעה חיה הם מנגנים ולא מתקלטים אבל כמו שיש מופע של
מטאליקה ושל הפילהרמונית

אז ככה לעשות נגיד טיאסטו והפילהרמונית !
תחשבו איזה מגניב זה יהיה !!!

טיאסטו עולה לנגן עם מלא כנרים בצדדים ופסנתר וכל מיני חרא כאלה !!!

יא אללה אני נגנב רק מלחשוב על זה !

ראנק 1 עשו משהוא כזה בטראק
SUCH IS LIFE
בסנסיישן שיש שם את הנגני כינור בהתחלה אבל זה עדיין
לא זה - אני אומר זה יהיה להיט !

יא-אללה תחשבו
SOUTHERN SUN
עם טיאסטו על הפטיפונים , הזמרת ועוד מאה נגני כינור ופסנתר וכאלה !
:crazy:
YuVaL
אשששללללללללללליייייוווווווווייייייוווווויוווווווווווותתתתתתתתת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
אשששללללללללללליייייוווווווווייייייוווווויוווווווווווותתתתתתתתת


ta ta tata ta ta
ta ta tata ta ta
X4
אשליות...

חי בסרטים
בנתיים תקשיב למינימליסטיקס וזהו
luckystrike
אשליות אשליות אבל תגידו לי שלא הייתם נותנים את אמא של רועי
בשביל להיות בכזה מופע !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אשליות אשליות אבל תגידו לי שלא הייתם נותנים את אמא של רועי
בשביל להיות בכזה מופע !


צח שמן!!!
אני עדיין לא מבין איך הוא פירק את הלאפה כל כך מהר...

אה ומורן...
רק שתדע לך שבשבילך
הקץ קרב!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
צח שמן!!!
אני עדיין לא מבין איך הוא פירק את הלאפה כל כך מהר...

אה ומורן...
רק שתדע לך שבשבילך
הקץ קרב!!!!


חחחחחחחחחחחחחח
לא צפוי שתתעצבן !!!

חחחחחחחחחחחחחח

צוחק אחי - הכל מאהבה וחיבה יתרה !

מה אתה משחק אותה לא היית מת לחצי מכזה מופע ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחח
לא צפוי שתתעצבן !!!

חחחחחחחחחחחחחח

צוחק אחי - הכל מאהבה וחיבה יתרה !

מה אתה משחק אותה לא היית מת לחצי מכזה מופע ?


לא עצבני אחי
זה קטע של חברים שלי
אני צריך לעשות לך את זה... יש אפקטים והכל
זה לא בגלל שאני עצבני... פשוט נזכרתי בזה אז אמרתי
תסלח לי באמת שהוציאו לי לפחות חצי ליטר דם היום
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike
ראנק 1 עשו משהוא כזה בטראק
SUCH IS LIFE
בסנסיישן שיש שם את הנגני כינור בהתחלה אבל זה עדיין
לא זה - אני אומר זה יהיה להיט !


בדיוק באתי להגיד את זה, זה באמת נשמע טוב... כמו שאומרים- ניגודים נמשכים :)
DjChook
ואלה הייתי נותן את אמא של רועי בשביל הרבה פחות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה הייתי נותן את אמא של רועי בשביל הרבה פחות


אני לא הייתי נותן את אמא שלך בשביל כלום
היא עושה לי כל כך טוב שאני לא יכול לוותר עליה

NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה הייתי נותן את אמא של רועי בשביל הרבה פחות


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה הייתי נותן את אמא של רועי בשביל הרבה פחות

חחחח
איזה מטומטמים!!
רועי אני לא יודע מה איתך אבל אני לא הייתי מוותר!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement