|
Maar weer ff een drugsthreadje voordat ik ga slapen... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ryo |
| Alleen drank, en zelfs dat nog niet eens zo heel veel, voor de rest nooit iets aangeraakt, zelfs nog nooit gerookt :rolleyes: En zoals er meer zeggen hier, goeie muziek scheelt ook een hoop:) |
|
|
| Teknikol |
| Blowen he, hebbik een lange tijd gedaan, maar ben dr mee gekapt, effect was een btje weg. Totdat ik er 1tje kreeg aangeboden en het maar weer es ging proberen. Ik donderde meteen in zzzllaaaap:confused:+allemaal vage dingen voelen enzo. Sindsdien doek het niet meer. |
|
|
| TimeportE |
| af en toe na het stappen een jointje pakken.. vette lach kick.. dikke lol! :) |
|
|
| Miss Proximus |
| ZOnder speed hou ik het dansen niet vol en vind ik er geen ruk aan op een feest. Baie dankie. |
|
|
| New Wave |
| Helemaal clean :p |
|
|
| Jappio |
Dan vraag ik me toch af wie hier allemaal pillen slikken :D
hehe, ik ben helemaal clean, op een chronisch alcoholprobleempje na... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dan vraag ik me toch af wie hier allemaal pillen slikken :D
|
:nervous: |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dan vraag ik me toch af wie hier allemaal pillen slikken :D
|
:nervous: |
|
|
| Kamaya |
| wiet regelmatig en ik heb 1x paddo's gehad, gaat zeker nog een keer gebeuren!! |
|
|
| MaGiK54 |
| Een paar jaar geleden een paar trekkies van een joint genomen en dat kon me nou niet echt boeien. Verder helemaal niks, iedereen moet het zelf weten, maar mij boeien drugs niet. |
|
|
| raoel |
Ik heb nog nooit iets gebruikt en ik wil het graag zo houden.
Ik heb ook nog nooit geblowed, misschien dat er dat nog wel ooit van komt, maar meer zeker niet.
Ik kan hard gaan op de muziek en sfeer.
Op grote feesten drink ik dan ook bijna geen alcohol. |
|
|
|
|