return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Maar weer ff een drugsthreadje voordat ik ga slapen... (pg. 4)
View this Thread in Original format
Rinus
quote:
Originally posted by M5
doe het wel x-tje als ik nix meer te verliezen heb... nu staat er teveel op het spel...

Het is niet zo dat als je 1x wat doet dat je dan gelijk voor de rest van je leven door het leven gaat als junk ofzo. En zoveel verlies je er niet mee.

Gegroet
Teal'k
Ik ben ook clean :)
Alcohol voldoet meestal :D
magrec
Ben wel benieuwd wie er op ghb hebben gestemd...
Teal'k
Erm.. Petrus? :D
Joost008
Ook voor niks gestemd, ik ben het nie nodig om goed te feesten, ik ga al helemaal los op de muziek. Maar ik zeg nie dat ik nooit wat ga probere, want je leeft tenslotte maar 1 keer:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Teal'k
Erm.. Petrus? :D

Nope, GHB is voor Losers!
CygnusX
Geen drugs voor mij,
ik ben slim genoeg om eraf te blijven :toothless ;)
mantisnl
ik blow héél soms wel es:nervous:
Dj Odelpha
Niks joh...drugs zuigt! Vroeger zoog ik wel regelmatig aan de tippies, maar dat vond mijn vriendin niet zo leuk...nu is zij mijn drugs, drink ook zelden...rook wel, maar daar gaat vanaf 1 januari 2003 ook een einde aan komen...gaat goed met de gezondheid dus :D

Grtz
Teal'k
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Nope, GHB is voor Losers!

oja, sorry, ik was ff vergeten dat jij daar niet meer onder viel :D:D:D

M5
quote:
Originally posted by Rinus

En zoveel verlies je er niet mee.

Gegroet

Jij misschien niet.

neej maar zulke risico's neem ik liever niet...
M_Peror
Ik gebruik niks... heb geen moeite met mensen die het wel doen (moeten ze zelf weten) maar ik hoef 't niet.
Wat ik wel zielig vind zijn mensen die een party zonder een pilletje of wat niet volhouden. Voor mij is de muziek genoeg om een nachtje door te feesten... is dat zo gek?
Dus: drugs... voor mij niet... iemand anders moet 't zelf weten, zolang die er niet van afhankelijk is. Zodra je niet meer zonder kan, ga je bij mij de grens over.

Zo.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement