|
Maar weer ff een drugsthreadje voordat ik ga slapen... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
helemaal clean, music is my drug.
ik drink niet, ik rook niet en ik gebruik niet
en daar zal ook nooit verandering in komen:
het zuigt allemaal.
ik ben er gewoon principiëel op tegen.
(en nee ik ben geen gelovige uit staphorst oid,
godsdienst zuigt ook). |
|
|
| franzelare |
ik heb voor "niks joh, drugs zuigt" gestemd :D
en de rest van de lekkere dingetjes die er tussen stonden :happy2: |
|
|
| Donna |
| "geen commentaar" :thepirate |
|
|
| Little Theseus |
HERBALS HERBALS HERBALS HERBALS!
Een juiste dosering van mijn magische recept en je staat nog kneiterder te spacen dan met welk p'tje dan ook, met bijwerkingen die 10x minder ernstig zijn dan xtc, plus dat je er nog van afvalt ook :D |
|
|
| kolkiewolkie |
me = altijd clean, hoewel niet altijd iedereen dat geloofd :D
en muziek is ECHT mijn druk.. ik kan echt als ik al megaverrot ben en de juiste tune hoor nog weer HELEMAAL los gaan! |
|
|
| Otte |
Paar keer geblowd toen ik +/- 16 was. Werd er allen ongelofelijk suf van, dus maar niet meer gedaan.
Van alles is me wel een aantal keren aangeboden, maar nooit gebruikt!
Jeezus wat ben ik braaf eigenlijk, en dat voor een "rechtse rakker"!
:D ;)
Otte |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
/me paast Tin nog een lijntje
ja coke he... en af en toe een snuifje heroine :rolleyes: :haha: |
hey massivman wanneer gaan we weer eens een lijntje snuiven:cool: |
|
|
| Donna |
| Altijd al gedacht dat jij vet aan de coke zat Yarnie :wtf: |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Donna
Altijd al gedacht dat jij vet aan de coke zat Yarnie :wtf: |
hihi:cool: |
|
|
| MennoB |
| Ik ben ook clean, bij mij is ook muziek mijn drugs:D |
|
|
| M5 |
ik heb ook nog niets gebruikt..wouk voorlopig zou laten
doe het wel x-tje als ik nix meer te verliezen heb... nu staat er teveel op het spel... |
|
|
|
|