return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)
View this Thread in Original format
Glorie
Pris utlovas såklart till det som e mest pinsamt :D

:stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :stongue:
Dj_ExOn
Jag blir den första för rakning. En pinsam grej hände när jag var i mellanstadiet. Jag hade haft gympa och hade just dushat. Då knackade det på dörren som skiljer tjernas från killarnas omklädningsrum.
Dom hade med sig min klocka som jag glömt.
Jag hade en handuk på mig som jag höll med den vänstra handen.
När tjejen räckte fram den så kortslöts det i pallet och jag tog den med vänster hand. :crazy:
Då skämdes jag sådär halvt. :p
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Då skämdes jag sådär halvt. :p

hohohohoho, flåt men ja skratta raaaakt ut när ja läste det dära :D :D

ja måste komma på nåt pinsamt som hänt mig oxå alltså.
*tänkaaa :D
robstar
Haha! Lr hur!
Ja tror ja håller min pinsamtheter för mej själv. ;)
SteveTranz4ever
Såklart det har hänt mig otroligt pinsamma saker men tyvär så har mitt undermedvetna förträngt allt sånt... typ... seriöst :gsmile:
dbl
quote:
Originally posted by robstar
Haha! Lr hur!
Ja tror ja håller min pinsamtheter för mej själv. ;)

håller med... + att jag inte kan komma på något...
eller jo det kan jag, men det var inget jag hadde minne av dagen efter utan det var mina kompisar som fick påminna mig.. mer säger jag inte
Proximus
quote:
Originally posted by dbl
håller med... + att jag inte kan komma på något...
eller jo det kan jag, men det var inget jag hadde minne av dagen efter utan det var mina kompisar som fick påminna mig.. mer säger jag inte

Word!!
Dj_ExOn
Vilka jävla mesar! :p Buuuu! :cool:
robstar
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Vilka jävla mesar! :p Buuuu! :cool:

Ska du säga "Mr dropped my towel"! ;)

:D :D :D
dbl
quote:
Originally posted by robstar
Ska du säga "Mr dropped my towel"! ;)

:D :D :D

lol

Glorie
När ja var på n jäla spritfest på Kos :( gjorde ja bort mig ganska rejält...
inte så att ja gjorde nå speciellt eg... men ja blev hejdlöst full :(
(blandning av att ja ville festa å att ja inte hade nån koll på hur mycket ja drack eg.) låter väl lamt att säga nu i efterhand.. men under dagarna så drack ja inte så mycket vatten... för ja orka inte springa på toa hela tiden, eftersom man låg på beachen ju :D så när vi kom ner på festen märkte ja att ja var skittörstig.. (logiskt nog) å d där jäkla drinkarna de blanda smaka ju skitgott.. å inte som sprit alls.. hahahah :D så ja tror ja släckte törsten med tre st. rakt av :) eller :( snarare.. sen drack ja kanske 4-5 drinkar till...
(i små plastmuggar alltså) sen kommer ja inte i håg så mycket mer :(

min kompis berätta iofs om en kille som hade suttit i över 2 timmar å hållt mig i handen...(kommer ihåg att ja inte ville bli lämnad ensam under d värsta ruset när ja mådde som värst, d var därför han satt där me mig) å ja var helt borta... låg typ me huvudet på bordet.. riktigt illa.. ja var ju t.o.m. intresserad av killen.. men gjorde inge vidare intryck den natten alltså :(

mja.. så ja gjorde bort mig inför alla på den festen alltså :( det e inte fint när tjejer blir så fulla :( (inte killar me iofs) men värre me tjejer...

liksom...17-åringar super sig så fulla.. inte 21-åringar :( haha
första å sista gången ja blev så full alltså...dricker alltid måttligt annars. ska ja kanske lägga till att mina kompisar var ute å letade ef mig i tre timmar på natten? nee, d e en annan historia. :)

hmmz, va mer pinsamt har hänt? :) måste tänka mer.

Exon, ja håller me dig asså...folk e för mesiga :D
AC.
De mest pinsamma sakerna kommer jag inte ihåg (tur nog förmodligen)
fyllegrejer... Har även infallit så att det varit pinsamt att inte komma ihåg vad man gjorde, utan att gå vidare på det.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement