|
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| tänk! han kanske alltid fantiserat om just det här! och sen blev han för blyg för att säga "vad säger du om att hänga med upp till mig och mangla trosor?" ;) |
|
|
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tänk! han kanske alltid fantiserat om just det här! och sen blev han för blyg för att säga "vad säger du om att hänga med upp till mig och mangla trosor?" ;) |
Muhahahaha! :D förresten hur manglar man trosor? :haha: |
|
|
| Nicke |
| Jag var med ed kompis i en restaurang på sommaren och drack några drinkar vid bardisken. Sen så råkar han släppa sej, och det var inte en liten en, utan en ganska jävla högjudd fjärt som han släppte ur sej. Inte nog med att vi satt vid bardiske, det satt kunder i matborden bara ca 1 meter bakom.. Då skämdes jag lite.. :nervous: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nyx
jag förstår inte varför du tycker det är pinsamt..trosorna var trots allt nytvättade (utan bromsspår skulle jag tro)..det är snarare "den söta killen" (söt stavas med ett ö btw), som inte kunde hålla sina pilska fingrar borta från dina små trosor..det är ju han som ska skämmas; den lille trosfetishisten! :toothless |
:stongue: hoho.....man får inte nå bromsspår när man e vuxen :) alltså ja vet inte vart gränsen går :p men 10 år kanske? :D alltså...förstå mig rätt men man att lära sig sköta sin hygien lär man ju sig ganska tidigt :p haha..... han var ju tvungen att ta bort dem ju. ska han låta dem ligga kvar i maskinen å tvätta på? :) Åhjo, I see your point though ;) ne de var inte smutsiga som tur va :) |
|
|
| cviper |
Kommer bara ihåg massor med små-pinsamma upplevelser; t.ex. när man har letat efter ngt i ett tag och frågar ngn om det, och man sen får reda på att saken ligger framför näsan. :rolleyes:
Har upplevt det i alla möjliga kombinationer med alla möjliga personer och saker på alla möjliga ställen i världen (känns det som iaf) :toothless
Bäst kommer jag ihåg att jag leta efter kusinens skola i helsingfors. När jag frågade ngn om vart det låg, märkte jag att jag hade gått runt byggnaden i typ 1.5 timmar :clown: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by cviper
Bäst kommer jag ihåg att jag leta efter kusinens skola i helsingfors. När jag frågade ngn om vart det låg, märkte jag att jag hade gått runt byggnaden i typ 1.5 timmar :clown: |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| dj_hysterix |
HAHAA...:stongue:
Jag halkade idag på grund av isen...och småbarn garvade åt mig...
JAG KASTA SNÖBOLL PÅ DOM |
|
|
| rem_monster |
dj_hysterix: Hände mig också för nåt år sen, de fick fingret
;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tyckte de kunde va kul att dra upp den här tråden igen... är säker på att folk har nya sköna pinsamma händelser att dela med sig av :D
Vem e först ut ? |
|
|
| Glorie |
usch va pinsamt att den här tråden kommer upp :(
skit också... man kan ju inte radera sina inlägg =/
fcuk
men typiskt att jag har startat den också... morrr.. what was I thinking about? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
usch va pinsamt att den här tråden kommer upp :(
skit också... man kan ju inte radera sina inlägg =/
fcuk
men typiskt att jag har startat den också... morrr.. what was I thinking about? |
Då har du redan vunnit tävlingen då: ;)
| quote: | Originally posted by Glorie
Pris utlovas såklart till det som e mest pinsamt :D
:stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :stongue: |
Jag kan väl fortsätta lite lätt då...
Förra vintern vaknade jag av att min chef ringer och väcker mig 1 ½-timma efter att jag skulle börja. Samtalet utvecklar sig såhär när jag var tvungen att bortförklara allt:
Min chef inleder:
- Hej, vart har du tagit vägen?
- Hej, jo mina dörrar på bilen har frusit å jag får inte upp dom
- OK, men kom så fort du kan då, klick!
Anledningen till denna bortförklaring var att dagarna innan så HADE mina dörrar frusit varje dag, men då fick jag upp dom utan problem..
Det roliga är att när jag kommer ut från lägenheten til bilen så regnade det och var 5 plus ute :toothless
Gissa om det var pinsamt att sitta å bli utskrattad på fikarasten sen... |
|
|
|
|