|
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
*host host* fan jag har varit sjuk i över en vecka nu.. fläääää.. jobbigt, aja tänkte att jag kunde lätta på hjärtat oxo :) även fast några utav er redan vet vad som hänt mig för några veckor sen.
det var på halloween hehe :) på münchen bryggeriet där det var fokused som fixat "another twisted halloween" rätt lyckad fest trots några mindre hål.
de hadde dragit över Sister bliss från england :) självklart ska nyfikne jocke titta fram och hjälpa henne med ett ljud problem hon hadde med ena högtalaren. hadde jag lämnat det där så hadde jag nog gått hem nöjd men NEJ NEJ.. nyfikne dragne jocke går självklart ett steg för långt. Precis när hon drar igång med en mix får jag för mig att gå fram och berätta hur bra hon spelar och dessutom så glömmer jag att jag har öronproppar men inte hon.
Att tillägga är oxo att typ 1000 trancare stog på golvet och bevittnade när jag stör sister bliss mitt under en mixning och dessutom dissar hon mig fett tydligt :)
japp, jag hadde sov svårigheter i ett par dagar efter det men det börjar bli bättre. :)
en pinsam händelse i sann trance anda! :eek: :nervous:
|
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
De hade dragit över Sister Bliss från England :) självklart ska nyfikne Jocke titta fram och hjälpa henne med ett ljudproblem hon hade med ena högtalaren. Hade jag lämnat det där så hade jag nog gått hem nöjd men NEJ NEJ.. nyfikne, dragne Jocke går självklart ett steg för långt. Precis när hon drar igång med en mix får jag för mig att gå fram och berätta hur bra hon spelar och dessutom så glömmer jag att jag har öronproppar men inte hon.
Att tillägga är oxo att typ 1000 trancare stod på golvet och bevittnade när jag stör Sister Bliss mitt under en mixning och dessutom dissar hon mig fett tydligt :)
|
Ryktet går att det finns bildbevis på denna händelse... tycker nog de ska upp till allmän beskådan nu! |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ryktet går att det finns bildbevis på denna händelse... tycker nog de ska upp till allmän beskådan nu! |
haha...det är bara att börja hänga ut! *nyfiken som få* :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
 |
|
|
| DJ_Laszlo |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :wtf: :wtf: :wtf:
Det är inte bra för den svenska trancescnen att skrämma bort våra stackars gästartister :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
|
My God! Det tog tid innan jag fattade att det var en autentisk bild. Trodde först det var något ur "Blade" och du skulle ta en tugga ur hennes hals för att få i dig lite friskt blod... Hur full var du? |
|
|
| ShyTrance |
| ahahahahaha fan va ql d ser ut :D:stongue: |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by JayBee
näh, alldrig varit med om något pinsamt direkt. |
det där skrev du också efter halloween, var det under tiden du försökte förtränga the bliss miss? :)
hahah bilden e så skön.. ser som sagt ut som att du ska dänga ner hennes skalle i mixerbordet. |
|
|
| jofawe |
Den där bilden är giftig... riktigt giftig...
damn those cameras!! :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
lol...:)
Jag kan inte sluta stirra mig blint på den...moha...den är redan en klassiker! :D |
|
|
| JayBee |
bilden fanns annars i tråden "eftersnack: another twisted halloween" och det var jag som postade bilden :)
staz: det var med en viss ironi jag skrev det men det var ingen som hajade det ;) |
|
|
| staz |
| heheh nä för jag visste inte när jag såg det om du hade skrivit det innan eller efter.. |
|
|
|
|