return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מה אתם עושים בחופש? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בכיין!!!!



אחי אני רוצה להצליח!!! אני לא יחזור על זה פעם אחרונה ויגיד שלי לוקח הרבה זמן ליקלוט משו !! וזהוו סוף פסוק
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח אתה יצאת טיפש פה... :)
tomato זה אמור להיות
אלא אם כן אתה רוצה להגיד עגבניית בוהן... (מה שזה לא יהיה)1


אחי על הבוקר אתה נתפס לקטנות...
מפריע לי באמצע הדשאנטה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אחי על הבוקר אתה נתפס לקטנות...
מפריע לי באמצע הדשאנטה


חחחחח
פשוט הצחיק שאתה אומר למפגרים שביננו... ואז יוצא קצת מפגר :)
אל תקח אישית
ואלעד... בא לי להקיא עליך בעעעע
די ללמוד כל החיים שלך
שים זין על לימודים
itamarsan
אני תאמממתת חשבתי על לעבוד קצת השבוע הזההה שיהיה קצת כסף אבל זה בסוף לא הסתדר ליי ועד עכשיו לדעתי אני נהנה מאודד הייתי במסיבותת וניפגש עם בת זוגתי כי מעט מאוד התראנוו לאחרונה אבל עכשיו אני משלים את החסרר למי שמבין:)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח
פשוט הצחיק שאתה אומר למפגרים שביננו... ואז יוצא קצת מפגר :)
אל תקח אישית
ואלעד... בא לי להקיא עליך בעעעע
די ללמוד כל החיים שלך
שים זין על לימודים


תיראה יש לי כבר נכשל אחד במיקצוע המורחב שלי (5 יחידות) וביגלל זה אני משקיע עכשיו בליממודיםםם כי אין לי זין להשלים אחרי הצבא עוד מיקצועות
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

צח יא דפוק ...
:haha:

קיצר - אני מקווה שבוע הבא לצאת לטיול השנתי של י"ב
באוסטרובסקי בתור חובש מלווה ...
Tarantula
quote:
Originally posted by itamarsan
אני תאמממתת חשבתי על לעבוד קצת השבוע הזההה שיהיה קצת כסף אבל זה בסוף לא הסתדר ליי ועד עכשיו לדעתי אני נהנה מאודד הייתי במסיבותת וניפגש עם בת זוגתי כי מעט מאוד התראנוו לאחרונה אבל עכשיו אני משלים את החסרר למי שמבין:)


ייווווווו.... ולי לא מספרים???! מה זאת החוצפה הזאת?!:confused: :)

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח
פשוט הצחיק שאתה אומר למפגרים שביננו... ואז יוצא קצת מפגר :)
אל תקח אישית
ואלעד... בא לי להקיא עליך בעעעע
די ללמוד כל החיים שלך
שים זין על לימודים


קל לך להגיד אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוציא איזה 90...

אני נראה לי הכי מסכנה פה.. לי יש ימים מרוכזים ומבחנים בחנוכה.. אז ככה שזה לא ממש חופש בשבילי...:sadgreen:
הולכת לשבת וללמוד.. ואם כבר יש זמן חופשי אז לבזבז אותו על לשבת מול המחשב ... בחיייםם לא...
רק קצת:D
ורק בגלל שאני חולה על הפורום הזה...:D
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר - אני מקווה שבוע הבא לצאת לטיול השנתי של י"ב
באוסטרובסקי בתור חובש מלווה ...

חחחח.... תהנה...מהיודבתנקיות..:D :D :crazy: :haha:
Sniper
רואה רועי? אני לא היחיד שצריך להיתאמץץ!!!
לפחות אלונה מבינה אותי
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula


חחחח.... תהנה...מהיודבתנקיות..:D :D :crazy: :haha:


על זה אני בונה
MUA HA HA HA

כלומר - התכוונתי ... הרפואה מאוד חשובה ...
לא עניין לבדיחות !

ציק'יטיטות HERE I COME !!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
על זה אני בונה
MUA HA HA HA

כלומר - התכוונתי ... הרפואה מאוד חשובה ...
לא עניין לבדיחות !

ציק'יטיטות HERE I COME !!!


חחחחחחח שרוט אתה רצח!

ואלעד... בתור חבר לשעבר שלה הייתי מצפה ממך לדעת שהילדה גאונה!!
היא לא צריכה להתאמץ... היא פשוט רוצה כדי שזה יראה יותר מרשים וידחוף ילדים אחרים גם לעשות את זה!

MoSH_MaN
מורן תעקוץ!!!

אין שום דבר מיוחד בחופש הזה.......

לא משהו יוצא מגדר הרגיל
של מסיבות סקס ו.........


חח סתם אני לא עושה כלום בחופש הזה
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח שרוט אתה רצח!

ואלעד... בתור חבר לשעבר שלה הייתי מצפה ממך לדעת שהילדה גאונה!!
היא לא צריכה להתאמץ... היא פשוט רוצה כדי שזה יראה יותר מרשים וידחוף ילדים אחרים גם לעשות את זה!


את זה אני יודע אבל עדיין אני צריך להיתאמץ בשביל להגיע ל 90 ככה
וביגלל זה אני לומד רק ל 80
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement