|
מה אתם עושים בחופש? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
את זה אני יודע אבל עדיין אני צריך להיתאמץ בשביל להגיע ל 90 ככה
וביגלל זה אני לומד רק ל 80 |
אבל אתה לא חושב שאתה מגזים שאתה לומד שבוע וחצי להסטוריה ולספרות!?
לבגרות אני לא ילמד ככה!!!!!
אם אני ילמד בכלל :)
אני בדרך כלל חורש למגן ואז לא לומד לבגרות בכלל
ועד עכשיו הלך לי בנזונה! :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל אתה לא חושב שאתה מגזים שאתה לומד שבוע וחצי להסטוריה ולספרות!?
לבגרות אני לא ילמד ככה!!!!!
אם אני ילמד בכלל :)
אני בדרך כלל חורש למגן ואז לא לומד לבגרות בכלל
ועד עכשיו הלך לי בנזונה! :) |
טוב בוא אני יסביר משו פעם אחת
ואחרונה!!!
שנה שעברה הייתי כמוך אולי למגנים הייתי חורש וככה ביכלל לא לומד כלום אבל ממש כלום עד שהגיע היום של אסיפת הורים וזה היה סרט גרוע במיוחד לקחו לי תאוטו המורות עשו לי סרטים וביכלל הייתי על תנאי להיות בבגרות מלאהה ולמזלי זה היה סוף שנה כבר ככה ששיפרתי קצת וזהו השנה לכל המורות יש סטיגמה עליי שאני לא לומד ולא משקיע ואני חייב לשנות את זה
מבין
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב בוא אני יסביר משו פעם אחת
ואחרונה!!!
שנה שעברה הייתי כמוך אולי למגנים הייתי חורש וככה ביכלל לא לומד כלום אבל ממש כלום עד שהגיע היום של אסיפת הורים וזה היה סרט גרוע במיוחד לקחו לי תאוטו המורות עשו לי סרטים וביכלל הייתי על תנאי להיות בבגרות מלאהה ולמזלי זה היה סוף שנה כבר ככה ששיפרתי קצת וזהו השנה לכל המורות יש סטיגמה עליי שאני לא לומד ולא משקיע ואני חייב לשנות את זה
מבין
? |
ממממ לא :)
טוב מה אתה לוקח לי אישית
לך תלמד כמה שבא לך אבל אני חושב שזה טמטום שזה יבוא לך על חשבון דברים כמו מסיבות או פגישות עם אנשים או אנערף שזה יכול לבוא בזמן הפנוי שלך
כמו עכשיו לדוגמה שאתה על המחשב...
סתם טמטום מצדך פה
אני בחיים לא ישאר יום שישי בבית בשביל ללמוד ואני מכיר הרבה אנשים שעשו את זה... זה פשוט מגעיל אותי בא לי להקיא על זה בעעע |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ממממ לא :)
טוב מה אתה לוקח לי אישית
לך תלמד כמה שבא לך אבל אני חושב שזה טמטום שזה יבוא לך על חשבון דברים כמו מסיבות או פגישות עם אנשים או אנערף שזה יכול לבוא בזמן הפנוי שלך
כמו עכשיו לדוגמה שאתה על המחשב...
סתם טמטום מצדך פה
אני בחיים לא ישאר יום שישי בבית בשביל ללמוד ואני מכיר הרבה אנשים שעשו את זה... זה פשוט מגעיל אותי בא לי להקיא על זה בעעע |
אחי תבין יש כאלה שצריכים לחרוש כדי להוציא ציונים ומה לעשות...
איזה מזל שאני לא הייתי אחד מהם בההההההההההההההההההההההה
כל אחד והבחירה שלו של כמה להשקיע וכמה הוא צריך |
|
|
| Sniper |
רועי אחי איפה הבנת שאני מוותר על הנאות?? בשביל לימודים??
אולי היה פעמיים כאלה שאני רק לא זוכר מתי אבל היו פעמיים שפשוט הייתי חייב לילמוד אבל תשמע אחי אני לומד נגיד בבוקר ככה מ 12 עד 2 וזהו לא יותר מזה או שבלילה אם אני לא עושה משו מ 12 ככה עד שאני מרגיש שאני מתחיל להירדם ובוא נגיד ככה שלפעמים אני גם לא הולך לביצפר בשביל לילמוד בבוקר זה ניקרא לוותר על הנאות
? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Sniper
לקחו לי תאוטו המורות עשו לי סרטים וביכלל הייתי על תנאי להיות בבגרות מלאהה ולמזלי זה היה סוף שנה כבר ככה ששיפרתי קצת וזהו השנה לכל המורות יש סטיגמה עליי שאני לא לומד ולא משקיע ואני חייב לשנות את זה
|
ועל זה נאמר
בעסה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
רועי אחי איפה הבנת שאני מוותר על הנאות?? בשביל לימודים??
אולי היה פעמיים כאלה שאני רק לא זוכר מתי אבל היו פעמיים שפשוט הייתי חייב לילמוד אבל תשמע אחי אני לומד נגיד בבוקר ככה מ 12 עד 2 וזהו לא יותר מזה או שבלילה אם אני לא עושה משו מ 12 ככה עד שאני מרגיש שאני מתחיל להירדם ובוא נגיד ככה שלפעמים אני גם לא הולך לביצפר בשביל לילמוד בבוקר זה ניקרא לוותר על הנאות
? |
אני זוכר שאז לא רצית לבוא לעמק כי נשארת ללמוד...
בעעעע |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר שאז לא רצית לבוא לעמק כי נשארת ללמוד...
בעעעע |
יווווווו... רועי אולי תעזוב אותו בשקט?!
זאת בחירה שלו מתי ללמוד וכמה, ואם הוא חושב שזה מה שיעזור לו להצליח אז מה אכפת לך?!
זה שאתה חושב בצורה מסוימת לא אומר שכל העולם צריך לנהוג על פי הדרך הזאת... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יווווווו... רועי אולי תעזוב אותו בשקט?!
זאת בחירה שלו מתי ללמוד וכמה, ואם הוא חושב שזה מה שיעזור לו להצליח אז מה אכפת לך?!
זה שאתה חושב בצורה מסוימת לא אומר שכל העולם צריך לנהוג על פי הדרך הזאת... |
יש הרבה במה שאת אומרת
ואני חושב שאת צודקת
שיעשה מה שהוא חושב שהכי טוב לו! |
|
|
| Sniper |
ממ רועי תשמע זאת אולי היתה הפעם השניה ינודניק!!! חחחחח
ואם ויתרתי על מסיבה סימן שזה באמת היה חשוב!! ומה לעשות שאתה הגאון של הפורום אני לא וזהו |
|
|
| MoSH_MaN |
| לימודים זה לא IQ........ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לימודים זה לא IQ........ |
point being!? |
|
|
|
|