return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מה אתם עושים בחופש?
View this Thread in Original format
NyKoN
טוב קצת משעמם לי ורציתי לדעת מה אתם עושים בחנוכה?
MasterP
איזה חופש נעל רבק אחרי שסיימת יב כבר לחופשים אין משמעות אם כבר אז עדיף שלא יהיו למה האחיות שלי שורצות בבית אז מעפנה פה

בכל אופן אם אתה מחפש תעסוקה אני ממליץ:
א. ספורט כושר הכי הכי הכי טוב
ב. לישון
ג. טלוויזיה + מחשב + סוני
ד. חברים למרות שזה אמור להיות למעלה
הם גם ישנים או מגוייסים לא יודע איך אצלך
ה. עבודה
ו. ספורט ושינה הכי הכי טוב

וכמובן טראקים איכותיים
NyKoN
quote:
Originally posted by MasterP


וכמובן טראקים איכותיים



זה הדבר
התחלתי לעבור אתמול על כל הטראקים הישנים שיש לי..
מצאתי את הטראק האהוב עלי
02-the_traveller_and_in_motion-believe__key_south_rmx-snd

אבל שילוב של ב' וג' הכי קטלני
:D
Sniper
חחחח
תאמת שאני בחופש הזה לא כ"כ יהנה כי יש לי יום שלישי הבא מיבחן על מלאא חומר בהיסטוריה.. וצריך להתחיל לילמוד אז מחר אני מתחיל

אבל בינתיים יש מסיבות חברים חברות ידידות יזיזות סתם לשבת בבתי קפה
ממממ סתם לנוח גם מה שעשיתי היום ואתמול פשוט לא לעשות שום דבר.. לקום ב 2
ככה בצהריים פנאני בלי לחץ ולהעביר את היום בשקט. מממ
תאמת שגם אני עשיתי סדר במחשב שלי אבל עדיין לא סיימתי מחקתייי פולל שירים\סרטים\תוכנות\ וכל מיני חארטות שהורדתי ואנילא משתמש בהם

בינתיים המיבצע הסתיים בפינוי של גיגה וחצי משו כזה
HyPeRSoNiC
ביום חמישי אני, החברה שלי, ועוד כמה חברים חוגגים לחברה שלי יום הולדת!!!!!

אנחנו נוסעים לעזריאלי ליוטבטה בעיר.... הזמנו כבר מקום והכל!!

ושתבינו, זה בלי קשר ליציאה שלי ושלה ליום הולדת שלה.... :D
Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו...
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו...



LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואיי קטלת אותי עכשיו!! איןןן אין אני לא יכול לנשוםם מרוב צחוק
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו...


חחחחחחחח צח חזק אתה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחח
תאמת שאני בחופש הזה לא כ"כ יהנה כי יש לי יום שלישי הבא מיבחן על מלאא חומר בהיסטוריה.. וצריך להתחיל לילמוד אז מחר אני מתחיל


בכיין!!!!


ואל תחשבו שצח צוחק... הוא באמת עושה את זה ;)

אני תכננתי ללכת לפול מסיבות השבוע אבל אני רואה שהחברים המסריחים שלי דופקים ברזים אז לא יודע
תכננתי שישי להיות במסיבה והייתי
אחר כך שבת לא בגלל התלפיות אבל ת'כלס אם לא היה לי הייתי הולך
ראשון רציתי להיות בטי אל וי ודפקו לי ברז...
רביעי אולי אני ילך לאיזה מסיבה או משהו
חמישי לתל יצחק כנראה
ושישי אולי לסטודיו עוד פעם
נראה
MasterP
quote:
Originally posted by Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו...


אחי אתה גמור לגמרי אולי תביים את
אמריקאן טומאטו 3
לכל הטיפשים
american tomatoe (יעני עגבנייה)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אחי אתה גמור לגמרי אולי תביים את
אמריקאן טומאטו 3
לכל הטיפשים
american tomatoe (יעני עגבנייה)


חחחחח אתה יצאת טיפש פה... :)
tomato זה אמור להיות
אלא אם כן אתה רוצה להגיד עגבניית בוהן... (מה שזה לא יהיה)1
GLoBaL-MUZiK
אני הולך להיות כל החופש הזה בגעש, או שיכור או מאולף
דרורי תזהר אנחנו באיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement