|
M.I.K.E - Ofra Haza!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
מי שהסתכל לאחרונה בטרד של הטראקים שלא מזהים יראה שכבר כמה שבועות אני מחפש את זה זה כל כך שולט, בכלל לא עלה לי לראש שזה יכול להיות של מישהו לא ישראלי, איזה בן זונה הדיג'יי ויק הזה יש לו את זה ממזמן!!!! אני רוצה גם, צריך להשיג, אני פתחתי על זה ט'רד כי אני באמת חושב שכולם צריכים להוריד את זה, ואגב לפתוח על זה דיון, איך אתם חושבים שהרעיון הזה הגיע למייק???
עכשיו נישאר לי רק להשיג את זה ואת הטראק השני של הזיון...
מים רבים לא יכבו את האהבה ונהרות לא ישתפוהה!!!!!!! |
|
|
| Sniper |
שמע אחי שמדברים על מייק אין ספק שאפשר ליפתוח עליו אפילו 100000 טרדים הבן אדם פשוט אחד המפיקים היותר טובים ששמעתיי הוא אליל!!!
ותעשה טובה תן לי איזה שליחה באי סי קיו |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Sniper
שמע אחי שמדברים על מייק אין ספק שאפשר ליפתוח עליו אפילו 100000 טרדים הבן אדם פשוט אחד המפיקים היותר טובים ששמעתיי הוא אליל!!!
ותעשה טובה תן לי איזה שליחה באי סי קיו |
יש רק רדיו ריפ עכשיו, איך הייתי מת לריפ מלא!!!!!
אבל נראה לי שיש לווקל הזה עוד גירסאות, שכנראה אחת מהם שמעתי כי מה ששמעתי ההיה יותר איטי, אבל יכול להיות שזה היה זה בפיטש איטי, מה שנראה לי יותר הגיוני...
בכל מקרה בביו כשהם שידרו את זה המלים שלה היו קצת יותר ברורות אבל גם אז המלים היו מעורפלות, בקיצור זה טראק חובה, ומי שמשיג אותו שישים באיזה אף טי פי בקשה...
ואני יבדוק אם יש לזה עוד גרסאות... |
|
|
| Sniper |
שיהיה גם רדיו זרזור מצידי יש ך את זה??
שלח לי את זה פשוט!! חייב לשמוע תזה |
|
|
| Hell_Copter |
זה השם של הטראק?
נראה אולי נתקל בו בקרוב |
|
|
| Hell_Copter |
קבלו מה כתוב שם
| quote: | | Not much is known about this song yet, but what we do now is that the only DJ´s playing this is Mike himself, and his Ice-cream partner, John ´00` Fleming. |
וקבלו מה שגיא כתב
| quote: | | איזה בן זונה הדיג'יי ויק הזה יש לו את זה ממזמן!!!! |
כנראה שהם לא היחידים עם זה :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קבלו מה כתוב שם
וקבלו מה שגיא כתב
כנראה שהם לא היחידים עם זה :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תאמת שקראתי תכתבה חשבתי על זה ואמרתי איך לעזזל מייק מנגן את זה ושגיא שמע את זה אצל ויק?!@# |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תאמת שקראתי תכתבה חשבתי על זה ואמרתי איך לעזזל מייק מנגן את זה ושגיא שמע את זה אצל ויק?!@# |
אני מנחש שויק הזה לוקח קצת חומר מהאנטרנט... :rolleyes:
אבל זה רק אני |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מנחש שויק הזה לוקח קצת חומר מהאנטרנט... :rolleyes:
אבל זה רק אני |
כמוני כמוך
אני יודע שחממי לוקח מהאינטרנט וזה בדוק
וגם פינלר |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח נהו זה די ברור שכולם מורידים.........
אתם לא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
כמוני כמוך
אני יודע שחממי לוקח מהאינטרנט וזה בדוק
וגם פינלר |
פלינר שם אתמול כשיר אחרון בטי אל וי את אמיגוס פוראוור... אהבתי :)
אחלה טראק!!
וידוע שהוא לוקח מהאנטרנט
הוא בקבוצה עם יובל נראה לי... אבל לא סגור על זה
ועל חממי שמעתי את הסיפור שהוא התעצבן מזה שמשיגים מהאנטרנט דברים שהוא משקיע אלפי שקלים... אז הוא פשוט מוריד |
|
|
|
|