return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
M.I.K.E - Ofra Haza!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
clubsolutely
חבר'ה שבוע שעבר היה די גיי מרסלו מאנגליה במטרוק
הטראק הראשון שהוא שם היה עם פתיח של מילים "אם ינעלו" של עפרה חזה
ואז נכנס טראנס פרוכרסיב עצבני ביותר
השאלה אם זה זה..??? או זה משהו אחר בכלל
Vortex_SA
quote:
Originally posted by clubsolutely
חבר'ה שבוע שעבר היה די גיי מרסלו מאנגליה במטרוק
הטראק הראשון שהוא שם היה עם פתיח של מילים "אם ינעלו" של עפרה חזה
ואז נכנס טראנס פרוכרסיב עצבני ביותר
השאלה אם זה זה..??? או זה משהו אחר בכלל


נראה לי ששמעת את מה שגם אני שמעתי אצל ויק, חייב להיות עוד טראק עם הווקל הזה, כי לא הגיוני שיש לכולם את הטראק כשפירסמו שיש אותו רק למייק ולפלמינג...
nesher
חחחחחחחחחחחחחחח
חברה, יש עוד טראק, תרגעו זה לא בטוח זה
יש טראק פחות או יותר ישן עם המילים האלה, שהיה בסט ששמעתי לפני הרבה זמן של איזה Leon Robert's אחד
אם אני לא טועה זה היה שמו
וזה לא היה של מייק
אז עד שאתם לא שומעים את המייק, נע לא להסיק מסקנות
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nesher
חחחחחחחחחחחחחחח
חברה, יש עוד טראק, תרגעו זה לא בטוח זה
יש טראק פחות או יותר ישן עם המילים האלה, שהיה בסט ששמעתי לפני הרבה זמן של איזה Leon Robert's אחד
אם אני לא טועה זה היה שמו
וזה לא היה של מייק
אז עד שאתם לא שומעים את המייק, נע לא להסיק מסקנות


אז זהו שמעתי את המייק, אבל הבעיה שאני לא ממש זוכר את הטראק שהיה אצל ויק, חוץ מהווקל הווקל נחקק לי בזכרון כמו אני לא יודע מה, איקצור זה לא נראה לי שזה היה טראק ישן...
YuVaL
טוב
אז
TO PUT THINGS IN PLACE
קודם כל פלינר לא בקבוצה שלי... הוא היה אבל עבר לקבוצה אחרת
וגוטמן... גוטמן לא מוריד מהאינטרנט
חבר שלי שהוא גם חבר טוב מאוד שלו דואג לספק לו טראקים חדשים מהאינטרנט...
אבל הוא כל כך מפוצץ בחומר חדש כל הזמן שהוא לא ממש שם את זה...
ובמועדון לא תשמעו ממנו כל כך מהר חומר חדש כי כמובן שיש את כל החבר'ה בארץ לא כמונו שמורידים כל שחרור
0SEC
אבל אם אתם שומעים את התוכנית שלו בבי יו אז אני מבטיח לכם שתשמעו חומר חדש ממנו
(זה היה נשמע כמו איזה פרסומת לבי יו לא?)
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
וגוטמן... גוטמן לא מוריד מהאינטרנט
חבר שלי שהוא גם חבר טוב מאוד שלו דואג לספק לו טראקים חדשים מהאינטרנט


זה בדיוק אותו דבר
אתה לא מסכים איתי??

ושומעים חומר יחסית חדש ממנו ברדיו...
אבל יש דברים שבדוק שהם באנטרנט
כמו
moo master
קשה לי להאמין שהוא קנה את הואן סיידד ויניל של זה... אז עשה טובה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה בדיוק אותו דבר
אתה לא מסכים איתי??

ושומעים חומר יחסית חדש ממנו ברדיו...
אבל יש דברים שבדוק שהם באנטרנט
כמו
moo master
קשה לי להאמין שהוא קנה את הואן סיידד ויניל של זה... אז עשה טובה


נראה לך שהוא קונה???????? :haha:

אם כבר מקבל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נראה לך שהוא קונה???????? :haha:

אם כבר מקבל


אמרתם הוא נוסע לחול לא?
מי יביא לו בחול... הוא נחשב שם לזין קטן שלא מצליח לעמוד
MoSH_MaN
רועי
DJs
חותמים על חוזים על חברות תקליטים
והם מקבלים כל הזמן פרומואים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי
DJs
חותמים על חוזים על חברות תקליטים
והם מקבלים כל הזמן פרומואים


ואני לא חושב שעידן גוטמן הוא אחד מהם...
רוברט גיטלמן כן
גוטמן לא..

MoSH_MaN
תתפלא.................!
ripcurl
למה לעזעזל מייק קרא לטראק
ofra haza??
מה הקשר שלו אליה
ומי זה
zigi
הזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement