return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
M.I.K.E - Ofra Haza!!!!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl
למה לעזעזל מייק קרא לטראק
ofra haza??
מה הקשר שלו אליה
ומי זה
zigi
הזה?


למה יש שם קולות שלה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ripcurl
למה לעזעזל מייק קרא לטראק
ofra haza??
מה הקשר שלו אליה
ומי זה
zigi
הזה?


כי הוא משתמש במילים מהשיר שלה יענו....
djGoosh
אין מצב שאתם מדברים על

Paris & Sharp - Aphrodite (Marcello Castelli Remix)

נכון??
eXeTik
quote:
Originally posted by djGoosh
אין מצב שאתם מדברים על

Paris & Sharp - Aphrodite (Marcello Castelli Remix)

נכון??


גם אני חשבתי עליו כשראיתי את הט'רד הזה...
Vman
א.
עידן גוטמן לא מקבל חצי פרומו מחו"ל הפרומו האחרונים שהוא קיבל היה מהליקון וזה היה
COSMIC GATE - RAGING / THE WAVE

ועכשיו בקשר לעופרה חזה :
הפרוייט שיך לדי ג'יי ישראלי אולי אמרתם את השם שלו פה זה לא חשוב גם והוא חתום אצל מייק וחבר טוב שלו אז הוא נתן לו את הווקלס שיעשה גם גרסא.
אסור יהיה אף פעם להוציא את הטראק הזה כי כרגע אסור לאף אחד לקבל זכויות יוצרים מסיבות לא ברורות שקשורות במי אחראי על הזכויות יוצרים של עפרה חזה עכשיו.
הטראק אולי יצא כבוטלג בוייט בכמה מאות עותקים בעתיד אם אי אפשר יהיה להשיג זכויות יוצרים .
לא שמעתם את זה ממני !!!
DjChook
חחח תודה אודי
וד"א

מההההההההההההה המצב ?!?!?!


ששכחת מאיתנו ?
Vman
לא לא שחכתי אל תדאג אני בודק צריך להיכנס לפה יותר
לא יודע למה אני לא נכנס תמיד שאני מנסה האקספלורר מבצע פעולה לא חוקית
מחשב סטלן
Scorchio
רונן אין מצב שזה זה
זה בכלל שיר הגלאדיאטור...

ואודי טוב שחזרת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vman
לא לא שחכתי אל תדאג אני בודק צריך להיכנס לפה יותר
לא יודע למה אני לא נכנס תמיד שאני מנסה האקספלורר מבצע פעולה לא חוקית
מחשב סטלן


גם לי זה קורה לפעמים
אתה עושה ריסטרט וזה פועל כמו מלך
ha ha
Ho Ho

In israel only Vic has this remix !!!
There are 2 mixes
1 M.I.K.E vs ZIGI
2 ZIGI main mix

Zigi once lived in israel
Now he lives and produce in Belgium sometimes he does music with Mike
The Tracks will be out in 2003
No One can find it on the net !!!!
u want to hear it then or go to hear it in europe or when vic plays

More to come !!!

DjChook
thanks for the info...

I think
Vortex_SA
quote:
Originally posted by ha ha
Ho Ho

In israel only Vic has this remix !!!
There are 2 mixes
1 M.I.K.E vs ZIGI
2 ZIGI main mix

Zigi once lived in israel
Now he lives and produce in Belgium sometimes he does music with Mike
The Tracks will be out in 2003
No One can find it on the net !!!!
u want to hear it then or go to hear it in europe or when vic plays

More to come !!!



אז זה כן זה!!! וואוו, אז יש לי זיכרון טוב שלא תגידו, עכשיו אני בטוח ששמעתי את זה אצל ויק :)

thanx dude for the info!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement