return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Enne...wat hebbie van Sinterklaas gehad?
View this Thread in Original format
jploveparade
Heeft de Sint nog wat voor je achter gelaten?

Kadootje of de roe?



Hierbij dank ik de Goedheiligman voor het NikeŽ horloge

http://www.usawatches.com/wr0065001.html
@ddicted
helemaal niks....:( Misschien van die andere baardaap over een paar weken wie weet.......
Dj Lex
Niet veel bijzonders gehad, maar ik had surprise avond bij me schoonouders wat op zich wel cool was met gewoon kleine dingetjes enso :D Wel een leuk avondje gehad
Kamaya
Ik kan weer dik tevreden zijn:

relaxt philips scheerapparaat
saving private ryan op dvd
paraplu
kookboek (ik zit op kamers)


en m'n ouders zelf hebben een dvd-speler gekocht, dus als ik thuis ben voortaan relaxt films kijken.



Kamaya.
jploveparade
quote:
relaxt philips scheerapparaat


Die Sensotec van James Bond? :eyes:

eieregooie
Nope... niks...

Heb wel 2 keer wat te nassen in me schoen gevonden afgelopen weken :D En vanavond heb ik gewoon gewerkt...
basd
Fles goeie wodka... Ik ben tevreden :)

Verder komt waarschijnlijk de rest tijdens Kerst...
Blik
iedereen weet toch dat alleen de kerstman bestaat :D

ik krijg dus over 3 weekjes iets (zal wel een nieuwe telefoon worden)
franzelare
Ik HAAT dit soort feesten!!!

Wou ik gisteren bodschappen gaan doen om ff snel eten te koken, is die kut winkel al dicht omdat het sinterklaas is :S

Ik heb dus gelukkig ook niet gekregen want ik word altijd heel moe van dit soort domme feesten!
New Wave
Ik heb 60 maal aan me ouders gevraagt of we dit jaat wat met sinterklaar deden: "nee doen we niet dit jaar, volgend jaar weer"

Khee, mooi, geen cadeautjs en gelukkig geen gedichten pennen........
kom je beneden.....staan er $#^&% 2 cadeautjes voor je op de tafel :s

Ze weten je altijd weer een schuldgevoel aan te naaien :whip::mad::whip::mad:

Maar toch lief van ze dat ze toch nog wat gekocht hebben :)
Nu ben ik dus met Kerst de lul :p

ryo
Het boek over de F-side :) Meer voor de grap gevraagd, maar ja toch van die lieve oude man gekregen
arjoderoon
mm relaxte pantoffels, boek "sigma protocol" van ludlum, chocoletter, toasti ijzer => ja ik ben student he :D
video: fast and the furious en nog ander boekje.
plus een kabel om me laptop op me tv aan te sluiten. kan ik nu mooi dvd's kijken op me studentenkamertje :)


ja die ouwe vrek is weer gul geweest.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement