|
Zijn d'r meer vrouwelijke TA's?
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| Ja, dat vraag ik me dus af! Ben ik de enige "vrouw" (klinkt eigenlijk zo oud) van de Nederlandse TA's? Of zijn er meer???? Vertel..vertel.. :D |
|
|
| Akira |
| ik denk toch helaas meerderheid mannen :( |
|
|
| Robvef |
| Ik denk het ook. Zou wel leuk zijn als er meer vrouwen waren. |
|
|
| Miss Proximus |
| hihi..ik zal kijken wat ik kan regelen! ;) |
|
|
| Robvef |
| Ik zou zeggen, doe je best!!! |
|
|
| Blik |
| Ik denk ook dat de meerderheid man is, ben ook wel benieuwd hoeveel nederlandse vrouwelijke TA's er zijn |
|
|
| Miss Proximus |
ik reken op...............1!!!!!!!!!!
haha ik ben uniek! :) :D |
|
|
| Sandman |
Tja, hier nog een gast....
Tot nu toe ben je nog de enigste Miss Proximus. Maar uniek ???? ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| leuke sig! jij neemt geen blad voor de mond ;) |
|
|
| Glaniskanis |
Ik ben in het weekend altijd vrouw ;)
Dan heet ik Willemientje ;)
Telt dat ook
LOL :D |
|
|
| Glaniskanis |
Voordat er hier iemand op reageert :)
GEINTJEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar dat begrepen jullie wel (toch)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Voordat er hier iemand op reageert :)
GEINTJEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar dat begrepen jullie wel (toch)
Greetz,
Glaniskanis |
Tegenwoordig sta ik nergens meer van te kijken.. :) |
|
|
|
|