return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
No More Magik :( (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
bullet in the gun
לא היה מנוגן / הופק על ידי פול אוקנפלד ?

וואי איזה קטע חזק זה היה
זה היה אז רץ חזק עם
LIZARD
עוד קטע גאוני...
YuVaL
לפי דעתי הוא עושה בחכם שהוא מפסיק את הסדרה של
MAGIK
כי זה אף פעם לא יוכל להיות מה שזה היה פעם, עכשיו הוא עבר לגמרי לפרורגרסיב דיי משעמם שמאודד משעמם לשמוע אותו... לא מבין מה פתאום כולם רוצים לעבור לפרוגרסיב, אבל זאת החלטה שכל אחד צריך לעשות לעצמו..
N E WAY
אני אומר שגם אם הוא היה ממשיך את הסדרה של מאג'יק עם הסטייל העכשיוי שלו, אני אישית הייתי מאוד מתאכזב...
אין כמו
MAGIK 6!
Rising
פעם ראשונה אני שומע את זה...
לפי דעתי זה טעות מה שהוא עשה
magik 6
הייתה אגדה ותשאר אגדה...
אבל כמו שאתם רואים פרוגרסיב הוביל אותו לזכות ביותר תוארים בשנה אחת ממה שהוא זכה כל חייו..
זה גורם לו לאושר - שיהיה לו לבריאות כי בסך הכל זה מגיע לו! מאוד מגיע לו!
MoSH_MaN
אההההההההה
פרוגרסיב משעממם?!?.........


אההההה חחחחחחחחחחחחח

לדעתי פרוגרסיב קשור בהתבגרות


קבל את זה
Junkie XL - Breezer (Dj Tiesto Remix)
prog trance
וזה ממש לא משעמם!!

ROC Project Feat Tina Arena - Never (DJ Tiesto Remix)

אחד מהגדולים
יש כאן אספקטים של דיפ האוס

פשוט חזק


TIESTO = KING
nesher
האמנים הישנים הולכים לנו פייפן, רק פרי וארמין נשארו נאמנים למקורות
הטראנס בכל מקרה, גווע, איך שאני רואה את זה
הפרוגרסיב הג'יפה מאיים להשתלט על הכל
תשמעו , לפעמים זה נחמד מאוד לשמוע פרוגרסיב, ואני ממש לא מבין למה זה בא על חשבון הטראנס, לא חייבים לשנות סגנון ולהתאים לחדש, הסגנונות האלה יכולים לחיות זה לצד זה
בכל זאת גם שאני שומע פרוגרסיב תקופה, הנשמה תמיד תהיה בטראנס, כי טראנס זה יותר נשמה, מלודיה , ווקאל לפעמים , הבאס, מה נשמה בפרוגרסיב, כלום
טראקים כאלה הם שגורמים לאמא שלי להגיד, מזה כל הזמן אותו דבר, בום בום
דרך-אגב, לא הכל פרוגרסיב, זה יותר ההאוס הישן שחדר היום
גם במועדונים שאתם באים תקלטו שהמוזיקה חוזרת לאט לאט יותר ויותר לשנות ה70-80
ממש גועל נפש, בא לי להקיא לפעמים , עד שעולה איזה עידן גוטמן או רוברט
גיטלמן אחד, ומראה להם מזה
[תשמעו חברים , אם אנחנו מאבדים את פרי , אני אומר נואש[חח משפט אשכנזי
כי הוא האחרון בעל הנשמה בטראנס, והוא אחד החלוצים , בטיאסטו אף פעם לא האמנתי ממש
ובינתיים יש לי את
Flutlicht ואני מרוצה
NyKoN
quote:
Originally posted by nesher
האמנים הישנים הולכים לנו פייפן, רק פרי וארמין נשארו נאמנים למקורות


אף אחד כבר לא רואה את פרי
לא שמעתי אותו באף אירוע בחצי שנה האחרונה והוא לא הוציא שוווום סט
ארמין בלי ספק מפתיע כל שבוע מחדש והוא בהחלט ענק
MoSH_MaN
נשר פרוגרסיב ממש לא ג'יפה

טוב אני לא בא להתווכח

רועי מתי שתבואו תראו מה זה

ולא אני לא מוריד יותר את ה
BPM HOUSE
המגעילים האלה
יאק
Hell_Copter
לא אוהב את הסגנון החדש של טייסטו!!!
פרוגרסיב זה בת'כלס חרא מבחינתי
סדרת מאגיק הייתה פצצתית לגמרי בעיקר 6!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נשר פרוגרסיב ממש לא ג'יפה

טוב אני לא בא להתווכח

רועי מתי שתבואו תראו מה זה

ולא אני לא מוריד יותר את ה
BPM HOUSE
המגעילים האלה
יאק


איזה שחקן אתה!!
יש לך חרא של דברים
כבר השמעת לי :D
oDrori
ואני אומר, ברוך שפטרנו :) סתם, פשוט אפעם לא ממש אהבתי להקשיב למג'יק.

quote:
Originally posted by luckystrike
הוא אמר שהסגנון שלו עכשיו לא תואם את הסגנון של מג'יק ...
מה הרעיון ?
הרי זה כל מה שטיאסטו היה סעמק ...

הוא כבר לא זה... מה לעשות, אני אומר החלטה נכונה למה אם היה מוציא את מג'יק 8 עם הסטייל שיש לו עכשיו זה רק היה נסיון חליבה

quote:
Originally posted by luckystrike
איפה הקסם ? איפה ???????
מאאארייייייצצצצצהההה
:(

מה אתם חושבים על הסידרה ?

המורדים? פויה....

quote:
Originally posted by luckystrike
איפה הימים של
ALLURE , VIMANA , KAYAMA , GOURYELLA ...


לאלה אני מתגעגע בלי קשר :confused: :sadgreen:

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה שחקן אתה!!
יש לך חרא של דברים
כבר השמעת לי :D


פחחחחחחח
איכס גועל נפש מה שהיה לי אז

עכשיו יש לי דברים שיא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
ואני אומר, ברוך שפטרנו :) סתם, פשוט אפעם לא ממש אהבתי להקשיב למג'יק.


הוא כבר לא זה... מה לעשות, אני אומר החלטה נכונה למה אם היה מוציא את מג'יק 8 עם הסטייל שיש לו עכשיו זה רק היה נסיון חליבה


יודע מה צודק...
אבל היו דיבורים על מג'יק 8 כבר לפני יותר מחצי שנה... הרבה יותר
עוד לפני שהוא שינה את הסגנון שלו בצורה כזאת דראסטית
אז לך תדע..

ומוש... נחכה ונראה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement