|
No More Magik :(
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
איזה בעסה ...
לא יודע אם שמעתם אבל טיאסטו הודיע שהוא מפסיק עם
הסדרה הזאת של הדיסקים
...
איזה בעסה ...
בסה"כ סדרה פצצה לדעתי ...
כל הרעיון מצוין - ואני לא מאמין שהוא מפסיק ...
הוא אמר שהסגנון שלו עכשיו לא תואם את הסגנון של מג'יק ...
מה הרעיון ?
הרי זה כל מה שטיאסטו היה סעמק ...
איפה הקסם ? איפה ???????
מאאארייייייצצצצצהההה
:(
מה אתם חושבים על הסידרה ?
איזה הכי אהבתם ?
לדעתי 5 היה פשוט פנומנלי ...
השישי גם היה טוב וגם 4 ,3 ושתיים ...
תאכלס עד שש כולם היו טובים לדעתי
שתיים היה קצת יותר חלש אבל בעיקרון כולם היו מצויינים ...
איפה הימים של
ALLURE , VIMANA , KAYAMA , GOURYELLA ...
???
בכל אופן כמו שמישהוא פה בפורום אמר :
"just another step down the dark road to oakey-ville" |
|
|
| MoSH_MaN |
טיאסטו התפרגס
הרימיקס החדש לבריזר מראה זאת
אבל מה
פרוגרסיב טראנס איכותי!
תראה כל שונאי הפרוגרסיב גם אני הייתי כמוהם אבל למדתי
להעריך מוזיקה אמיתית
ואתמול בכלל ששמתי את מגוון הדברים הטובים בזמו
זה היה מדהים |
|
|
| luckystrike |
מה הקשר ?
פרוגרסיב זה סבבה אבל אני לא מאמין בטיאסטו
בתור היצרן פרוגרסיב הבא ...
אתה יודע מה בעצם לא יודע
שמע הדיסק שלו פשוט פצצה ויש בו מעט מאוד אפליפטינג ...
אבל הוא גם עם קצת צ'יל אאוט
בעצם שמה בדיסק "אין מיי ממורי" אני תופס ממנו תותח סופית מאז
איזה שילוב סיגנונות בדיסק אחד...
פשוט ענק ...
אבל עדיין - טיאסטו צריך לדעתי אולי במקביל לעשות לא רק
מה שבזרם העכשווי אלא גם מה שהוא טוב בו ... |
|
|
| MoSH_MaN |
כן
אבל הוא פשוט שינה קצת
סגנון
מורן מתי אתה קופץ? |
|
|
| nesher |
אין כמו 5 ו6
פעם הורדתי את כולם , אבל משהו אחד נכון
איפה באמת הימים של טיאסטו עם החברים
Vimana/Gouryella כולם יודעים עם מי Kamaya/Allure זה עם Cur Finjemen אם אני לא טועה
WE CAMEEEEE
No More Tears!@#%
איזה טראקים שקטים ואדירים , הלך הטיאסטו הזה
נשאר איכס, גועל , לא יודע מה איתכם , אבל אני כבר לא אוהב את טיאסטו
הדבר האחרון שאיכשהו סביר שהוא עשה זה הרמיקס ל
Southren Sun
אבל גם בזה הווקאל כל-כך יפה שקשה לקלקל אותו
ועוד משהו
Stray Dog - Chapter Two
היה באחד או בשתיים?
אני חושב שזה גם טיאסטו עם מישהו , וזה טראק ענקקקקקק
ואיזה מצחיק שפעם קראו ל
Ferry Corsten - Dj Sidewinder, פחחח, שם עלוב
באחד המג'יקים כתוב
Gouryella = Dj Tiesto + Dj Sidewinder
טוב לא משנה
קיצר, we miss you tiesto |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
אין כמו 5 ו6
פעם הורדתי את כולם , אבל משהו אחד נכון
איפה באמת הימים של טיאסטו עם החברים
Vimana/Gouryella כולם יודעים עם מי Kamaya/Allure זה עם Cur Finjemen אם אני לא טועה
WE CAMEEEEE
No More Tears!@#%
איזה טראקים שקטים ואדירים , הלך הטיאסטו הזה
נשאר איכס, גועל , לא יודע מה איתכם , אבל אני כבר לא אוהב את טיאסטו
הדבר האחרון שאיכשהו סביר שהוא עשה זה הרמיקס ל
Southren Sun
אבל גם בזה הווקאל כל-כך יפה שקשה לקלקל אותו
ועוד משהו
Stray Dog - Chapter Two
היה באחד או בשתיים?
אני חושב שזה גם טיאסטו עם מישהו , וזה טראק ענקקקקקק
ואיזה מצחיק שפעם קראו ל
Ferry Corsten - Dj Sidewinder, פחחח, שם עלוב
באחד המג'יקים כתוב
Gouryella = Dj Tiesto + Dj Sidewinder
טוב לא משנה
קיצר, we miss you tiesto |
אשכרה ...
מבין את ההרגשה
:(
KAMAYA - טיאסטו ואיך קוראים לו מראנק 1 ...
וקור פיג'נמן עזר לו בהמון הפקות באמת ...
בעיקר באלור אבל בעוד הרבה :(
איפה נעלם טיאסטו ...
בכל אופן אני מסכים הדבר האחרון שממש בלט שהוא עשה היה
SOUTHERN SUN
אני לא חושב שאפשר להגיד שאי-אפשר לקלקל אותו
תשמע את האורגינל - הוא פשוט הראה את גדולתו - תראה איזה שינוי מאסיבי לטובה ! הבדל עצום ... הווקאל באמת ענק ...
אתם יודעים שבהתחלה אוקנפולד הסנוב החוצפן לא רצה לשחרר את הרמיקס
הזה של טיאסטו ? הוא טען שזה לא מספיק טוב ! היה מת שהאורגינל
יהיה חצי מזה ...
אפרופו אוקנפולד - מישהוא שמע את הטראק האחרון שלו ???!?!!!?
זה עם איך קוראים להם
CRAZY TOWN
...
מה זה החרא הזה ????
הוא התחיל לעשות מוזיקה דפוקה של אמטיוי או משהוא כזה ?
כוס אמק ! |
|
|
| nesher |
חחחחחחחחחח
באמת , שכחתי איך נשמע האוריגינל , אבל דוגרי גם אותו אפשר לשמוע בכיף
בגלל הווקאל המדהים
חוץ מזה, אם כבר מדברים על הרס
פול אוקנפולד לוקח מקום ראשון
בחיים עוד לא נראה ממנו עוד
Bullet In The Gun
:( :( :( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
חחחחחחחחחח
באמת , שכחתי איך נשמע האוריגינל , אבל דוגרי גם אותו אפשר לשמוע בכיף
בגלל הווקאל המדהים
חוץ מזה, אם כבר מדברים על הרס
פול אוקנפולד לוקח מקום ראשון
בחיים עוד לא נראה ממנו עוד
Bullet In The Gun
:( :( :( |
אשכרה
אני מאמין שבסופו של דבר הנבואה תתגשם וטיאסטו
"כמה שאני לא רוצה להגיד את זה"
יגיע למשהוא דומה ...
הוא מדרדר ... אני מקווה שהוא יפתיע עם דיסק טוב בקרוב ...
אולי עם סינגל שלו !
יא-אללה יכול להיות פצצה טראק חדש שלו עכשיו ... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני אישית לא מת על טיאסטו
מאז שהוא שינה סגנון - זה פשוט לא בטעם שלי
אבל אם כבר מדברים על סדרת מג'יק, אז 5 הכי תותח!!!!!!!!!!!!!
ועל זה אין בכלל ויכוח!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
חמש ושש באמת היו גדולים
אבל אני לא מבין מה עכשיו התעוררת
כבר המון זמן שטייסטו בסוויטץ בסגנון שלו
ואני אישית חושב שזה רק מוכיח איזה אומן גדול הוא, שיכול ליצור פשוט מה שבא לו , ושהטראנס באמת בא לו מהלב ולא כהעתקה משיר אחר
הדבר שהכי יזכר מטיאסטו בכל זאת זה
SILENCE
ואין מה לעשות |
|
|
| NyKoN |
אני יחסית חדש בטראנס אבל שמעתי פעם את מג'יק 5
דווקא אהבתי מאוד
ולפני כמה ימים קיבלתי סתם לינק לאין מיי ממורי
דיסק עננננננק ממש אהבתי! לצערי חסרים לי כמה שירים כי היה איטי מדי להוריד..
הטראק שאני הכי אזכור לטיאסטו תמיד זה אורבן טריין- טראק ענננננק
בזמן האחרון גם הסטים שלו נהיו ענקייייים כאילו הביט אף פעם לא נפסק |
|
|
| Sniper |
ממ המג'יק הכי חזקים שלו היו לדעתי גם 5
6
אבל יש שתי דיסקים שאני חולה עליהם במיוחדד וזה
In my memory
ו
מהאינרסיטי
מהדיסק הזה התחלתי לשמוע טראנסס אין אני פשוט חולההה על הדיסק הזה
תיראו בתור אחד שאוהב פרוגרסיב ועוד הרבה סיגננות אני אוהב תעבודות שלו נכון שהיו לו כמה קטעים שיצאו לו מסריחים אני רק לא זוכר אילו
אבל אין ספק הוא עשה את שלו ותמיד ישאר אצלי בעל די גי בעל משמעות
מממ
מישו פה אמר על בולט אין דה גאן
זה אחד הקטעים שאני הכי אוהבבבב אתם לא יודעים כמה זמן חיפשתי אתזה כאילו אז בזמנו השבוע דווקא שמעתי את זה ואמרתי לעצמי הקטע הזה חייבבב חידוש!!! אין זה יהיה להיט!!! וללא ספק הקטע שלדעתי הכי שיזכר לטיסטאו זה סילינסס למרות שנימאס כבר מימנו אבל אין מה לעשות
עוד כמה שנים זה יהיה קלאסיקה! |
|
|
|
|