return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
No More Magik :(
View this Thread in Original format
luckystrike
איזה בעסה ...
לא יודע אם שמעתם אבל טיאסטו הודיע שהוא מפסיק עם
הסדרה הזאת של הדיסקים
...
איזה בעסה ...

בסה"כ סדרה פצצה לדעתי ...
כל הרעיון מצוין - ואני לא מאמין שהוא מפסיק ...

הוא אמר שהסגנון שלו עכשיו לא תואם את הסגנון של מג'יק ...
מה הרעיון ?
הרי זה כל מה שטיאסטו היה סעמק ...

איפה הקסם ? איפה ???????
מאאארייייייצצצצצהההה
:(

מה אתם חושבים על הסידרה ?
איזה הכי אהבתם ?

לדעתי 5 היה פשוט פנומנלי ...
השישי גם היה טוב וגם 4 ,3 ושתיים ...
תאכלס עד שש כולם היו טובים לדעתי
שתיים היה קצת יותר חלש אבל בעיקרון כולם היו מצויינים ...
איפה הימים של
ALLURE , VIMANA , KAYAMA , GOURYELLA ...

???

בכל אופן כמו שמישהוא פה בפורום אמר :
"just another step down the dark road to oakey-ville"
MoSH_MaN
טיאסטו התפרגס

הרימיקס החדש לבריזר מראה זאת

אבל מה
פרוגרסיב טראנס איכותי!


תראה כל שונאי הפרוגרסיב גם אני הייתי כמוהם אבל למדתי
להעריך מוזיקה אמיתית
ואתמול בכלל ששמתי את מגוון הדברים הטובים בזמו
זה היה מדהים
luckystrike
מה הקשר ?
פרוגרסיב זה סבבה אבל אני לא מאמין בטיאסטו
בתור היצרן פרוגרסיב הבא ...
אתה יודע מה בעצם לא יודע
שמע הדיסק שלו פשוט פצצה ויש בו מעט מאוד אפליפטינג ...
אבל הוא גם עם קצת צ'יל אאוט
בעצם שמה בדיסק "אין מיי ממורי" אני תופס ממנו תותח סופית מאז
איזה שילוב סיגנונות בדיסק אחד...
פשוט ענק ...

אבל עדיין - טיאסטו צריך לדעתי אולי במקביל לעשות לא רק
מה שבזרם העכשווי אלא גם מה שהוא טוב בו ...
MoSH_MaN
כן
אבל הוא פשוט שינה קצת
סגנון

מורן מתי אתה קופץ?
nesher
אין כמו 5 ו6
פעם הורדתי את כולם , אבל משהו אחד נכון
איפה באמת הימים של טיאסטו עם החברים
Vimana/Gouryella כולם יודעים עם מי Kamaya/Allure זה עם Cur Finjemen אם אני לא טועה
WE CAMEEEEE
No More Tears!@#%
איזה טראקים שקטים ואדירים , הלך הטיאסטו הזה
נשאר איכס, גועל , לא יודע מה איתכם , אבל אני כבר לא אוהב את טיאסטו
הדבר האחרון שאיכשהו סביר שהוא עשה זה הרמיקס ל
Southren Sun
אבל גם בזה הווקאל כל-כך יפה שקשה לקלקל אותו
ועוד משהו
Stray Dog - Chapter Two
היה באחד או בשתיים?
אני חושב שזה גם טיאסטו עם מישהו , וזה טראק ענקקקקקק
ואיזה מצחיק שפעם קראו ל
Ferry Corsten - Dj Sidewinder, פחחח, שם עלוב
באחד המג'יקים כתוב
Gouryella = Dj Tiesto + Dj Sidewinder
טוב לא משנה
קיצר, we miss you tiesto
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
אין כמו 5 ו6
פעם הורדתי את כולם , אבל משהו אחד נכון
איפה באמת הימים של טיאסטו עם החברים
Vimana/Gouryella כולם יודעים עם מי Kamaya/Allure זה עם Cur Finjemen אם אני לא טועה
WE CAMEEEEE
No More Tears!@#%
איזה טראקים שקטים ואדירים , הלך הטיאסטו הזה
נשאר איכס, גועל , לא יודע מה איתכם , אבל אני כבר לא אוהב את טיאסטו
הדבר האחרון שאיכשהו סביר שהוא עשה זה הרמיקס ל
Southren Sun
אבל גם בזה הווקאל כל-כך יפה שקשה לקלקל אותו
ועוד משהו
Stray Dog - Chapter Two
היה באחד או בשתיים?
אני חושב שזה גם טיאסטו עם מישהו , וזה טראק ענקקקקקק
ואיזה מצחיק שפעם קראו ל
Ferry Corsten - Dj Sidewinder, פחחח, שם עלוב
באחד המג'יקים כתוב
Gouryella = Dj Tiesto + Dj Sidewinder
טוב לא משנה
קיצר, we miss you tiesto


אשכרה ...
מבין את ההרגשה
:(
KAMAYA - טיאסטו ואיך קוראים לו מראנק 1 ...

וקור פיג'נמן עזר לו בהמון הפקות באמת ...
בעיקר באלור אבל בעוד הרבה :(

איפה נעלם טיאסטו ...
בכל אופן אני מסכים הדבר האחרון שממש בלט שהוא עשה היה
SOUTHERN SUN
אני לא חושב שאפשר להגיד שאי-אפשר לקלקל אותו
תשמע את האורגינל - הוא פשוט הראה את גדולתו - תראה איזה שינוי מאסיבי לטובה ! הבדל עצום ... הווקאל באמת ענק ...
אתם יודעים שבהתחלה אוקנפולד הסנוב החוצפן לא רצה לשחרר את הרמיקס
הזה של טיאסטו ? הוא טען שזה לא מספיק טוב ! היה מת שהאורגינל
יהיה חצי מזה ...

אפרופו אוקנפולד - מישהוא שמע את הטראק האחרון שלו ???!?!!!?
זה עם איך קוראים להם
CRAZY TOWN
...

מה זה החרא הזה ????
הוא התחיל לעשות מוזיקה דפוקה של אמטיוי או משהוא כזה ?
כוס אמק !
nesher
חחחחחחחחחח
באמת , שכחתי איך נשמע האוריגינל , אבל דוגרי גם אותו אפשר לשמוע בכיף
בגלל הווקאל המדהים
חוץ מזה, אם כבר מדברים על הרס
פול אוקנפולד לוקח מקום ראשון
בחיים עוד לא נראה ממנו עוד
Bullet In The Gun
:( :( :(
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
חחחחחחחחחח
באמת , שכחתי איך נשמע האוריגינל , אבל דוגרי גם אותו אפשר לשמוע בכיף
בגלל הווקאל המדהים
חוץ מזה, אם כבר מדברים על הרס
פול אוקנפולד לוקח מקום ראשון
בחיים עוד לא נראה ממנו עוד
Bullet In The Gun
:( :( :(

אשכרה
אני מאמין שבסופו של דבר הנבואה תתגשם וטיאסטו
"כמה שאני לא רוצה להגיד את זה"
יגיע למשהוא דומה ...

הוא מדרדר ... אני מקווה שהוא יפתיע עם דיסק טוב בקרוב ...
אולי עם סינגל שלו !
יא-אללה יכול להיות פצצה טראק חדש שלו עכשיו ...
HyPeRSoNiC
אני אישית לא מת על טיאסטו
מאז שהוא שינה סגנון - זה פשוט לא בטעם שלי
אבל אם כבר מדברים על סדרת מג'יק, אז 5 הכי תותח!!!!!!!!!!!!!
ועל זה אין בכלל ויכוח!!!!!!!!
DjChook
חמש ושש באמת היו גדולים

אבל אני לא מבין מה עכשיו התעוררת

כבר המון זמן שטייסטו בסוויטץ בסגנון שלו

ואני אישית חושב שזה רק מוכיח איזה אומן גדול הוא, שיכול ליצור פשוט מה שבא לו , ושהטראנס באמת בא לו מהלב ולא כהעתקה משיר אחר

הדבר שהכי יזכר מטיאסטו בכל זאת זה
SILENCE
ואין מה לעשות

NyKoN
אני יחסית חדש בטראנס אבל שמעתי פעם את מג'יק 5
דווקא אהבתי מאוד
ולפני כמה ימים קיבלתי סתם לינק לאין מיי ממורי
דיסק עננננננק ממש אהבתי! לצערי חסרים לי כמה שירים כי היה איטי מדי להוריד..
הטראק שאני הכי אזכור לטיאסטו תמיד זה אורבן טריין- טראק ענננננק
בזמן האחרון גם הסטים שלו נהיו ענקייייים כאילו הביט אף פעם לא נפסק
Sniper
ממ המג'יק הכי חזקים שלו היו לדעתי גם 5
6

אבל יש שתי דיסקים שאני חולה עליהם במיוחדד וזה
In my memory
ו
מהאינרסיטי
מהדיסק הזה התחלתי לשמוע טראנסס אין אני פשוט חולההה על הדיסק הזה
תיראו בתור אחד שאוהב פרוגרסיב ועוד הרבה סיגננות אני אוהב תעבודות שלו נכון שהיו לו כמה קטעים שיצאו לו מסריחים אני רק לא זוכר אילו
אבל אין ספק הוא עשה את שלו ותמיד ישאר אצלי בעל די גי בעל משמעות
מממ
מישו פה אמר על בולט אין דה גאן
זה אחד הקטעים שאני הכי אוהבבבב אתם לא יודעים כמה זמן חיפשתי אתזה כאילו אז בזמנו השבוע דווקא שמעתי את זה ואמרתי לעצמי הקטע הזה חייבבב חידוש!!! אין זה יהיה להיט!!! וללא ספק הקטע שלדעתי הכי שיזכר לטיסטאו זה סילינסס למרות שנימאס כבר מימנו אבל אין מה לעשות
עוד כמה שנים זה יהיה קלאסיקה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement