|
No More Magik :( (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
Magik6 >Magik 4>Magik 1>Magik 3>Magik 5.
Never was too fond of Magik 5. Btw. u shouldnt forget ISOS 1,2,3 and Summerbreeze. ISOS2 is on top with Magik 6 but recentlyx ive gotten more and more into ISOS3. You can say whatever you want but tiesto manages again and again to create this special mood in his sets/discs even today with his less uplifting style. I love the guy. About the end of the Magik series...Well its HIS creation and who else but he himself knows better when it is time to stop and maybe do something new. I respect his decision, I respect his change of style, actually he HAD to change cause imagine him still playing 1999 style, everyone would bitch about him being oooold and whatever. Hes going with time, sometimes even ahead of his time. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
הסט של ה-6 שעות מחוות היען היה אכזבה גדולה..
אבל הוא עדיין לא איבד את זה תאמין לי.
|
דרך אגב...
הוגנבה לאוזניי השמועה ממקורות די אמינים שהסט הוא סט מוקלט מפעם וטייסטו לא היה באמת בארץ
ותאמינו לי שחיפשתי בלילה ובעוד מקומות פרטים על ה"מסיבה" הזאת כי רציתי ללכת!
קיצר... זה סט ישן ולא משלשום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Magik6 >Magik 4>Magik 1>Magik 3>Magik 5.
Never was too fond of Magik 5. Btw. u shouldnt forget ISOS 1,2,3 and Summerbreeze. ISOS2 is on top with Magik 6 but recentlyx ive gotten more and more into ISOS3. You can say whatever you want but tiesto manages again and again to create this special mood in his sets/discs even today with his less uplifting style. I love the guy. About the end of the Magik series...Well its HIS creation and who else but he himself knows better when it is time to stop and maybe do something new. I respect his decision, I respect his change of style, actually he HAD to change cause imagine him still playing 1999 style, everyone would bitch about him being oooold and whatever. Hes going with time, sometimes even ahead of his time. |
אני חולה על
ISOS
...
3
לדעתי דווקא ממש מיוחד - אהבתי
אבל באמת כל הסדרה ממש טובה ...
באמת צריך להעריץ את טיסאטו על השינוי סגנונות - הוא
מצליח לייחד את עצמו כל פעם
אין מה להגיד הכי הופתעתי מהאלבום שלו
IN MY MEMORY
פשוט ענננק - שילוב של אפיק , פרוגרסיב , צ'יל אאוט
ממש טוב ... כמו שהוא אמר על האלבום הזה את המשפט שהתחיל
את המריבה שלו ושל פרי
"רציתי להראות לעולם שאני יותר מסתם עוד איזה פרי קורסטן "
מי שקרא את הט'רד על המריבה בטח גם הגיע למאמר שטיסאטו
אמר את זה בו ...
בזמן האחרון אני פחות מתחבר למה שטיאסטו עושה ...
למרות שהסטים שלו לאחרונה השתפרו בהרבה ... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יאללה אהבתי לאללה !!!
מאיפה הבאת את זה אחי ? |
בדף הראשי של האתר שלו..
כל פעם הוא רושם משהו אחר בתקופות של זמן..
:)
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דרך אגב...
הוגנבה לאוזניי השמועה ממקורות די אמינים שהסט הוא סט מוקלט מפעם וטייסטו לא היה באמת בארץ
ותאמינו לי שחיפשתי בלילה ובעוד מקומות פרטים על ה"מסיבה" הזאת כי רציתי ללכת!
קיצר... זה סט ישן ולא משלשום |
בטח ישן אחי ...ה-6 שעות היה בחוות היען ב-30 לאוגוסט..
ומה שהיה בחוות היען לפני שלושה ימים זה משהו אחר לגמרי
וד"א אפשר להוריד את זה
bvr
שיחררו - סט חזק אם אתה שואל אותי אם קטעים ממש חדשים. |
|
|
| nimrod levi |
| הסט שלו מלפני כמה ימים היה שידור חוזר של הסט מה30.8 רק מהאמצע לא? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
הסט שלו מלפני כמה ימים היה שידור חוזר של הסט מה30.8 רק מהאמצע לא? |
זה שני חלקים..
והכל הוא תקלט מחוות היען...
לא יודע מה הושמע ברדיו בארץ. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
זה שני חלקים..
והכל הוא תקלט מחוות היען...
לא יודע מה הושמע ברדיו בארץ. |
אחי מה ש
bvr
שחררו זה לא סט חדש שלו מלפני 3 ימים כי הוא לא היה פה באמת!!
תאמין לי שהתאמצתי לברר על המסיבה הזאת... ולא מצאתי כלום!!
הרי בעקרון רציתי ללכת |
|
|
| Rising |
כן תאמת זה מוזר..
אבל שמעתי מכמה אנשים שהוא בא לפה תיקלט את הסט...
ואחרי זה טס לנורבגיה כדי לשים את הסט באוסלו. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
כן תאמת זה מוזר..
אבל שמעתי מכמה אנשים שהוא בא לפה תיקלט את הסט...
ואחרי זה טס לנורבגיה כדי לשים את הסט באוסלו. |
כי היו שמועות על זה...
גם אני שמעתי שהוא יהיה פה
ואחרי שלא מצאתי שום פרט הבנתי שזה לא באמת נכון
לא בדוק על זה שהסט של בי וי אר הוא הזה מאוגוסט בחוות היען
אבל זה לא סט שלו מלפני כמה ימים |
|
|
| luckystrike |
| קיצר הוא היה פה או לא ??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר הוא היה פה או לא ??? |
הוא לא היה פה ביום רביעי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא לא היה פה ביום רביעי |
לא הבנתי מה זה סתם היה הנפצה כל הקטע הזה ??? |
|
|
|
|