|
P - V - D ! ! ! ! ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
לפי דעתי הוא יוצר ענק
אחד הגדולים אם לא הכי גדול שיש !!
מגיע לו איזה פרס
דיי גיי השנה
ולא טיסטו עם הפרוגרסיב השווה לתחת שלו שנבחר רק בגלל שאנשים בעולם מכירים את השם "טיסטו" ל
יש לבנאדם יצירות ענקיות, אבל מה שמרגיז אותי שאת רובם הוא לא מוציא!!!
למשל המיקס שלו ל
Klea - Tic Toc
פשוט חבל"ז!!!!!
והוא לא מוציא
Paul Van Dyk - Arctic
הוא לא מוציא
מה נסגר עם הבנאדם!?!?
יצירות כאלו יפות והוא לא מוציא כלוםםםםםםםםם
צריך לשלוח לו עצומה מחברי
TA
בבקשה מיוחדת שישחרר את כל אלו סוף סוף!! |
|
|
| Rising |
Paul Van Dyk - Autumn
ownzzzz!!!!
ודרך אגב האלבום החדש שלו
zurdo
סופני!
הוא תותח ואין מה להגיד... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
למשל המיקס שלו ל
Klea - Tic Toc
פשוט חבל"ז!!!!!
|
איך אתה קורא לזה רימיקס? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
אם להוריד את המילים ולהוסיף
4/4 beat
לרימיקס של
magik muzik
פחחחחחחחחח
לדעתי יש לו כמה שירים נחמדים
אבל אני לא ממש מת עליו |
|
|
| Hell_Copter |
פי וי די הוא יוצר נחמד ומכין רמיקסים נחמדים
אני בהחלט לא שפוט שלו או משהו או חולה עליו
הוא ממקסס סוף הדרך ופוד זה חתיכת דיסקים חיתיים!!!!
בכל אופן... הוא לא האהוב עליי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
Binary Finary - 1998 (paul van dyk remix)
אחד האהובים עלי בכל הזמנים
מה אתם מדברים שטויות פול ואן דיק הוא האבא של הטראנס
הוא הקים ופיתח את הסצינה בגרמניה ואירופה
כבר משנות שמונים המאוחרות |
|
|
| oDrori |
DJ Paul Van Dyk > Paul Van Dyk
בעניין תקלוט, מיקסוס מצויין וטכניקה טובה מבחינתי, קצת פשלות לפעמים אבל בתכל'ס הוא באמת מהטובים שיש.
על טעם ועל ריח של מה שהוא מנגן אני יכול להתווכח שנים אבל הו גיבס א פאק.
בהפקה, אני מתעב את הריוורקס שלו זתאמרת, הוא תמיד עושה איתם אותו דבר... האוף ביט בייסליין הוא מהאויבים הגדולים שלי. בלי קשר, מילא שיעשה אותם אם קשה לו למקסס והוא צריך את כל השירים דומים, אבל לשחרר אותם זה פשוט useless.
מהטראקים של עצמו אני לא מתרשם בד"כ, הרבה פעמים יותר מדי מתלהב מהברייקביטס, ומשום מה
For An Angel
הוא קלאסיקה גלובאלית, [וויפ] , אני אישית דווקא אהבתי את
Tell Me Why
We Are Alive.
ברמיקסים פחות או יותר תודבר... לא מתלהב ממנו בד"כ אבל:
U2 - Elevation (Vandit Club Mix)
Blank & Jones - Cream (Paul Van Dyk remix)
Binary Finary - 1998 (Paul Van Dyk remix)
פשוט מדהימים, בעיקר השני, כמו שפוקס אומר,
OMG, I DIE!!!!
נ.ב. שכחתי גם לציין שאני הכי מעריך אותו בתרומה שהוא עשה לטראנס כי למרות שקורסטן הוא כי גדול מהגדולים לדעתי, אפחד לא תרם לטראנס יותר מאוקנפולד ופול ואן דייק (אני הכי מעריך אותו על זה חוץ מהרמיקס לבלאנק אנד ג'ונס!!!! ענקקקקקק) |
|
|
| MoSH_MaN |
Paul Van Dyk - Animacion
שיר מאד נחמד
אבל שיר השנה?! :haha: |
|
|
| Narcotic Mind |
אוקיי דבר ראשון אני אומר
מורן יא שחוט פדופיל מצחיקן כזה
מה זו החתימה הזאת !?!?!? :p :wtf:
ולגבי פי וי די
קודם כל זה שהוא מנגן הרבה
Nu-Nrg
ותרם הרבה לקידום שלהם כבר נותן לו הרבה קרדיט אצלי
תור יוצר ורמיקסר אני לא מת על הדברים שלו
אבל בתור די ג'יי הוא תותח
וברך כלל הוא מנגן דברים יותר חזקים ממה שהוא יוצר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
ולגבי פי וי די
קודם כל זה שהוא מנגן הרבה
Nu-Nrg
ותרם הרבה לקידום שלהם כבר נותן לו הרבה קרדיט אצלי
תור יוצר ורמיקסר אני לא מת על הדברים שלו
אבל בתור די ג'יי הוא תותח
וברך כלל הוא מנגן דברים יותר חזקים ממה שהוא יוצר |
ניו אנרג'י חתומים בונדיט אז ונדיט רוצים שפול ואן דייק שגם חתום אצלם יקדם אותם
אתה מבין את הפרנציפ
וכמו שאמרתי קודם... מסכים איתך במאה אחוז
הדברים שלו לא משהו כל כך מפוצץ
אבל די ג'יי חייתי!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
הסטים שלו תותחים!!
הפקות? לא שמעתי הרבה בזמן האחרון...
for an angel - בן זונה לזמנו... |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ניו אנרג'י חתומים בונדיט אז ונדיט רוצים שפול ואן דייק שגם חתום אצלם יקדם אותם
אתה מבין את הפרנציפ
וכמו שאמרתי קודם... מסכים איתך במאה אחוז
הדברים שלו לא משהו כל כך מפוצץ
אבל די ג'יי חייתי!!! |
תיקון
Vandit
זה של פי וי די
ובגלל שהם חתומים אצלו
הוא רוצה לקדם אותם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תיקון
Vandit
זה של פי וי די
ובגלל שהם חתומים אצלו
הוא רוצה לקדם אותם |
פול אחראי להצלחה של ניו אנרג'י ושל סקונד סאן |
|
|
|
|