|
P - V - D ! ! ! ! ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איך אתה קורא לזה רימיקס? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
אם להוריד את המילים ולהוסיף
4/4 beat
לרימיקס של
magik muzik
פחחחחחחחחח
לדעתי יש לו כמה שירים נחמדים
אבל אני לא ממש מת עליו |
:whip: :whip:
אז נקרא לזה
Magik Muzik Dub Mix?
:)
ניו אנרגי אכן מפיקים ורימיקסרים גדולים....
מה שפול עשה עם סקנד סאן הייתה טעות א-ד-י-ר-ה....
היה את הקטע שהוא ניגן אותו כפרומו ואפחד לא ידע מזה
אנשים השתגעו על הטראק הזה
לקח לו כמעט חצי שנה + לשחרר את הטראק הזה אחרי שכבר כולם נמאס להם לשמוע אותו
אם הוא היה משחרר אותו קודם הטראק היה זוכה להצלחה הרבה יותר גדולה לפי דעתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הוא פשוט נעשה דפוק כי הוא לא מוצא
בגלל זה! |
כן אחי אני בחודשיים כבר של בצורת ...
וזאתי מהמושב ההוא ליד קירית גת אני שקושי רואה אותה כי גרה רחוק
ואין לי כוח לנסוע כל הזמן ...
אריאל צודק דרך אגב ...
זה מוכח ... :)
| quote: | Originally posted by NyKoN
שמעתי כמה מיקסים פעם שלו
אבל לא שומעים ממנו כלום יותר
אם הוא היה מוציא איזה סט או משהו... ככה לא שומעים כלום
פור אן אנג'ל עבר זמנו וגם לא ממש אהבתי |
מה פתאום - שומעים אותו כל הזמן !
הוא מוציא המון דברים - ובייחוד סטים ...
ודבר שני איך לא אהבת את פול אן אנג'ל ???!?!?
קלאסיקה נצחית אבל על טעם וריח ...
| quote: | Originally posted by Izzy
im crazy about his two songs:
PVD - NOTHING BUT YOU
PVD - ANIMACON
i love that type of sweeping vocal chant stuff.
i've gotten to see him twice and both time were amayzing. he played really high-energy stuff... gets you dancing the entire time. his mixing in general is usually tight and smooth, in other words perfect. the only thing is that sometimes i would like to hear a little more epic sounding tracks in his sets. but in any case he's still top DJ material, and definitly one that can set trends. |
והוא לא מוציא
Paul Van Dyk - Arctic
הוא לא מוציא
מה נסגר עם הבנאדם!?!?
יצירות כאלו יפות והוא לא מוציא כלוםםםםםםםםם
צריך לשלוח לו עצומה מחברי
TA
בבקשה מיוחדת שישחרר את כל אלו סוף סוף!! [/QUOTE]
אני יכול להבין למה הוא לא מוציא הרבה
קראתי איזה דעה
שמע- הוא יוצר הוא לא בשביל הכסף
הוא רוצה לעשות מה שמייחד רק אותו בסטים והוא
נמצא בעסק כי הוא אוהב מה שהוא עושה ...
כמו שקריינג אמר - הוא האבא של האלקטרוני גם לדעתי ...
רועי - רון צודק
מה זה ואן דייק חתום בואנדיט ???
הוא הבעלים - הוא הקים את החברה ...
והוא באמת גילה את סקונד סאן ואת ניואנרג'י למרות שיש עוד הרבה
שהוא הראשון לעלות עליהם - כולל טראקים אגב ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
:whip: :whip:
אז נקרא לזה
Magik Muzik Dub Mix?
:)
|
יותר מתאים
רק חבל שפול לוקח את הכרדיט
מילא תקרא לזה
EDIT |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יותר מתאים
רק חבל שפול לוקח את הכרדיט
מילא תקרא לזה
EDIT |
ממש ...
כאילו ואן דייק משתין על טיאסטו בכלל ... |
|
|
| MoSH_MaN |
שמעת את הרימיקס של
MAGIK MUZIK
ואת ה
"REMIX"
של פול? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמעת את הרימיקס של
MAGIK MUZIK
ואת ה
"REMIX"
של פול? |
שמעתי את של טיאסטו
ואת של פול שמעתי בייחוד גרועה מאיזה סטרים
אבל מה הקשר ?
כאילו באמת ואן דייק צריך את הקרדיט של טיאסטו
הוא הצנוע מבינהם ותאמין לי שהוא שם בשביל מה שהוא
אוהב , לא הכסף ולא הלקיחת קרדיט של טיאסטו |
|
|
| MoSH_MaN |
שומע
MAGIK MUSIK
זה לא טיאסטו.... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שומע
MAGIK MUSIK
זה לא טיאסטו.... |
לאאאאא לאאא נכוןןן
איך הגעת למקסנה הזאת?:D
..לא באמת..נראה לי שזה כן הוא |
|
|
| YuVaL |
נראה לי שהוא באמת קרא לזה
Rework
לא בטוח |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שומע
MAGIK MUSIK
זה לא טיאסטו.... |
בטח שזה טיסטו1 |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא הוא וזה הוכח!
נתנו לפני מלא זמן את התמונה של ה
VINYL
לרימקיס של דרים קאצ'ר
וראו שמי שעשה את הרימיקס
זה שניים והם לא טיאסטו :p |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה לא הוא וזה הוכח!
נתנו לפני מלא זמן את התמונה של ה
VINYL
לרימקיס של דרים קאצ'ר
וראו שמי שעשה את הרימיקס
זה שניים והם לא טיאסטו :p |
אחי
זה כן הוא
בדוק
:) |
|
|
|
|